Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-05
Jasło: Dostawa wyposażenia i pomocy naukowych dla Zespołu Szkół Nr 3 w Jaśle
Numer ogłoszenia: 358894 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3 im. St. Pawłowskiego , ul. Szkolna 23, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 44 835 42, faks 0-13 44 835 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.jaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia i pomocy naukowych dla Zespołu Szkół Nr 3 w Jaśle.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia i pomocy naukowych dla Zespołu Szkół nr 3 w Jaśle, zniszczonych w wyniku powodzi. Ze względu na obszerność i różnorodność zamawianych pomocy i sprzętu, zakres dostawy został podzielony na dziewięć części, w skład których wchodzi: 1) Dostawa pomocy naukowych i wyposażenia do pracowni biologicznej, zawierająca: ekran, mikroskopy świetlne, wieszak na plansze, zestawy plansz interaktywnych, rzutnik, zestawy foliogramów, modele, tablice mobilną z ekranem projekcyjnym, rzutnikiem i komputerem, cieplarkę laboratoryjną. 2) Dostawa wyposażenia i sprzętu do pracowni gastronomicznych, zawierająca m.in.: kuchenki gazowo-elektryczne, chłodziarko - zamrażarki, naświetlacz walizkowy do jaj, piec konwekcyjny, zmywarkę, młynki koloidalne, mikrofalówki, maszynki do mielenia mięsa, frytkownicę, sokowirówkę, opiekacze, parowar, blendery, miksery, roboty kuchenne, ekspres ciśnieniowy, ekspres przelewowy, grill, wagi elektroniczne, czajniki elektryczne, wózek kelnerski, stołki barowe, umywalkę, okapy kuchenne kominowe, syfony do zlewów i umywalek, zlew, baterie mieszakowe, stoły robocze ze stali nierdzewnej, szafa ze stali nierdzewnej, sprzęt kuchenny i kelnerski, m.in.: tarki, dzbanki, ubijaki, deski, tłuczki, garnki, patelnie, miski, łyżki, noże, łopatki, cedzaki, szczypce, szklanki, kieliszki, spodki, pucharki, wazy, filiżanki, półmiski, salaterki, sitka, sztućce, shakery, miarki, tace, termosy, obrusy, serwetki, podkłady, dekoracje stołów. 3) Dostawa pomocy naukowych i wyposażenia do laboratorium, zawierająca: destylator, dygestoria kwasoodporne, kolorymetr fotoelektryczny, piec muflowy, radiometr, refraktometr, rurki do polarymetru, suszarki laboratoryjne, szafki, wagę analityczną, wagi laboratoryjne, konduktometry wodoszczelne, zastawy uczniowskie do chromatografii. 4) Dostawa wyposażenia i sprzętu do wychowania fizycznego, zawierająca: skrzynię gimnastyczną, kozła, odskocznię, materace, drabinki, ławki, piłki lekarskie, zestawy elementów do koszykówki, kompresor do piłek, piłki koszykowe, siatki, piłki siatkowe, wózki na piłki, bramki do piłki ręcznej, osłony, piłki ręczne, piłki nożne, płotki lekkoatletyczne, stoły, siatki, rakietki, piłeczki do tenisa stołowego, rakietki, lotki do badmintona, kije do unihokeja, piłki gimnastyczne, stepy do aerobiku, laki gimnastyczne, gra świetlicowa (piłka nożna), numeratory, pachołki, szarfy, koszulki, wyposażenie siłowni: atlas, ławki skośne, stojaki kulturystyczne, gryfy, hantle, orbitrek, rowery stacjonarne, steppery, bieżnię, trenażera wioślarskiego, wielofunkcyjne urządzenie do ćwiczeń (Sport Walker), urządzenie do ćwiczeń nóg. 5) Dostawa wyposażenia gabinetu higienisty, zawierająca: apteczki pierwszej pomocy, wagę lekarską z wzrostomierzem, kozetkę lekarską, parawan, stolik zabiegowy, ciśnieniomierz naramienny, szafkę lekarską. 6) Dostawa szafek do szatni szkolnych, zawierająca łącznie 95 szt. szafek ubraniowych. 7) Dostawa wyposażenia szkoły (krzesła, stoliki, gabloty), zawierająca: krzesła tapicerowane, fotele obrotowe, fotele gabinetowe, stoliki szkolne, krzesła szkolne, taborety, tablice, gabloty, dzwonki alarmowe, elektronicznego woźnego, kolumny radiowęzłowe. 8) Wykonanie i dostawa mebli, zawierająca m.in.: biurka kształtowe (różne rodzaje), biurka komputerowe, biurka nauczycielskie, kontenery, szafy odzieżowe, aktowe, z półkami, witryny, regały, szafki socjalne, szafki wiszące, szafy skrytkowe, stoliki, biurka, półki, zabudowę ścian szafami, zabudowę pomieszczeń barierkami, wyposażenie wyspowe z nadstawkami, stoły laboratoryjne, gabloty wiszące TV, szafy RTV, witryny przeszklone, regały metalowe, tablice ogłoszeniowe. Meble nietypowe należy wykonać według pomiarów w siedzibie Zamawiającego. 9) Dostawa sprzętu gospodarczego, zawierająca: kosiarkę spalinową, kosę spalinową, spawarkę elektryczną, wiertarki, odkurzacze, radiomagnetofony CD. 2. Wyposażenie, meble będące przedmiotem dostawy muszą być dostarczone w stanie złożonym lub złożone na miejscu dostawy. Zamawiający nie dopuszcza dostawy wyposażenia, mebli w częściach, paczkach do składania. 3. Zamawiający jest zobowiązany zapewnić serwis gwarancyjny dostarczonego sprzętu i urządzeń. 4. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załącznikach nr 3.1- 3.9 do SIWZ (gdzie określono minimalne parametry zamawianych towarów i sprzętu, przykładowe zdjęcia, rysunki), projektach umów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielić zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP - do 20 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (dla każdej części) - w terminie do 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.22.00.00-0, 38.40.00.00-9, 37.40.00.00-2, 33.19.20.00-2, 39.15.10.00-5, 39.10.00.00-3, 16.33.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część: I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część: I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część: I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część: I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część: I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
1) Wykonawca musi dołączyć do oferty szczegółowy opis przedmiotu dostawy (zał. Nr 3.1 - 3.9 do SIWZ), który spełnia co najmniej minimalne wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz dołączyć wymagane w poszczególnych pozycjach dokumenty ( karty katalogowe, fotografie, rysunki). Certyfikaty CE, deklaracje zgodności z wymaganymi normami Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić podczas dostawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy dotyczących: 1) Zmiany wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. 2) Zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia - po stronie Wykonawcy i Zamawiającego. 3) Zmiany danych osobowych oraz rachunku bankowego. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs3.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 3, 38-200 Jasło, ul. Szkolna 23 - pok. Nr 22 - I piętro. Wersja elektroniczna do pobrania ze strony internetowej, wersja papierowa za odpłatnością: 50 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 3 w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Szkolna 23, pok. 22 - I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Dostawa pomocy naukowych i wyposażenia do pracowni biologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy zawiera: ekran, mikroskopy świetlne, wieszak na plansze, zestawy plansz interaktywnych, rzutnik, zestawy foliogramów, modele, tablice mobilną z ekranem projekcyjnym, rzutnikiem i komputerem, cieplarkę laboratoryjną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 30.19.12.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Dostawa wyposażenia i sprzętu do pracowni gastronomicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy zawiera m.in.: kuchenki gazowo-elektryczne, chłodziarko - zamrażarki, naświetlacz walizkowy do jaj, piec konwekcyjny, zmywarkę, młynki koloidalne, mikrofalówki, maszynki do mielenia mięsa, frytkownicę, sokowirówkę, opiekacze, parowar, blendery, miksery, roboty kuchenne, ekspres ciśnieniowy, ekspres przelewowy, grill, wagi elektroniczne, czajniki elektryczne, wózek kelnerski, stołki barowe, umywalkę, okapy kuchenne kominowe, syfony do zlewów i umywalek, zlew, baterie mieszakowe, stoły robocze ze stali nierdzewnej, szafa ze stali nierdzewnej, sprzęt kuchenny i kelnerski, m.in.: tarki, dzbanki, ubijaki, deski, tłuczki, garnki, patelnie, miski, łyżki, noże, łopatki, cedzaki, szczypce, szklanki, kieliszki, spodki, pucharki, wazy, filiżanki, półmiski, salaterki, sitka, sztućce, shakery, miarki, tace, termosy, obrusy, serwetki, podkłady, dekoracje stołów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.22.10.00-7, 39.22.30.00-1, 39.71.10.00-9, 39.71.31.00-4, 39.14.10.00-2, 39.15.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Dostawa pomocy naukowych i wyposażenia do laboratorium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy zawiera : destylator, dygestoria kwasoodporne, kolorymetr fotoelektryczny, piec muflowy, radiometr, refraktometr, rurki do polarymetru, suszarki laboratoryjne, szafki, wagę analityczną, wagi laboratoryjne, konduktometry wodoszczelne, zastawy uczniowskie do chromatografii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9, 38.34.00.00-0, 38.30.00.00-8, 39.16.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV- Dostawa wyposażenia i sprzętu do wychowania fizycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy zawiera: skrzynię gimnastyczną, kozła, odskocznię, materace, drabinki, ławki, piłki lekarskie, zestawy elementów do koszykówki, kompresor do piłek, piłki koszykowe, siatki, piłki siatkowe, wózki na piłki, bramki do piłki ręcznej, osłony, piłki ręczne, piłki nożne, płotki lekkoatletyczne, stoły, siatki, rakietki, piłeczki do tenisa stołowego, rakietki, lotki do badmintona, kije do unihokeja, piłki gimnastyczne, stepy do aerobiku, laki gimnastyczne, gra świetlicowa (piłka nożna), numeratory, pachołki, szarfy, koszulki, wyposażenie siłowni: atlas, ławki skośne, stojaki kulturystyczne, gryfy, hantle, orbitrek, rowery stacjonarne, steppery, bieżnię, trenażera wioślarskiego, wielofunkcyjne urządzenie do ćwiczeń (Sport Walker), urządzenie do ćwiczeń nóg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8, 37.44.10.00-1, 37.44.20.00-8, 37.45.10.00-4, 37.46.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - Dostawa wyposażenia gabinetu higienisty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy zawiera: apteczki pierwszej pomocy, wagę lekarską z wzrostomierzem, kozetkę lekarską, parawan, stolik zabiegowy, ciśnieniomierz naramienny, szafkę lekarską..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 38.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - Dostawa szafek do szatni szkolnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy zawiera łącznie 95 szt. szafek ubraniowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII - Dostawa wyposażenia szkoły (krzesła, stoliki, gabloty),.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy zawiera: krzesła tapicerowane, fotele obrotowe, fotele gabinetowe, stoliki szkolne, krzesła szkolne, taborety, tablice, gabloty, dzwonki alarmowe, elektronicznego woźnego, kolumny radiowęzłowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.16.20.00-5, 32.34.20.00-2, 39.11.30.00-7, 30.19.59.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII - Wykonanie i dostawa mebli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia zawiera wykonanie i dostawę mebli, m.in.: biurka kształtowe (różne rodzaje), biurka komputerowe, biurka nauczycielskie, kontenery, szafy odzieżowe, aktowe, z półkami, witryny, regały, szafki socjalne, szafki wiszące, szafy skrytkowe, stoliki, biurka, półki, zabudowę ścian szafami, zabudowę pomieszczeń barierkami, wyposażenie wyspowe z nadstawkami, stoły laboratoryjne, gabloty wiszące TV, szafy RTV, witryny przeszklone, regały metalowe, tablice ogłoszeniowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.00.00-9, 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.15.10.00-5, 30.19.21.70-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX - Dostawa sprzętu gospodarczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy zawiera: kosiarkę spalinową, kosę spalinową, spawarkę elektryczną, wiertarki, odkurzacze, radiomagnetofony CD.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.33.10.00-1, 39.71.34.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Projekt planu ogólnego miasta Jasła
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Budowa drogi rowerowej i szlaku na terenie Miasta Jasła w ramach MOF Jasło - wykonanie dokumentacji projektowej
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Miasta w Jaśle
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa mebli i wyposażenia - część nr 2
- "Zakup wózka, kozetki i stołu zabiegowego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego"
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
więcej: Prasy zbierające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.