eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnocinOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czarnocin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-05

Ogłoszenie nr 358686 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.

Czarnocin: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czarnocin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 340973-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnocin, krajowy numer identyfikacyjny 590647888, ul. Główna  142, 97-318  Czarnocin, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. +48446165169, faks +48447414111, e-mail przetargi@czarnocin.pl
Adres strony internetowej (URL): czarnocin.bip.go.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czarnocin

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.9.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwanego dalej "PSZOK") oraz nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie gminy Czarnocin, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. , poz. 250, 1020 i 1250), a także zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami 2012 przyjętego uchwałą Nr XXVI/481/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego w sprawie przyjęcia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Łódzkiego 2012 wraz z jego zmianami oraz uchwałą Rady Gminy Czarnocin nr XVIII/135/2016 z dnia 27 czerwca 2016r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Czarnocin (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2016r., poz.2892). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych: a) zmieszanych odpadów komunalnych b) odpadów zbieranych w sposób selektywny: papier i tektura, szkło, tworzywo sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal, popiół c) mobilnego odbioru od właścicieli nieruchomości odpadów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz opon 2) odbierania z wyznaczonych miejsc, transportu i zagospodarowania odpadów zielonych, przeterminowanych leków, baterii i akumulatorów, świetlówek 3) odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury, opakowania ze szkła, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady wielkogabarytowe i meble, chemikalia, opony samochodowe z gminnego PSZOK-u 4) zapewnienia na czas realizacji zamówienia pojemników na odpady zmieszane oraz worków (dla nieruchomości wielorodzinnych pojemników oraz kontenerów) na selektywną zbiórkę odpadów: papier i tektura, szkło, tworzywo sztuczne, metal, popiół 5) zapewnienia na czas realizacji zamówienia pojemników niezbędnych do funkcjonowania gminnego PSZOK-u 6) kontroli przestrzegania selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 7) opracowania i po uzgodnieniu z Zamawiającym dostarczenia właścicielom nieruchomości: a) harmonogramu (jak i zmiany) odbioru odpadów b) ulotki informacyjno-edukacyjnej, która będzie obrazowała selekcję odpadów z uwzględnieniem jakich odpadów nie należy zbierać w poszczególnych frakcjach. 8) prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90510000-5
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90513100-7, 90514000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT500000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
REMONDIS Sp. z o.o.,  lodz@remondis.pl,  ul. Zawodzie 16,  02-981,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 461.376,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 461.376,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 633.599,88
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.