To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-21
Morąg: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego oraz sprzętu elektronicznego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Morągu.
Numer ogłoszenia: 358904 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308932 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. K. I. Gałczyński w Morągu, ul. Ogrodowa 16, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 757 43 76, faks 0-89 757 43 76.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego oraz sprzętu elektronicznego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Morągu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie Nr 1 Wyposażenie Oddziału Dla Dzieci i Gabinetu Instrukcyjno-Metodycznego Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego oraz sprzętu elektronicznego: 1. Zestaw komputerowy (stacja robocza + monitor)- szt. 1 2. Kamera cyfrowa - szt. 1 3. Zestaw multimedialny (ekran elektryczny, projektor, notebook) - szt. 1 4. Wyposażenie meblowe Oddziału Dla Dzieci (dane z projektu) 5. Krzesła (dane z projektu Oddziału Dla Dzieci) 6. Wyposażenie Gabinetu Instrukcyjno-Metodycznego (dane z projektu) 7. 430 szt. podpórek do książek (wg załączonego wzoru)- kolor srebrny Uwaga! Wymiary dotyczące wyposażenia meblowego należy pobrać z natury, zalecana jest zatem wizja lokalna, (pomieszczenia zmniejszyły się poprzez obudowę płytami kartonowo-gipsowymi- obecny remont Biblioteki). Projektor należy zamontować do ściany w tzw. karmniku (rysunek w projekcie). Karmnik należy wykonać bez boczków aby umożliwić obsługę umieszczonego w nim projektora. Prowadnice do szuflad mają być kulkowe z pełnym wysuwem do ciężkich szuflad. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ oraz projekt wyposażenia Oddziału Dla Dzieci i Gabinetu Instrukcyjno-Metodycznego. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane dostawy- 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Zadanie Nr 2 Wyposażenie Wypożyczalni Dla Dorosłych Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia tj.: regały - 22 szt. oznakowania regałów - 54 szt. półki - 6szt. prezenter na książki - 50 szt. wieszaki - 2 szt. stół - 2 szt. fotel - 1 szt. kinkiet - 1 szt. 470 szt. podpórek do książek rozdzielacze - 253 szt. Uwaga! Wymiary dotyczące wyposażenia meblowego należy pobrać z natury, zalecana jest zatem wizja lokalna, (pomieszczenia zmniejszyły się poprzez obudowę płytami kartonowo-gipsowymi- obecny remont Biblioteki). Treść naklejanych napisów (będące w zakresie Wykonawcy) służących do oznakowania półek i rozdzielaczy działowych biblioteka dostarczy w późniejszym terminie tj. po ułożeniu zbiorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ oraz projekt wyposażenia Oddziału Dla Dzieci i Gabinetu Instrukcyjno-Metodycznego. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane dostawy- 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.51.00 - Wyposażenie bibliotek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Wyposażenie Wypożyczalni Dla Dorosłych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mr. Bloom Sp z o.o., ul. Grunwaldzka 22/5, 81-758 Sopot, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84340,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 116850,00
Oferta z najniższą ceną: 116850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 116850,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.