To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-05
Ogłoszenie nr 358715 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.
Opole: "Dostawa i wymiana stolarki aluminiowej klatek schodowych i wejść w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Opolu przy ul. Drzymały 22"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 340048
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, krajowy numer identyfikacyjny
53055073000000, ul.
ul. Drzymały
22,
45342
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
77 401 78 00, 401 78 11, faks
77 401 79 17, e-mail
zgolomb@op.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.opole.kskarbowa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: urzędy kontroli skarbowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa i wymiana stolarki aluminiowej klatek schodowych i wejść w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Opolu przy ul. Drzymały 22"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UKS1691DO.261.3.2016.3
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana stolarki aluminiowej klatek schodowych i wejść w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Opolu przy ul. Drzymały 22, oraz wykonanie, związanych z tym, niezbędnych robót towarzyszących. 2. Zakres prac planowany do wykonania obejmuje: ? demontaż starych okien, drzwi i ścianek aluminiowych, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, ? usunięcie materiałów z rozbiórki z budynku i wywóz na wysypisko, ? dostawę i montaż nowych okien, drzwi i ścianek aluminiowych, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, ? wykonanie niezbędnych izolacji. 3. Szczegółowy wymiary przedmiotu zamówienia zawarto odpowiednio dla każdej klatki w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zestawienie stolarki przewidzianej do wymiany wraz z wymiarami: a) Klatka schodowa główna (załącznik 1a do SIWZ): ? Drzwi zewnętrzne SAz1 (parter), ? Ścianka zewnętrzna SAz2 (parter), ? Ścianka zewnętrzna SAz3 (parter), ? Drzwi wewnętrzne wraz ze ścianką zewnętrzną SAz4 (parter), ? Okno aluminiowe SAz5 (1 piętro), ? Okno aluminiowe SAz6 (2 piętro), ? Okno aluminiowe SAz7 (3 piętro), b) Klatka schodowa C od ul. Drzymały (załącznik 1b do SIWZ): ? Drzwi zewnętrzne DAz1 (parter), ? Okno aluminiowe SAz8 (1 piętro), ? Okno aluminiowe SAz9 (2 piętro), ? Okno aluminiowe SAz10 (3 piętro), c) Wejście dla niepełnosprawnych (załącznik 1c do SIWZ): ? Drzwi zewnętrzne DAz2 (parter), 4. Materiały, które dostarczy Wykonawca powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2016 r. nr 290), a w przypadku ich braku powinny odpowiadać aktualnemu świadectwu dopuszczenia do stosowania w budownictwie, wydanemu przez ITB. 5. Wbudować należy stolarkę kompletnie wykończoną z okuciami ze stali nierdzewnej lub z aluminium lakierowanego umożliwiające rozszczelnienie, powłokami koloru profili wg palety RAL 8003, na które Wykonawca winny udzielić 10 letniej gwarancji na niezmienność koloru, 6. Wartość współczynnika przenikania ciepła U okien, drzwi zewnętrznych i ścianek nie mogą być większe niż wartość u (max) obowiązująca od 1.01.2017 r. dla budynków użyteczności publicznej, tj. przy ti >= 16oC nie większe niż 1,1, a przy ti < 16oC nie większe niż 1,6.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
44221100-6
Dodatkowe kody CPV:
45421132-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT116700 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 143541 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Część IV: Wykonanie monitoringu stanu ochrony susła moręgowanego (kod gatunku 1335) w obszarze Natura 2000 Kamień Śląski PLH160003 - II termin
- D/33/2025 Zakup licencji na oprogramowanie do analizy jakościowej, umożliwiające współpracę w chmurze i stacjonarną analizę danych jakościowych
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów [U/1/TP/2025]
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu kompetencji twardych w podziale na 4 części
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.