eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogoźnoUsługi sprzętowe w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych powiatu obornickiego w sezonie zimowym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Rogoźno: Usługi sprzętowe w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych powiatu obornickiego w sezonie zimowym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 358902 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach , ul. Rolna 17, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 067 2619307, faks 067 2619307.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętowe w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych powiatu obornickiego w sezonie zimowym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Pakiet nr 1 Piaskarka + pług lekki samochodowy - szt. 1, 2. Pakiet nr 2 Piaskarka + pług lekki samochodowy - szt. 1, 3. Pakiet nr 3 Piaskarka + pług lekki samochodowy - szt. 1, 4. Pakiet nr 4 Piaskarka + pług lekki samochodowy - szt. 1, 5. Pakiet nr 5 Piaskarka + pług lekki samochodowy - szt. 1, 6. Pakiet nr 6 Pług średni samochodowy - szt. 1, 7. Pakiet nr 7 Pług lekki ciągnikowy - szt. 1, 8. Pakiet nr 8 Pług lekki ciągnikowy - szt. 1, 9. Pakiet nr 9 Pług ciężki samochodowy - szt. 1, 10. Pakiet nr 10 Ładowacz - szt. 1, 11. Pakiet nr 11 Ładowacz - szt. 1, 12. Pakiet nr 12 Pług lekki ciągnikowy - szt. 1, 13. Pakiet nr 13 Równiarka - szt. 1, 14. Pakiet nr 14 Równiarka - szt. 1, 15. Pakiet nr 15 Spycharka - szt. 1, 16. Pakiet nr 16 Spycharka - szt. 1, 17. Pakiet nr 17 Spycharka - szt. 1, 18. Pakiet nr 18 Spycharka - szt. 1, Zamówienie obejmuje: a) posypywanie nawierzchni dróg mieszaniną piasku z solą, b) odśnieżanie dróg powiatowych, c) wykonanie i załadunek mieszaniny piasku z solą. Opis przedmiotu zamówienia określono w Rozdziale II SIWZ. Miejsce wykonania - teren administrowany przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach. Opis wymagań stawianych Wykonawcy zawarto w załączniku nr 2 do umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione usługi w pakietach od nr 1 do nr 18. Każdy pakiet stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Rozpatrywane będą oferty złożone na całość lub wybraną przez Wykonawcę część przedmiotu zamówienia - pakiet/ty. Wybór najkorzystniejszej oferty lub unieważnienie postępowania zostanie dokonane odrębnie dla każdego pakietu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W szczególności zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego tj.; posiadają własny sprzęt lub ma zapewniony dostęp do sprzętu niezbędnego do wykonania zmówienia (wymagany aktualny dokument dzierżawy, wynajmu, użyczenia itp.); 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 p.z.p. B. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z Wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 1, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 2. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 p.z.p. C. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. A. Zamawiający żąda załączenia do oferty - Formularz oferty Rozdział IV SIWZ dokumentów, zgodnie art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.) w celu: 1) potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg zał. nr 2 do Oferty; 2) potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - wg zał. nr 3 do Oferty. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. C. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. D. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to Wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.oborniki.starostwo.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach ul. Rolna 17, 64-610 Rogoźno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach ul. Rolna 17, 64-610 Rogoźno - pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Piaskarka + pług lekki samochodowy - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piaskarka (nr inw. ZDP/582/6) na samochodzie skrzyniowym 5 - 10 t + pług lekki przy samochodzie (nr inw. ZDP/580/13) Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Zamawiającego przez ok. 50 dni po 6 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługu lekkiego samochodowego Zamawiającego ok. 8 godz. dziennie 20 razy w sezonie zimowym 2009/2010 - materiał do sypania własny Zamawiającego - teren gminy Oborniki. Miejsce załadunku Oborniki. - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Piaskarka + pług lekki samochodowy - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piaskarka na samochodzie skrzyniowym 5 - 10 t + pług lekki przy samochodzie (nr inw. ZDP/580/17) Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Wykonawcy przez ok. 50 dni po 6 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługu lekkiego samochodowego Zamawiającego ok. 8 godz. dziennie 20 razy w sezonie zimowym 2009/2010 - materiał do sypania własny Zamawiającego - teren gminy Oborniki. Miejsce załadunku Oborniki. - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Piaskarka + pług lekki samochodowy - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piaskarka (nr inw. ZDP/582/5) na samochodzie skrzyniowym 5 - 10 t + pług lekki przy samochodzie (nr inw. ZDP/580/14) Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Zamawiającego przez ok. 50 dni po 5 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługu lekkiego samochodowego Zamawiającego ok. 4 godz. dziennie 20 razy w sezonie zimowym 2009/2010 - materiał do sypania własny Zamawiającego - teren gminy Rogoźno. Miejsce załadunku Rogoźno. - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Piaskarka + pług lekki samochodowy - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piaskarka na samochodzie skrzyniowym 5 - 10 t + pług lekki przy samochodzie (nr inw. ZDP/580/7) Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Wykonawcy przez ok. 50 dni po 5 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługu lekkiego samochodowego Zamawiającego ok. 4 godz. dziennie 20 razy w sezonie zimowym 2009/2010 - materiał do sypania własny Zamawiającego - teren gminy Rogoźno. Miejsce załadunku Rogoźno. - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 Piaskarka + pług lekki samochodowy - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piaskarka (nr inw. ZDP/582/4) na samochodzie skrzyniowym 5 - 10 t + pług lekki przy samochodzie (nr inw. ZDP/580/15) Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Zamawiającego przez ok. 50 dni po 8 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługu lekkiego samochodowego Zamawiającego ok. 8 godz. dziennie 20 razy w sezonie zimowym 2009/2010 - materiał do sypania własny Zamawiającego - teren gminy Ryczywół. Miejsce załadunku Rogoźno. - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 Pług średni samochodowy - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pług średni przy samochodzie skrzyniowym 5 -10 t (nr inw. ZDP/580/9) Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługu średniego samochodowego Zamawiającego ok. 8 godz. dziennie 10 razy w sezonie zimowym 2009/2010 - teren gminy Rogoźno - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 Pług lekki ciągnikowy - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pług lekki ciągnikowy (nr inw. ZDP/580/8) Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługu lekkiego ciągnikowego Zamawiającego ok. 8 godz. dziennie 10 razy w sezonie zimowym 2009/2010 - teren gminy Oborniki - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 Pług lekki ciągnikowy - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pług lekki ciągnikowy (nr inw. ZDP/580/10) Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługu lekkiego ciągnikowego Zamawiającego ok. 8 godz. dziennie 10 razy w sezonie zimowym 2009/2010 - teren gminy Oborniki - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 Pług ciężki samochodowy - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pług ciężki samochodowy (nr inw. ZDP/580/16) Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z ciągłych opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługu ciężkiego samochodowego Zamawiającego ok. 8 godz. dziennie 10 razy w sezonie zimowym 2009/2010 - teren gminy Rogoźno - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 Ładowacz - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowacz Usługa dotyczy bieżącego według ustaleń i potrzeb ładowania środkami uszorstniającymi piaskarek z wykorzystaniem sprzętu Wykonawcy ok. 4 godz. dziennie przez okres 50 dni oraz wykonania mieszaniny piasku z solą z wykorzystaniem materiałów Zamawiającego w ilości około 60 godz. w sezonie zimowym 2009/2010 - miejscowość Oborniki - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 Ładowacz - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowacz Usługa dotyczy bieżącego według ustaleń i potrzeb ładowania środkami uszorstniającymi piaskarek z wykorzystaniem sprzętu Wykonawcy ok. 4 godz. dziennie przez okres 50 dni oraz wykonania mieszaniny piasku z solą z wykorzystaniem materiałów Zamawiającego w ilości około 60 godz. w sezonie zimowym 2009/2010 - miejscowość Rogoźno - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 Pług lekki ciągnikowy - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pług lekki ciągnikowy Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługu lekkiego ciągnikowego Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 10 razy w sezonie zimowym 2009/2010 - teren gminy Oborniki - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 Równiarka - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Równiarka Usługa z wykorzystaniem równiarki Wykonawcy przy zimowym utrzymaniu dróg ok. 8 godz. dziennie 10 razy w sezonie zimowym 2009/2010 - teren gminy Oborniki - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 Równiarka - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Równiarka Usługa z wykorzystaniem równiarki Wykonawcy przy zimowym utrzymaniu dróg ok. 8 godz. dziennie 10 razy w sezonie zimowym 2009/2010 - teren gminy Rogoźno - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 Spycharka - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spycharka Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 10 razy w sezonie zimowym 2009/2010 - teren gminy Oborniki - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 Spycharka - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spycharka Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 10 razy w sezonie zimowym 2009/2010 - teren gminy Rogoźno - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 Spycharka - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spycharka Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 10 razy w sezonie zimowym 2009/2010 - teren gminy Rogoźno - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 Spycharka - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spycharka Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 10 razy w sezonie zimowym 2009/2010 - teren gminy Ryczywół - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.