Ogłoszenie z dnia 2013-09-05
Giżycko: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 358958 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Giżycku , Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4285958 w. 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z własnych materiałów i dostarczenie do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych oraz odbiór do złomowania zużytych tablic. Tablice Wykonawca wykona z własnych materiałów. Szacunkowa liczba zamawianych w okresie obowiązywania umowy tablic wynosi: 8132 sztuk. Podana liczba nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jej wykorzystania w czasie realizacji umowy, powyższe dane posłużą jedynie do wyboru oferty najkorzystniejszej. Rodzaje zamawianych tablic: - tablice samochodowe jedno i dwurzędowe - 3500 kpl - tablice do przyczep jedno i dwurzędowe - 350 sztuk - tablice motocyklowe, motorowerowe, ciągnikowe - 450 szt. - tablice zabytkowe samochodowe i motocyklowe - 12 szt. - wtórniki tablic rejestracyjnych - 200 szt. - tablice tymczasowe i badawcze - 120 szt. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona odbioru i utylizacji wycofanych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy 44.31.64.00 - Drobne artykuły metalowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający, żąda by Wykonawca posiadał wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego dokumentu tj posiadania zezwolenia marszałka na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych oraz aktualny certyfikat ITS, uprawniający do oznaczenia wyrobów znakiem bezpieczeństwa.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony , o ile Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym czasie), wykonał co najmniej dwie dostawy tablic rejestracyjnych w liczbie co najmniej 5000 sztuk każda i załączy dowód, że dostawy wykonane zostały w sposób należyty. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem Nr 2. Weryfikacja spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku z art. 22 ust.1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem Nr 2. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa powyżej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Aktualny certyfikat ITS, uprawniający do oznaczenia wyrobów znakiem bezpieczeństwa
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym czasie), co najmniej dwóch dostaw tablic rejestracyjnych w liczbie co najmniej 5000 sztuk każda dostawa według załącznika Nr 5 do SIWZ. Zamawiający żąda załączenia dowodów potwierdzających, że wskazane dostawy tablic komunikacyjnych wykonane zostały należycie, a w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw ciągłych - dowodów, że dostawy są wykonywane należycie, wydanych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie , o którym mowa w zdaniu pierwszym, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania potwierdzenia, że przedmiot zamówienia wykonany został należycie - formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) - oświadczenie o przynależności/ nie przynależności do grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWZ) - pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacjach wymienionych w istotnych postanowieniach umowy paragraf 10. Wszystkie postanowienia § 10 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Zmiany te nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycje zmian leży udokumentowanie powstałych okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Komunikacji
Starostwo Powiatowe w Giżycku
11-500 Giżycko, al. 1 Maja 14 pok. nr 4
komunikacja@gizycko.starostwo.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Giżycku ul. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko pokój 13 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Remont budynków magazynowych położonych na terenie 2RBLog Szeroki Bór z podziałem na 3 części
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Orzysz
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej na zadanie: Przebudowa i rozbudowa spichlerzy na Twierdzy Boyen w Giżycku
- UBEZPIECZENIE POWIATU GIŻYCKIEGO NA OKRES 01.04.2025 - 31.03.2028 R.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1740N na odcinku Lipowo-Grądzkie w km od 0+600 do km 2+200
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1740N na odcinku Lipowo - Grądzkie w km od 3+020 do km 3+850
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Trzebnicy
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu w 2025 r.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wszystkich rodzajów dla Wydziału Pojazdów i Kierowców Urzędu Miasta w Żorach.
więcej: Drobne artykuły metalowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.