eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › usługi transportu medycznego ogólnego



Ogłoszenie z dnia 2006-07-10

POZYCJA 35878

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rybnik: usługi transportu medycznego ogólnego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, do kontaktów: w sprawach merytorycznych: Bogdan Łaba, w sprawach formalnych: Katarzyna Krupa, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, fax 032 4291225, e-mail: zampub@szpital.rybnik.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.rybnik.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku., Oferty należy składać w sekretariacie, w budynku Administracji, pok. 23., ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. +48 32 429 12 88, fax +48 32 429 12 25. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi transportu medycznego ogólnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 2. Główne miejsce świadczenia usług: SPZOZ WSS Nr 3, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu medycznego ogólnego - przewóz pacjentów odbywać się będzie jednym pojazdem od poniedziałku do niedzieli w dyspozycji zamawiającego całodobowo (24 godziny na dobę przez 365 dni w roku). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga oświadczenia (które zawarł we wzorze formularza oferty), iż wykonawca oferuje wykonanie usług objętych przedmiotem zamówienia przy użyciu samochodu spełniającego następujące parametry i rozwiązania techniczne pojazdu transportowego - fabrycznie nowego: Nadwozie 1.Typu furgon o dopuszczalnej masie do 3,5 t. 2.Częściowo przeszklony z możliwością ewakuacji pacjenta i personelu. 3.Przystosowany do przewozu 5 osób w pozycji siedzącej oraz 1 osoby w pozycji leżącej na noszach. 4.Drzwi boczne przesuwane do tyłu z otwieraną szybą. 5.Wejście ze stopniem wewnętrznym lub zewnętrznym. 6.Oznakowane w sposób określający transport medyczny. 7.Aktualna homologacja pojazdu. Silnik 1.Nowoczesny zasilany olejem napędowym lub etyliną. Zespół napędowy 1.Skrzynia biegów manualna 5-cio biegowa. 2.Napęd na koła przednie lub tylne. 3.System zapobiegający poślizgowi kół osi napędzanej - ASR. Zawieszenie 1.Posiadające stabilizator osi przedniej i tylniej System hamulcowy 1.Z systemem ABS zapobiegającym blokadzie kół podczas hamowania. Układ kierowniczy 1.Ze wspomaganiem. Wyposażenie pojazdu 1.Wszystkie miejsca siedzące wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa i zagłówki. 2.Dodatkowa gaśnica o pojemności min. 1 l w przedziale medycznym. Ogrzewanie i wentylacja 1.Inny niezależny od silnika system ogrzewania przedziału medycznego z możliwością ustawienia temperatury i termostatem. 2.Mechaniczna wentylacja nawiewno-wywiewna. Przedział medyczny. 1.Nosze główne wielozadaniowe na transporterze z pasami zabezpieczającymi o regulowanej długości. 2.Szafka z miejscem do zamocowania torby medycznej. 3.Butla tlenowa wraz z reduktorem. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.33.00 - Usługi w zakresie transportu pacjentów1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje zakres zdefiniowany poprzez ilość kilometrów: 360 000 km oraz ilość godzin świadczenia usług: 25 944 godziny, w ciągu trzyletniego okresu obowiązywania umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 6000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1.Wykazanie, iż wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy oraz spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 Ustawy. 2.Wykonanie, a (ze względu na charakter niniejszego zamówienia) również wykonywanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia(sprecyzowanych poniżej), potwierdzone załączonym do oferty wykazem. 3.Posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (zgodnie z wymaganiami określonymi poniżej) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Niżej wymienione oświadczenia oraz dokumenty, będą stanowić podstawę do oceny wykonawcy, pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie niżej wymienionych dokumentów: 1. Oświadczenie, iż wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy oraz spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 Ustawy (zawarto we wzorze formularza oferty), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 5.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych, a (ze względu na charakter niniejszego zamówienia) również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający rozumie usługę transportu medycznego ogólnego świadczoną dla szpitala, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł (brutto). Podana wartość dotyczy całego zamówienia, jeśli jego realizacja zakończyła się przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania lub tej części zamówienia nadal wykonywanego, która obejmuje okres ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykaz musi obejmować co najmniej dwie takie usługi. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 500 000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.szpital.rybnik.pl. Opłata: 10,5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku odbioru specyfikacji istotnych warunków zamówienia u zamawiającego - płatność w kasie, w przypadku przesłania - za pobraniem (podana cena nie obejmuje kosztów przesłania). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.07.2006, godzina 11:30, Miejsce: Sala konferencyjna w budynku Administracji na parterze.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wzory wniosków o wydanie lub przesłanie za zaliczeniem pocztowym specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępne są na stronie internetowej szpitala, wydawanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia u zamawiającego - w godzinach pracy kasy, tj. 9:00 -13:00. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.