Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-14
Mrocza: Dostawa materiałów dla realizowanego przez Zamawiającego zadania pn. Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Mroczy - ETAP VII.
Numer ogłoszenia: 358884 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych , ul. Łąkowa 7, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3856357.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza-zrp.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów dla realizowanego przez Zamawiającego zadania pn. Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Mroczy - ETAP VII..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - CPV 44190000-8 Materiały ogólnobudowlane - zał. nr 2 do SIWZ. Część II - CPV 31521000-4, 31000000-6 Materiały elektryczne - zał. nr 3 do SIWZ Część III - CPV 44221200-7, 44221500-0 Drzwi - zał. nr 4 do SIWZ Część IV - CPV 03419100-1 Produkty z drewna - zał. nr 5 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane 31.52.10.00 - Lampy 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 44.22.12.00 - Drzwi 03.41.91.00 - Produkty z drewna ciętego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 1 440,00 PLN, w tym: część 1 - 1000,00 PLN część 2 - 150,00 PLN część 3 - 200,00 PLN część 4 - 90,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy : - spełniają warunki określone w art.22 ust. 1, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez oferenta oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Łobżenicka 11A, Mrocza.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 13:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Łobżenicka 11A, Mrocza, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały ogólnobudowlane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały elektryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.10.00-4, 31.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drzwi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7, 44.22.15.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Produkty z drewna - zał nr 5 do SIWZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.91.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI MROCZA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Mrocza
- Zakup i dostawa używanej równiarki drogowej na potrzeby ZGK w Mroczy Sp. z o.o.
więcej: przetargi MROCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie urządzenia do automatycznego wydawania dowodów rejestracyjnych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
- Dostawy materiałów instalacyjnych (44)
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
- Wymiana drzwi zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Opocznie
więcej: Produkty z drewna ciętego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.