Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-31
Wrocław: NAPRAWA SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO I OPBMR
Numer ogłoszenia: 358874 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213 , ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 261 656 244, faks 261 656 228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO I OPBMR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 134 000 euro na naprawę sprzetu inżynieryjnego i OPBMR, nr sprawy INŻ-SAP/893/2015.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie zadań nr 2, 3, i 9 posiadanie aktualnej koncesji, o której mowa w art.6 ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U. nr 67, poz. 679, z późn. zm.) uprawniającej do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu wyrobami określonymi w WT III załącznika nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (Dz. U. nr 145, poz. 1625 z późn. zm.);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Dysponowanie urządzeniami i narzędziami przeznaczonymi do diagnozowania oraz napraw sprzętu wymienionego w załączniku nr 5 do SIWZ - wykaz sprzętu. 2. Dysponowanie zakładem naprawczym zlokalizowanym w odległości nie większej niż 80 km od granic administracyjnych: dla zadań nr 1-3, 6-9 - m. Wrocław i m. Brzeg; dla zadania nr 4 - m. Wrocław, m. Brzeg oraz m. Oleśnicy; dla zadania nr 5 - m. Kłodzka;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnymi do przeprowadzania prac związanych z przywracaniem sprawności poszczególnych podzespołów, -w zakresie zadań nr 1-2 oraz 4-9 w liczbie co najmniej: 2 elektromechaników, 4 mechaników, 1 diagnostę, 1 elektronika; -w zakresie zadania nr 3 w liczbie co najmniej: 1 elektromechanika, 2 elektroników;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - marża na części - 10
- 3 - okres gwarancji zamówienia - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud. nr 2 pok. 101 za zal. pocztowym. opł. wynosi 21,40 zł, przelewem 62 1010 1674 0001 2722 3100 0000 NBP O/O Wrocław, tyt.INŻ-SAP/893/2015.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Wrocław, ul Obornicka 100-102, bud. nr 2, pok. 121 Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa sprzętu inżynieryjnego i OPBMR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. marża na części - 10
- 3. okres gwarancji zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa sprzętu inżynieryjnego i OPBMR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. marża na części - 10
- 3. okres gwarancji zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa sprzętu inżynieryjnego i OPBMR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. marża na części - 10
- 3. okres gwarancji zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa sprzętu inżynieryjnego i OPBMR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. marża na części - 10
- 3. okres gwarancji zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa sprzętu inżynieryjnego i OPBMR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. marża na części - 10
- 3. okres gwarancji zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa sprzętu inżynieryjnego i OPBMR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. marża na części - 10
- 3. okres gwarancji zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE NR 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa sprzętu inżynieryjnego i OPBMR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. marża na części - 10
- 3. okres gwarancji zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE NR 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa sprzętu inżynieryjnego i OPBMR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. marża na części - 10
- 3. okres gwarancji zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE NR 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa sprzętu inżynieryjnego i OPBMR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. marża na części - 10
- 3. okres gwarancji zamówienia - 20
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku AGRO Obiekt Hotelowy przy ul. Zwycięskiej 4 w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego
- Usługa organizacji wycieczek jednodniowych dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli Gminy Wrocław - w podziale na 3 zadania
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych na podstawie umów ramowych z podziałem na 4 części dla Grupy Badawczej Funkcjonalnych Makrocząsteczek
- Dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dodatkowych w wybranych przedszkolach gminy Wrocław (wraz z montażem dla wybranego asortymentu) - w podziale na 4 zadania
- Dostawa testów i odczynników do analizy przeciwciał anty-HLA i anty- MICA oraz zestawów do oznaczania antygenów HLA metodą Real Time PCR
- "Brochowskie Skwery - zadbane i odnowione - etap 3 - zadanie nr 2 zieleniec przy skrzyżowaniu ul. Centralnej i Węgierskiej" realizowany w ramach programu Zielona Rewolucja
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie awaryjnych napraw bieżących pojazdów wojskowych dla 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Ustce w 2025 roku.
- Usługi w zakresie napraw pojazdów i sprzętu będących w posiadaniu Rejonów Dróg Wojewódzkich na rok 2025 z podziałem na 6 części
- Naprawy sprzętu transportowego NOSG
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.