Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-14
Orzesze: Dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 358687 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc Orzesze , ul. Gliwicka 20, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2213661, faks 032 2215920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-orzesze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów spożywczych Kod CPV: 15113000-3, 15114000-0, 15112000-6, 15811000-6, 03142500-3, 15211000-0, 15511000-3, 15412000-9, 15851000-8 Pakiet 1 Dostawa drobiu i wyrobów z drobiu- Towar powinien być dostarczony w GAT I - dostawa jeden raz w tygodniu - Wykonawca będzie posiadał specjalny środek transportu i dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt. Dostarczony towar powinien posiadać aktualne atesty (świadectwa jakości) i być w gatunku pierwszym. Pakiet 2 Dostawa pieczywa Towar powinien być dostarczony w GAT I - od poniedziałku do soboty - godz. od 7:00 - 8:00 Wykonawca będzie posiadał specjalny środek transportu i dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt. Dostarczony towar powinien posiadać aktualne atesty (świadectwa jakości) i być w gatunku pierwszym. Pakiet 3 Dostawa jaj kurzych Klasa I Towar powinien być dostarczony w GAT I - dostawa jeden raz w tygodniu - na opakowaniu podany termin ważności. Wykonawca będzie posiadał specjalny środek transportu i dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt. Dostarczony towar powinien posiadać aktualne atesty (świadectwa jakości) i być w gatunku pierwszym. Pakiet 4 Dostawa filetów rybnych Towar powinien być dostarczony w GAT I - dostawa jeden raz w miesiącu - na opakowaniu podany termin przydatności. Wykonawca będzie posiadał specjalny środek transportu i dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt. Dostarczony towar powinien posiadać aktualne atesty (świadectwa jakości) i być w gatunku pierwszym. Pakiet 5 Dostawa mięsa i wędlin Towar powinien być dostarczony w GAT I - dostawa dwa razy w tygodniu - wtorek i piątek - godz. od 7:00 - 8:00 Wykonawca będzie posiadał specjalny środek transportu i dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt. Dostarczony towar powinien posiadać aktualne atesty (świadectwa jakości) i być w gatunku pierwszym. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty próbki, które pozwolą ocenić jakość wyrobów: 1.poz. 9 - 10dkg 2.poz. 10 - 10dkg 3.poz. 13 - 10dkg 4.poz. 14 - 10dkg 5.poz. 16 - 10dkg 6.poz. 17 - 10dkg Wszystkie próbki mają odpowiadać tym materiałom, które zostaną użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. Pakiet 6 Dostawa mleka i przetworów mlecznych oraz tłuszczy Towar powinien być dostarczony w GAT I - od poniedziałku do soboty - godz. od 7:00 - 8:00. Mleko - termin ważności od daty dostawy do siedziby Zamawiającego min. 3 dni, Przetwory mleczne - termin ważności od daty dostawy do siedziby Zamawiającego min. 2 tygodnie, Tłuszcze - termin ważności od daty dostawy do siedziby Zamawiającego min. 1 miesiąc, Wykonawca będzie posiadał specjalny środek transportu i dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt. Dostarczony towar powinien posiadać aktualne atesty (świadectwa jakości) i być w gatunku pierwszym. Pakiet 7 Dostawa artykułów sypkich, przypraw i innych Towar powinien być dostarczony w GAT I - dostawa jeden raz w miesiącu - na opakowaniu podany termin przydatności. Wykonawca będzie posiadał specjalny środek transportu i dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt. Dostarczony towar powinien posiadać aktualne atesty (świadectwa jakości) i być w gatunku pierwszym. Dostawa przedmiotu zamówienia zgodnie z zamówieniem telefonicznym, fax lub e-mail..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.11.40.00-0, 15.11.20.00-6, 15.81.10.00-6, 03.14.25.00-3, 15.21.10.00-0, 15.51.10.00-3, 15.41.20.00-9, 15.85.10.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany mogą być dokonywane jedynie w granicach określonych art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. 3. Każda ze stron może wystąpić o zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1) niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego wymagających przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności ze względu na: a) siłę wyższą, w szczególności wystąpienie klęsk żywiołowych, epidemii lub skażenia dostaw, b) nieprzewidywalne działania władz państwowych 2) zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa; 3) zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy; 4) zmiany przedstawicieli stron umowy; 5) zmiany osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy 6) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np. zmiany obowiązujących przepisów, opóźnień wynikłych z nieterminowych uzgodnień i opinii itp. 3. W przypadkach zmian terminu realizacji okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-orzesze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób Płuc
il. Gliwicka 20
43-180 Orzesze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Szpital Chorób Płuc il. Gliwicka 20 43-180 Orzesze Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drobiu i wyrobów z drobiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Dostawa drobiu i wyrobów z drobiu- Towar powinien być dostarczony w GAT I - dostawa jeden raz w tygodniu - Wykonawca będzie posiadał specjalny środek transportu i dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt. Dostarczony towar powinien posiadać aktualne atesty (świadectwa jakości) i być w gatunku pierwszym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 Dostawa pieczywa Towar powinien być dostarczony w GAT I - od poniedziałku do soboty - godz. od 7:00 - 8:00 Wykonawca będzie posiadał specjalny środek transportu i dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt. Dostarczony towar powinien posiadać aktualne atesty (świadectwa jakości) i być w gatunku pierwszym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa jaj kurzych Klasa I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj kurzych Klasa I Towar powinien być dostarczony w GAT I - dostawa jeden raz w tygodniu - na opakowaniu podany termin ważności. Wykonawca będzie posiadał specjalny środek transportu i dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt. Dostarczony towar powinien posiadać aktualne atesty (świadectwa jakości) i być w gatunku pierwszym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa filetów rybnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa filetów rybnych Towar powinien być dostarczony w GAT I - dostawa jeden raz w miesiącu - na opakowaniu podany termin przydatności. Wykonawca będzie posiadał specjalny środek transportu i dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt. Dostarczony towar powinien posiadać aktualne atesty (świadectwa jakości) i być w gatunku pierwszym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.21.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin Towar powinien być dostarczony w GAT I - dostawa dwa razy w tygodniu - wtorek i piątek - godz. od 7:00 - 8:00 Wykonawca będzie posiadał specjalny środek transportu i dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt. Dostarczony towar powinien posiadać aktualne atesty (świadectwa jakości) i być w gatunku pierwszym. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty próbki, które pozwolą ocenić jakość wyrobów: 1.poz. 9 - 10dkg 2.poz. 10 - 10dkg 3.poz. 13 - 10dkg 4.poz. 14 - 10dkg 5.poz. 16 - 10dkg 6.poz. 17 - 10dkg Wszystkie próbki mają odpowiadać tym materiałom, które zostaną użyte do wykonania przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.11.40.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mleka i przetworów mlecznych oraz tłuszczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mleka i przetworów mlecznych oraz tłuszczy Towar powinien być dostarczony w GAT I - od poniedziałku do soboty - godz. od 7:00 - 8:00. Mleko - termin ważności od daty dostawy do siedziby Zamawiającego min. 3 dni, Przetwory mleczne - termin ważności od daty dostawy do siedziby Zamawiającego min. 2 tygodnie, Tłuszcze - termin ważności od daty dostawy do siedziby Zamawiającego min. 1 miesiąc, Wykonawca będzie posiadał specjalny środek transportu i dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt. Dostarczony towar powinien posiadać aktualne atesty (świadectwa jakości) i być w gatunku pierwszym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa artykułów sypkich, przypraw i innych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów sypkich, przypraw i innych Towar powinien być dostarczony w GAT I - dostawa jeden raz w miesiącu - na opakowaniu podany termin przydatności. Wykonawca będzie posiadał specjalny środek transportu i dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt. Dostarczony towar powinien posiadać aktualne atesty (świadectwa jakości) i być w gatunku pierwszym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.20.00-9, 15.85.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - I/2025
- Dostawa pieczywa oraz ryb i przetworów rybnych w podziale na 2 części.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 29 w Chorzowie, ul. Lwowska 36 - I/2025
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.