eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góraprzekazywanie świadczeń emerytalno-rentowych na indywidualne konta osobiste (ROR) świadczeniobiorców, prowadzone w różnych bankach, na podstawie zbiorczego przelewu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-31

Zielona Góra: przekazywanie świadczeń emerytalno-rentowych na indywidualne konta osobiste (ROR) świadczeniobiorców, prowadzone w różnych bankach, na podstawie zbiorczego przelewu
Numer ogłoszenia: 358828 - 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290550 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Zielonej Górze, gen. Józefa Bema 44, 65-170 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4523100, faks 068 4523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przekazywanie świadczeń emerytalno-rentowych na indywidualne konta osobiste (ROR) świadczeniobiorców, prowadzone w różnych bankach, na podstawie zbiorczego przelewu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przekazywaniu świadczeń emerytalno-rentowych na indywidualne konta osobiste (ROR) świadczeniobiorców, prowadzone w różnych bankach, na podstawie zbiorczego przelewu. Szacunkowa łączna ilość pojedynczych operacji w okresie 36 miesięcy wykonywania zamówienia wynosi około 324.000 sztuk. Ilość jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od liczby obsługiwanych świadczeniobiorców. Średnia kwota jednej dyspozycji (świadczenia emerytalno-rentowego) wynosi 915 zł. Ilość i wartość są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od liczby obsługiwanych świadczeniobiorców oraz waloryzacji kwot emerytur i rent. 2.Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Miejscem wykonywania usług jest siedziba wykonawcy. 2) Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych następować będzie w terminie: a) do 10 dnia każdego miesiąca - termin 10; b)do 20 dnia każdego miesiąca - termin 20; c) wypłata świadczeń poza terminami płatności następować będzie w dowolnym dniu roboczym miesiąca w zależności od potrzeb. 3) W ramach świadczenia usług wykonawca otrzyma od zamawiającego na każde konkretne zlecenie - zbiorczy przelew środków, za pomocą bankowości elektronicznej i plik zawierający elektroniczne przelewy w formie Video-Tel (14-polowy) do realizacji w poszczególnych terminach w ramach połączeń internetowych. 4) W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających przekazanie pliku za pomocą połączeń internetowych, zamawiający będzie przekazywał plik zapisany na magnetycznym nośniku informacji, wraz z raportem dyspozycji płatniczych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca potwierdza przyjęcie pliku (fax, e-mail) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy. Po dokonaniu transakcji księgowych przez wykonawcę, przekaże On niezwłocznie informację potwierdzającą przekazanie kwot na indywidualne konta bankowe świadczeniobiorców (fax, e-mail) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 5) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru z siedziby zamawiającego pliku na magnetycznym nośniku informacji wraz z raportem dyspozycji. 6) Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie udostępnić, konserwować i aktualizować oprogramowanie oraz niezbędne narzędzia służące do elektronicznego przekazywania zleceń wypłaty świadczeń oraz w siedzibie zamawiającego przeszkolić pracowników zamawiającego. 7) Wykonawca gwarantuje bezpieczny zapis przekazywanych zbiorów danych (zaszyfrowanie). 8)Wykonawca wyznaczy osoby, które w imieniu wykonawcy będą odpowiedzialne za przekazywanie danych i kontaktowanie się z zamawiającym wg załącznika nr 4 do umowy. 9) Do przekazywania danych i kontaktowania się z wykonawcą zostaną wyznaczone osoby po stronie zamawiającego wg załącznika nr 5 do umowy. 10) Zamawiający będzie przekazywać środki niezbędne do zabezpieczenia wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych w terminach 10 i 20 najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem płatności, a na wypłatę pozostałych świadczeń w dniu wypłaty. 11) W celu realizacji zamówienia zamawiający nie przewiduje założenia odrębnego rachunku u wykonawcy. 12) Wykonawca przekaże otrzymane środki na konta oszczędnościowo-rozliczeniowe świadczeniobiorców najbliższą sesją w dniu otrzymania. 13) W przypadku zwrotu przekazanych środków przez bank adresata z dyspozycji lub niewykonania przelewu z innej przyczyny, wykonawca niezwłocznie, nie później niż następnego dnia roboczego po ich otrzymaniu, prześle je na rachunek zamawiającego. 14) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za błędy wynikające z wykonania nieprawidłowych operacji księgowych do wysokości środków przekazanych na jego rachunek bankowy. 15) W przypadku niedotrzymania terminów wypłat świadczeń, wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia odsetek obliczonych od kwoty niezrealizowanych w terminie pojedynczych operacji, za każdy dzień opóźnienia, wg stopy procentowej odsetek ustawowych. 16) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 poz. 926 z 2002r. z późn. zm.). 17) Rozpatrywanie reklamacji, rozwiązywanie problemów wynikających z użytkowania systemu ma następować nie później niż w ciągu dwóch godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia chyba, że problem wystąpił z winy KRUS lub został spowodowany działaniem siły wyższej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy, ul. Kościuszki 111, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.