Ogłoszenie z dnia 2016-12-05
Ogłoszenie nr 358677 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.
Warszawa: - zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków w okresie 01.12.2016-31.12.2017 r.- budynki przy ul. Karolkowej 56A, ul. Sławińskiej 2A;
- zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków w okresie 01.01.2017- 31.12.2017r.- budynki przy al. Solidarności 84, ul. Piaskowej 9 i 11, ul. Piaskowej 7, ul. Batalionu AK "Zośka" 4A, ul. Wolskiej 60, ul. Rabsztyńskiej 4, ul. Staszica 3, ul. Chłodnej 29, ul. Tyszkiewicza 10, ul. Ogrodowej 28/30.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny
66584000000, ul.
ul. gen. Józefa Bema
70,
01-225
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 6323215, faks
22 6327242, e-mail
sekretariat@zgnwola.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zgnwola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
- zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków w okresie 01.12.2016-31.12.2017 r.- budynki przy ul. Karolkowej 56A, ul. Sławińskiej 2A; - zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków w okresie 01.01.2017- 31.12.2017r.- budynki przy al. Solidarności 84, ul. Piaskowej 9 i 11, ul. Piaskowej 7, ul. Batalionu AK "Zośka" 4A, ul. Wolskiej 60, ul. Rabsztyńskiej 4, ul. Staszica 3, ul. Chłodnej 29, ul. Tyszkiewicza 10, ul. Ogrodowej 28/30.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.TE.58.246.2016.JR ZP.272.TE.57.247.2016.JR
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków w okresie 01.12.2016-31.12.2017 r.- budynki przy ul. Karolkowej 56A, ul. Sławińskiej 2A; - zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków w okresie 01.01.2017- 31.12.2017r.- budynki przy al. Solidarności 84, ul. Piaskowej 9 i 11, ul. Piaskowej 7, ul. Batalionu AK "Zośka" 4A, ul. Wolskiej 60, ul. Rabsztyńskiej 4, ul. Staszica 3, ul. Chłodnej 29, ul. Tyszkiewicza 10, ul. Ogrodowej 28/30.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
65110000-7
Dodatkowe kody CPV:
90000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie udzielane jest w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania (zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy Pzp).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków w okresie 01.12.2016-31.12.2017 r. z nieruchomości przy ul. Karolkowej 56A |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12425.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 13419.43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków w okresie 01.12.2016-31.12.2017 r. nieruchomości przy ul. Sławińskiej 2A |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT74552.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 80516.59 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków w okresie 01.01.2017- 31.12.2017r. nieruchomości przy al. Solidarności 84 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10481.94 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11320.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków w okresie 01.01.2017- 31.12.2017r. nieruchomości przy ul. Piaskowej 9 i 11 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT375390.88 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 405422.15 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków w okresie 01.01.2017- 31.12.2017r. nieruchomości przy ul. Piaskowej 7 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT967.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1044.53 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków w okresie 01.01.2017- 31.12.2017r.- nieruchomości przy ul. Batalionu AK "Zośka" 4A |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT35537.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 38380.94 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków w okresie 01.01.2017- 31.12.2017r.- nieruchomości przy ul. Wolskiej 60 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3823.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4129.06 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków w okresie 01.01.2017- 31.12.2017r.- nieruchomości przy ul. Rabsztyńskiej 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21664.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23397.98 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków w okresie 01.01.2017- 31.12.2017r.- budynki przy ul. Staszica 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10195.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11010.82 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków w okresie 01.01.2017- 31.12.2017r. nieruchomości przy ul. Chłodnej 29 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6881.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7432.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków w okresie 01.01.2017- 31.12.2017r.- nieruchomości przy ul. Tyszkiewicza 10 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11708.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12645.23 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków w okresie 01.01.2017- 31.12.2017r. nieruchomości przy ul. Ogrodowej 28/30 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8920.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9634.46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. art. 67 ust. 1 litera a)ustawy Prawo zamówień publicznych
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie Art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a), dostawy mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
Uzasadnienie faktyczne:
Dostawy wody za pomocą sieci wodociągowej i odprowadzenie ścieków do sieci kanalizacyjnej z nieruchomości przy ul. Karolkowej 56A, ul. Sławińskiej 2A, al. Solidarności 84, ul. Piaskowej 9 i 11, ul. Piaskowej 7, ul. Batalionu AK "Zośka" 4A, ul. Wolskiej 60, ul. Rabsztyńskiej 4, ul. Staszica 3, ul. Chłodnej 29, ul. Tyszkiewicza 10, ul. Ogrodowej 28/30, mogą być świadczone tylko przez firmę Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna, Pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, które ze względu na bezkonkurencyjność w wykonywaniu przedmiotowych dostaw na rynku, jako jedyne jest zdolne do realizacji zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.