eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoKompleksowy odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Radomsko w okresie 01.01.2017 r. - 31.12.2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-05

Ogłoszenie nr 358766 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.

Radomsko: Kompleksowy odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Radomsko w okresie 01.01.2017 r. - 31.12.2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 340552


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 353057


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomsko, krajowy numer identyfikacyjny 59064820900000, ul. ul. Piłsudskiego  34, 97500   Radomsko, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 044 6832707, 6834683, faks 446 851 360, e-mail wojt.radomsko.era@gminypolskie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gmina-radomsko.pl
Adres profilu: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowy odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Radomsko w okresie 01.01.2017 r. - 31.12.2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KP.272.0038.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Opis przedmiotu zamówienia: 3.1.1 Przedmiotem zamówienia jest "Kompleksowy odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Radomsko w okresie 01.01.2017 r. - 31.12.2017 r." 3.1.2 Kody CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami, 90512000-9 - Usługi transportu odpadów, 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów, 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami, 3.2 Informacje ogólne mające wpływ na wycenę zamówienia: 3.2.1 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować każdą ilość odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku, znajdujące się na terenie Gminy Radomsko. Wymaga się również odbierania odpadów, które zostały umieszczone obok pojemników w workach, gdy się w nich nie zmieściły oraz opróżniania dodatkowych pojemników prywatnych. 3.2.2 Powierzchnia gminy: 85,6 km2. 3.2.3 Dane dotyczące liczby mieszkańców zameldowanych na pobyt stały i czasowy wg stanu na dzień 31.10.2016 r.: Lp. miejscowość liczba mieszkańców 1 Amelin 213 2 Bobry 125 3 Cerkawizna 5 4 Dąbrówka 335 5 Dziepółć 521 6 Grzebień 161 7 Kietlin 815 8 Klekotowe 31 9 Klekowiec 82 10 Lipie 181 11 Okrajszów 187 12 Płoszów 667 13 Podcerkawizna 13 14 Strzałków 1793 15 Szczepocice Prywatne 150 16 Szczepocice Rządowe 277 5557 Ilość i pojemność pojemników, w które są aktualnie wyposażone nieruchomości zamieszkałe (zapewniane przez obecnego wykonawcę): - pojemniki o pojemności 110 l - 966 szt., - pojemniki o pojemności 120 l - 631 szt., - pojemniki o pojemności 200 l - 8 szt., - pojemniki o pojemności 240 l - 398 szt., - pojemniki o pojemności 700 l - 5 szt., - pojemniki o pojemności 770 l - 4 szt., - pojemniki o pojemności 1100 l - 4 szt., Uwaga: Wyżej wymienione ilości pojemników dotyczą tylko odpadów zmieszanych powstających na zamieszkałych posesjach na terenie Gminy Radomsko. Ilość i pojemność pojemników, w które są wyposażone nieruchomości zamieszkałe okresowo (domki letniskowe): - aktualnie brak zgłoszonych posesji, przewiduje się jednak, że w okresie obowiązywania umowy może zostać zgłoszonych do około 20 takich posesji i mogą to być pojemniki o pojemności 110 l, 120 l lub 240 l. 3.2.4 Wykaz wszystkich nieruchomości (stale) zamieszkałych na terenie Gminy Radomsko i liczby zamieszkujących w nich osób wyposażonych w pojemniki na odpady, aktualny na dzień 30.06.2016 r. - załącznik nr 3 do części V SIWZ. W okresie realizacji zamówienia dane objęte wykazem mogą ulec nieznacznej zmianie. Nie wpłynie to na cenę zamówienia, która w okresie realizacji umowy jest niezmienna. 3.2.5 Ilość odebranych odpadów komunalnych przez podmioty odbierające odpady komunalne z terenu Gminy Radomsko w 2014 i 2015 r.: KOD ODPADÓW RODZAJ ODPADÓW ILOŚĆ ODEBRANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH w 2014 r. (Mg) w 2015 r. (Mg) 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 16,8 6,1 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 137,5 168,9 15 01 07 Opakowania ze szkła 5,4 8,5 16 01 03 Zużyte opony 13,4 7,4 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 0,0 3,8 17 01 02 Gruz ceglany 9,6 3,3 17 01 03 Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia 2,0 4,7 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 0,0 1,7 17 03 80 Odpadowa papa 0,0 4,4 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów 0,0 0,0 19 12 12 Inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 12 377,0 438,7 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35 1,9 0,0 20 02 03 Inne odpady nieulegające biodegradacji 4,4 0,0 20 03 01 Zmieszane odpady komunalne 962,1 (składowane) 4,5 (składowane) 20 03 01 Zmieszane odpady komunalne 0,0 1093,8 (poddane procesom innym niż składowane) 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 5,2 14,3 Razem - 1.534,2 1.760,1 Wskazane ilości odebranych w 2015 r. odpadów są podane w celu ułatwienia Wykonawcy wyceny zamówienia. 3.2.6 Ilość nieruchomości zamieszkałych (stale) wg stanu na dzień 01.09.2016 r. wynosi 1669 szt. 3.2.7 Wymaga się, aby pojemniki i worki dla każdego rodzaju odpadów były odpowiednio oznaczone i różniły się kolorem. 3.2.8 Prognozowany w Planie Gospodarki Odpadami Województwa Łódzkiego 2012 wskaźnik wytwarzania odpadów dla terenów wiejskich wynosi 263,2 kg/M/rok w 2017 r. 3.3 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować następujące rodzaje odpadów: 3.3.1 z zamieszkałych posesji odpady o których mowa w tabeli w pkt 3.2.5, w tym m.in.: a) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, b) meble i inne odpady wielkogabarytowe, c) zużyte opony, d) papier i tekturę, e) szkło w tym szkło bezbarwne oraz szkło kolorowe, f) tworzywa sztuczne, g) opakowania wielomateriałowe, h) metal, i) odpady zielone i odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, j) papa, k) niesegregowane odpady komunalne pozostałe. 3.3.2 z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) pozostałe odpady komunalne: a) przeterminowane leki o kodzie 20 01 32 b) chemikalia o kodach z grupy 20 c) zużyte baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34 d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodach 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36 e) zużyte opony o kodzie 16 01 03 f) szkło o kodzie 20 01 02 g) papier i tekturę o kodzie 20 01 01 h) tworzywa sztuczne o kodzie 20 01 39 i) meble i inne odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07 j) odpady budowlane i rozbiórkowe o kodach z grupy 17 k) odpady ulegające biodegradacji (zielone) o kodzie 20 02 01 l) opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach. 3.4 Zorganizowanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). 3.4.1 W ramach zamówienia Wykonawca w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, w terminie do dnia 31.12.2016 r. zorganizuje co najmniej 1 PSZOK na terenie Gminy Radomsko. Dopuszcza się zorganizowanie dodatkowych PSZOK-ów zlokalizowanych w odległości nie większej niż 5 km od granic Gminy Radomsko. Dopuszcza się również tymczasowe magazynowanie odpadów w bazie magazynowo-transportowej przed ich przekazaniem do miejsca ich zagospodarowania. W przypadku braku własnego PSZOK-u na terenie Gminy Radomsko bądź w odległości nie większej niż 5 km od jej granic, albo braku możliwości jego zorganizowania w w/w terminie, dopuszcza się możliwość zawarcia umowy z właścicielem PSZOK-u już istniejącego na terenie Gminy Radomsko bądź zlokalizowanego w odległości nie większej niż 5 km od jej granic. 3.4.2 PSZOK zostanie wyposażony przez Wykonawcę w odpowiednie pojemniki, tak aby zapewnić prawidłową segregację odpadów zgodnie z uchwałą Rady Gminy Radomsko w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomsko. 3.4.3 Odpady, które mieszkańcy będą dostarczać do PSZOK-u, Wykonawca zobowiązany jest przekazać do instalacji posiadającej mechaniczno-biologiczne przetwarzanie odpadów komunalnych, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami. PSZOK powinien być całodobowo monitorowany, dozorowany, oświetlony, utwardzony, z miejscem do parkowania pojazdów. 3.4.4 Wykonawca odpowiada za zachowanie na terenie PSZOK-u i wokół niego czystości i porządku oraz nie dopuszcza do jego przepełnienia. 3.4.5 PSZOK będzie przyjmował odpady od mieszkańców zgodnie z zaoferowaną w formularzu ofertowym częstotliwością, nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu przez cały okres trwania zamówienia. 3.4.6 Do PSZOK-u mieszkańcy mogą oddawać odpady zgodnie z uchwalą Rady Gminy Radomsko w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomsko. 3.4.7 Wykonawca będzie odbierał odpady komunalne od mieszkańców, którzy złożyli deklaracje według wykazu otrzymanego od Zamawiającego. 3.4.8 Na Wykonawcy spoczywa dodatkowo obowiązek prowadzenia ewidencji ilościowej selektywnie zbieranych odpadów w PSZOK. Prowadzący PSZOK jest obowiązany do sporządzenia rocznych sprawozdań do Wójta Gminy Radomsko o masie poszczególnych rodzajów zebranych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania, odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, przygotowanych do ponownego użycia i recyklingu oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych. 3.4.9 Wykonawca wyposaży PSZOK w pojemniki, w ilości i o rodzajach wynikających z potrzeb z uwzględnieniem uchwały Rady Gminy Radomsko stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4.10 Wykonawca wyposaży punkty, w których odbywać się będzie zbiórka przeterminowanych leków oraz punkty, w których odbywać się będzie zbiórka zużytych baterii i akumulatorów w odpowiednie pojemniki z uwzględnieniem potrzeb występujących w danych punktach. 3.4.11 Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania regulaminu lub instrukcji obsługi PSZOK-u. W treści regulaminu bądź instrukcji powinny znajdować się informacje dotyczące: obowiązku obsługującego punkt, uprawnień przywożących odpady, wykazu odpadów przyjmowanych od mieszkańców i czasowo gromadzonych w punkcie, zakazu czyli wykazu odpadów, które nie będą przyjmowane lub od kogo nie będą przyjmowane odpady, godzin przyjmowania odpadów itp. 3.5 Zbiórka odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego, elektronicznego i opon. 3.5.1 Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do wywozu odpadów wielkogabarytowych bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych co najmniej raz na kwartał w okresie obowiązywania umowy. 3.5.2 Zbiórka odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon w ramach umowy realizowany będzie co najmniej raz na kwartał w okresie obowiązywania umowy. 3.5.3 Szczegółowe terminy zbiórki w poszczególnych miejscowościach oraz zasady zbiórki powinny być każdorazowo poprzedzone akcją informacyjną wśród mieszkańców. 3.5.4 Odbieranie odpadów odbywać się ma w godzinach od 6.00 do 14.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 3.5.5 Zbiórka polega na: a) załadunku na środek transportu odpadów wystawionych przed nieruchomością zamieszkałą, b) posprzątaniu miejsc, z których odbierane są wystawione odpady, c) transporcie odebranych odpadów, d) zagospodarowaniu odebranych odpadów. 3.5.6 Wykonawca zobowiązany jest do selektywnego odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości. 3.5.7 Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności przez podmioty gospodarcze. 3.5.8 Wykonawca wyposaży PSZOK w odpowiednią ilość i rodzaj pojemników. 3.6 Obowiązek zapewnienia pojemników. 3.6.1 Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego zapewnienia posiadaczom nieruchomości stale zamieszkałych oraz okresowo (domki letniskowe), pojemników na odpady zmieszane, przystosowanych do opróżniania mechanicznego, o pojemnościach i właściwościach określonych w uchwale Rady Gminy Radomsko w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomsko - załącznik nr 2 do części V SIWZ oraz systematyczne dostarczanie worków (w systemie 1:1, czyli nie mniej niż 1 szt. pozostawioną za jedną szt. odebraną) na odpady selektywnie zbierane: papier i tektura, szkło, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i biodegradowalne. Odpowiednio dla danego rodzaju odpadów komunalnych, worki powinny różnić się kolorystycznie tj. odpowiednio papier - kolor niebieski, szkło - kolor zielony, plastik oraz tworzywa wielomateriałowe i metal - kolor żółty, odpady biodegradowalne - kolor szary lub brązowy i posiadać stosowny napis informujący o rodzaju gromadzonych w nich odpadach. Przekazywane pojemniki powinny być nowe lub używane, ale nie uszkodzone, czyste i estetyczne. 3.6.2 Pojemniki będą przekazywane przez Wykonawcę mieszkańcom w ilości i o pojemności stosownie do treści załącznika nr 3 do części V SIWZ. 3.6.3 Zamawiający zastrzega sobie w wyjątkowych sytuacjach możliwość zmiany ilości pojemników w stosunku do ilości mieszkańców na nieruchomości np. w okresie zimowym dodatkowe pojemniki na popiół. 3.6.4 Pojemniki będą przez Wykonawcę dostarczone mieszkańcom na posesje w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2016 r. W terminie do 02.01.2017 r. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu raport o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach na dzień 31.12.2016 r. wraz z informacją o posesjach, do których pojemników nie dostarczono (z podaniem przyczyny niedostarczenia). Przewiduje się również dostarczanie pojemników po 01.01.2017 r., do nowo powstających gospodarstw domowych lub starych ale przed tą datą niezamieszkałych. 3.6.5 Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego pojemnika na własny koszt. 3.6.6 Pojemniki, w trakcie trwania umowy, będą dostarczane przez Wykonawcę terminowo, w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia, na podstawie zgłoszenia przesłanego drogą mailową przez pracownika Urzędu Gminy Radomsko. 3.7 Częstotliwość, zasady odbioru i wywozu odpadów. 3.7.1 Odbiór odpadów komunalnych: 1) odbiór zmieszanych odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował z częstotliwością i na zasadach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomsko tj. raz w miesiącu, 2) odbiór odpadów zbieranych selektywnie tj. metalu i opakowań wielomateriałowych, Wykonawca będzie realizował na zasadach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomsko tj. raz na kwartał, dopuszcza się odbiór tych opadów z częstotliwością zwiększoną, 3) odbiór odpadów zbieranych selektywnie tj. tworzyw sztucznych, Wykonawca będzie realizował na zasadach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomsko tj. raz w miesiącu, 4) odbiór szkła Wykonawca będzie realizował na zasadach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomsko tj. raz na dwa miesiące, dopuszcza się odbiór tych odpadów z częstotliwością zwiększoną, 5) odbiór papieru i tektury Wykonawca będzie realizował na zasadach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomsko tj. raz na kwartał, dopuszcza się odbiór tych opadów z częstotliwością zwiększoną, 6) odbiór odpadów wielkogabarytowych Wykonawca ma obowiązek zrealizować co najmniej raz na kwartał w okresie obowiązywania umowy, 7) odbiór zużytego sprzętu elektrycznego, elektronicznego oraz zużytych opon Wykonawca ma obowiązek zrealizować co najmniej raz na kwartał w okresie obowiązywania umowy. 3.7.2 Odbiór odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował w poszczególnych miejscowościach z zachowaniem częstotliwości określonej w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomsko. 3.7.3 Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i dostarczenia do wszystkich nieruchomości zamieszkałych harmonogramu wywozu odpadów (wraz z numerem telefonu) do dnia 31.12.2016 r. 3.7.4 Podczas realizacji umowy niedopuszczalne jest mieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z odpadami niesegregowanymi. 3.7.5 Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego wywozu odpadów z PSZOK, tak aby zapewnić możliwość ciągłego dostarczania odpadów przez mieszkańców i nie dopuścić do przepełnienia się PSZOK. 3.7.6 Odbiór odpadów będzie następował z pojemników wystawionych przez właściciela nieruchomości na zewnątrz posesji, w miejscu umożliwiającym swobodny do nich dojazd. Odbiór odpadów bezpośrednio z przed posesji nie dotyczy nieruchomości, które zostały zgłoszone przez pracownika urzędu ze względu na zamieszkanie na danej posesji osoby starszej lub niepełnosprawnej. 3.7.7 W zakresie odbioru odpadów z nieruchomości o utrudnionym dojeździe (brak utwardzonej drogi) Wykonawca może ustalić inne terminy wywozu niż dla pozostałych nieruchomości w danej miejscowości. 3.7.8 Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia wynikającego z przepełnienia pojemników, a także utrzymania czystości w promieniu 3 metrów od nich. 3.7.9 Transport odpadów komunalnych zmieszanych oraz wszystkich odpadów selektywnie zbieranych powinien odbywać się pojazdami specjalistycznymi o konstrukcji zabezpieczonej przed rozwiewaniem i rozpylaniem oraz w sposób minimalizujący negatywne oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, jak również samych odpadów na otoczenie. 3.7.10 Wykonawca udostępni numer telefonu (w harmonogramie) pod który mieszkańcy będą mogli bezpośrednio zgłaszać zapotrzebowanie dotyczące odbioru odpadów bądź składać reklamacje w zakresie ich odbioru. 3.8 Kontrola obowiązku segregowania odpadów: 3.8.1 Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania ciążącego na właścicielu nieruchomości, który to zadeklarował, obowiązku segregowania odpadów komunalnych. 3.8.2 W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. 3.8.3 O zaistniałej sytuacji Wykonawca zawiadamia Zamawiającego drogą elektroniczną, faxem lub pisemnie, dołączając do comiesięcznego raportu. Do zawiadomienia Wykonawca dołącza protokół określający: dzień wywozu, miejscowość, ulicę i numer posesji oraz krótki opis uzasadniający podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości. Do protokółu zobowiązany jest dołączyć również dokumentację fotograficzną. 3.9 Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia: 1) raportu na dzień 31.12.2016 r. o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach, 2) raportów miesięcznych zawierających określenie ilości i rodzaje przekazywanych pojemników w danym miesiącu wraz z uaktualnionym raportem o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach (załącznik do faktury), 3) sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Ostatnie prawem wymagane sprawozdanie Wykonawca złoży do końca miesiąca następującego po ostatnim kwartale, 4) innych informacji na temat odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający nałoży taki obowiązek. Obowiązek ten dotyczyć może jedynie informacji, w posiadaniu których będzie Wykonawca, 5) jako załączniki do faktury miesięcznej Wykonawca załączy karty przekazania odpadów uwzględniające datę, kod, rodzaj i wagę przekazanych odpadów komunalnych. Karty przekazania odpadów muszą jednoznacznie stwierdzać, że odpady pochodzą z terenu Gminy Radomsko, 6) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane, 7) informację o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów, b) nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania, 8) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne, 9) wskazanie nieruchomości, na których zbierane są odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem lub zadeklarowano, że będą selektywnie zbierane odpady komunalne a tego nie czyni się (oprócz pisemnego wskazania nieruchomości należy w takich przypadkach dołączyć dokumentację fotograficzną), 10) przekazywania Zamawiającemu innych dokumentów związanych z realizacją zamówienia a mogących mieć znaczenie dla wykazania wywiązywania się przez Zamawiającego z obowiązków sprawozdawczości a dotyczących gospodarki odpadami. 3.10 Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 3.10.1 Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu odbieranych odpadów komunalnych zgodnie z art. 3b i 3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz rozporządzeniami wykonawczymi. 3.10.2 Prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 3.10.3 Przekazywanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych, należy kierować do RIPOK zgodnie z ustawą o odpadach. 3.10.4 Przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). 3.10.5 W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi) gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru - taki sposób spełnienia świadczenia wynikającego z umowy może być wykonywany jedynie po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego. Uwaga: Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, na podstawie umów o pracę w oparciu o art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j. t. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z póź. zm.). Szczegóły pracownicze uregulowane zostały w części IV SIWZ stanowiącej projekt umowy. Termin wykonania zamówienia Termin realizacji umowy ustala się od dnia 01.01.2017 r. do dnia 31.12.2017 r., z wyjątkiem czynności opisanych w SIWZ, których obowiązek wykonania upływa wcześniej tj.: - obowiązek wyposażenia każdej nieruchomości zamieszkałej, na której powstają odpady komunalne w pojemniki - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2016 r. (tak aby mieszkańcy mogli korzystać z tych pojemników przez okres obowiązywania umowy tj. od dnia 01.01.2017 r. do dnia 31.12.2017 r.) oraz złożenie w terminie do 02.01.2017 r. raportu o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach na dzień 31.12.2016 r. wraz z informacją o posesjach, do których pojemników nie dostarczono (z podaniem przyczyny niedostarczenia). Obowiązek zapewnienia zamieszkałym nieruchomościom pojemników i worków istnieje przez cały okres trwania zamówienia; - obowiązek dostarczenia mieszkańcom uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu odbioru odpadów, w terminie do dnia 31.12.2016 r.; - zorganizowanie bądź udostępnienie (zgodnie z pkt 3.4.1) PSZOK w terminie do dnia 31.12.2016 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90513100-7, 90514000-3, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT453451.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.,  sekretariat@pgk-radomsko.pl,  ul. Stara Droga 8,  97-500,  Radomsko,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 453451.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 453451.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 453451.20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 0.00
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.