Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-31
Łódź: dostawa systemu chromatograficznego do analizy anionów i kationów nieorganicznych w wodzie
Numer ogłoszenia: 358918 - 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łodzi , ul. Wodna 40, 90-046 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536240, faks 042 2536249.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pis.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa będąca podmiotem leczniczym finansowanym z budżetu państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa systemu chromatograficznego do analizy anionów i kationów nieorganicznych w wodzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I - SYSTEM: 1.System chromatograficzny składający się z dwóch kompaktowych chromatografów jonowych, w których elementy stykające się z fazą ruchomą muszą być wykonane całkowicie z materiału inertnego chemicznie i wolnego od metalu (PEEK), zapewniający równoległą (w tym samym czasie) analizę anionów i kationów w tej samej próbce. 2.Pompa, detektor konduktometryczny, kontroler tłumika jonowego, tłumik jonowy, kolumna analityczna oraz zawór nastrzykowy muszą być umieszczone w jednej kompaktowej obudowie, zapewniający komunikację z komputerem za pomocą złącza USB. 3.Pompa izokratyczna: a) seryjna, dwutłokowowa, b) ciśnienie maksymalne: 35 MPa, c) zakres przepływu: od 0,05 do 5,0 ml min, d)wbudowany degazer eluentu. 4.Termostatowanie kolumn chromatograficznych w zakresie od 5oC powyżej temperatury pokojowej do 60oC. 5.Cyfrowy detektor konduktometryczny kompatybilny z tłumikami jonowymi posiadający: a) automatyczne dostrajanie zakresu pomiarowego detektora w zależności od wielkości rozpoznawanego sygnału, b) zakres pomiarowy: 0 15 000 uS, c) ciśnienie robocze celi przynajmniej 8 MPa, d) termostatowana cela pomiarowa w zakresie od 7oC powyżej temperatury pokojowej do 55oC. 6.Możliwości rozbudowy chromatografów jonowych o pracę ciągłą w układzie zamkniętym przez okres co najmniej 28 dni z wykorzystaniem eluatu z detektora konduktometrycznego jako źródła eluentu. 7.Kolumna analityczna /4 x 250 mm/ z kolumną ochronną /4 x 50 mm/ do analizy anionów nieorganicznych: a) wykonana z PEEK b) posiadająca ciśnienie robocze przynajmniej do 20 MPa, c) kompatybilna z fazami ruchomymi o pH w zakresie 0 14 oraz rozpuszczalnikami organicznymi, d) posiadająca pojemność: minimum 200 ueq. 8.Tłumik wzmacniacz anionowy kontrolowany i diagnozowany z poziomu oprogramowania: a) typu membranowego, b) pracujący w układzie ciągłej regeneracji z wykorzystaniem procesu elektrolizy wody, c) pracujący bez konieczności podawania toksycznych odczynników, np. kwasu siarkowego, d) minimalna pojemność tłumienia 200 ueq min, o objętości martwej poniżej 50 ul. 9.Kolumna analityczna /5 x 250 mm/z dwoma kolumnami ochronnymi /5 x 50 mm/do analizy kationów I i II grupy głównej i amonu a) wykonanie z PEEK b) ciśnienie robocze przynajmniej do 25 MPa, c) kompatybilna w 100% z acetonitrylem, o pojemności: minimum 8000 ueq. 10.Tłumik/wzmacniacz kationowy kontrolowany i diagnozowany z poziomu oprogramowania: a) typu membranowego, b) pracujący w układzie ciągłej regeneracji z wykorzystaniem procesu elektrolizy wody, c) minimalna pojemność tłumienia 100 ?eq/min, o objętości martwej poniżej 50 ul. 11.Automatyczny podajnik próbek: a) o minimalnej pojemności 50 x 5 ml, b)zapewniający wielokrotne podawanie próbki z tej samej probówki, c) o filtracji każdej próbki przez indywidualny filtr, d) wyposażony w 250 szt naczynek wykonanych z polipropylenu, e) wyposażony w zespół do podawania próbki do dwóch chromatografów jonowych w tym samym czasie, f)zapewniający komunikację z komputerem za pomocą złącza USB. 12.System do zarządzania, kontrolowania i diagnozowania chromatografu jonowego składający się z programu komputerowego i komputera o konfiguracji optymalnej do obsługi chromatografu oraz drukarki laserowej. Program powinien umożliwiać: a) przeprowadzenie analizy jakościowej i ilościowej oraz kalibracji, b) akwizycję danych z dwóch kanałów jednocześnie, c) wykorzystanie wbudowanych gotowych programów sterujących wraz z metodą analityczną dla kolumn oferowanych przez producenta lub aplikacji producenta, d) możliwość tworzenia wykresów zmian parametrów pracy chromatografu oraz wyników chromatograficznych (np. ciśnienie, stosunek sygnału do szumu, czas retencji, powierzchnia piku) w czasie od 1 dnia do 12 miesięcy, e) generację listy kontrolnej parametrów chromatograficznych i zdarzeń systemowych dla każdego chromatografu, f) komunikację z elementami systemu za pomocą złącza USB, g) współpracę z komputerem o parametrach minimalnych: - procesor Pentium 3,1 GHz, - dysk twardy 500 GB, - DVD + - RW, - pamięć RAM 4 GB, - monitor LCD 22, - klawiatura, mysz optyczna, - system operacyjny Windows 7, - pakiet MS Office /Word, Excel, PowerPoint/ II. Materiały eksploatacyjne do oferowanego przez Wykonawcę systemu: a) Koncentrat eluentu do oznaczania kationów -1 szt b) Koncentrat eluentu do oznaczania anionów - 1 szt c) Wieloskładnikowy standard anionowy konieczny do rozpoczęcia pracy chromatografów - 1 szt d) Wieloskładnikowy standard kationowy konieczny do rozpoczęcia pracy chromatografów - 1 szt III. Wymagania pozostałe: a) instalacja i uruchomienie oferowanego systemu b)udzielenie gwarancji na oferowane urządzenie laboratoryjne minimum 2 lata; c)dostarczenie z urządzeniem certyfikatu zgodności CE ,instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentów gwarancyjnych i pogwarancyjnych d)przeprowadzenie kompleksowego szkolenia co najmniej 2 pracowników.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.00 - Chromatografy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie laboratoryjne, będące przedmiotem zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć fotografię oraz dokument zawierający opis techniczny w języku polskim wyłącznie dla typu/ modelu oferowanego przez Wykonawcę urządzenia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę i załączniki nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa wyżej do oferty należy dołączyć także właściwe pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pis.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łodzi
90-046 Łódź, ul. Wodna 40
Oddział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia,p.018.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łodzi 90-046 Łódź, ul. Wodna 40 Oddział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia,p.018.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.