eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiężkowiceDożywianie uczniów w Gminie Ciężkowice w roku szkolnym 2013/2014 od 3 września 2013 r do 20 grudnia 2013 r. w dniach nauki szkolnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-05

Ciężkowice: Dożywianie uczniów w Gminie Ciężkowice w roku szkolnym 2013/2014 od 3 września 2013 r do 20 grudnia 2013 r. w dniach nauki szkolnej
Numer ogłoszenia: 359002 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312330 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciężkowicach, ul. Tysiąclecia 19, 33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie, tel. 14 62 85 839, faks 14 62 85 820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie uczniów w Gminie Ciężkowice w roku szkolnym 2013/2014 od 3 września 2013 r do 20 grudnia 2013 r. w dniach nauki szkolnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów szkół na terenie Gminy Ciężkowice w dniach od poniedziałku do piątku. Rodzaj posiłku: a) dwa razy w tygodniu - posiłek drugodaniowy mięsny proponowane dania - pieczeń wieprzowa + sos + pyzy + kapusta biała gotowana, - udko z kurczaka + ziemniaki + surówka, - filet drobiowy panierowany + ziemniaki + surówka, - gulasz wieprzowy + kasza + ogórek kiszony, - kotlet mielony + ziemniaki + buraczki - kotlet schabowy panierowany + ziemniaki + surówka, - gołąbki + sos pomidorowy, - makaron spaghetti + sos boloński ( z mięsem mielonym ) - gulasz + chleb lub bułka b) raz w tygodniu - posiłek drugodaniowy proponowane dania - pierogi ruskie z tłuszczem i cebulką - filet rybny ( miruna lub mintaj) + ziemniaki + surówka - naleśniki z dżemem lub serem - pierogi leniwe z masłem i cukrem - fasolka po bretońsku + chleb lub bułka - racuchy z jabłkami z cukrem Surówki do posiłków drugodaniowych należy dostarczyć w osobnym naczyniu . c) dwa razy w tygodniu posiłek - zupa + chleb lub bułka proponowane dania - pomidorowa z ryżem + pieczywo - grochówka z wkładką + pieczywo - ogórkowa zabielana + pieczywo, - barszcz ukraiński ziemniakami, jajkiem lub kiełbasą + pieczywo, - pieczarkowa + pieczywo, - fasolowa + pieczywo, - jarzynowa z makaronem + pieczywo, - krupnik z ziemniakami zabielany + pieczywo. Żadne z dań nie może powtórzyć się w okresie tygodnia . Jadłospis dostarczany jest do szkół i do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciężkowicach najpóźniej do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca jadłospis na następny miesiąc . Każda zmiana w jadłospisie wymaga akceptacji Zamawiającego. 2. Gramatura posiłku - ziemniaki, kasza, makaron, 200 g. - mięso, ryba, kiełbasa 80 g. - surówka lub jarzyny gotowane 100 g. - naleśniki, placki pierogi, racuchy 300 g. - zupa 450 g. 3. Dostawa posiłków wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowymi realizowana będzie od poniedziałku do piątku w dniach nauki w szkole w godzinach i w ilościach uzgodnionych z dyrektorami szkół: Nazwa szkoły i adres/Dzienna ilość posiłków Szkoła Podstawowa w BogoniowicachBogoniowice 133-190 Ciężkowice/24 Filia w Kipsznej Kipszna 533-190 Ciężkowice/12 Szkoła Podstawowa w Kąśnej DolnejKąśna Dolna 6733-190 Ciężkowice/22 Szkola Podstawowa w Siekierczynie Siekierczyna 6833-192 Bruśnik/39 Filia w Falkowej Falkowa 3633-190 Bruśnik/16 Niepubliczna Szkola Podstawowa w PlawnejPławna 2233-190 Ciężkowice/39 Niepubliczne Gimnazjum w PlawnejPławna 2233-190 Ciężkowice/17 Zespół Szkół Publicznych w Bruśniku Bruśnik 4233-192 Bruśnik/82 Zespół Szkół Publicznych w ZborowicachZborowice 5A33-190 Ciężkowice/33 4. Dostawa posiłków w naczyniach jednorazowych posiadających wymagane atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi 5. W okresie objętym zamówieniem przewiduje się wydanie łącznie 22152 posiłki (liczba ta może ulec zmianie). w tym: Lp. Nazwa posiłku Ilość 1. posilek drugodaniowy mięsny - pkt. 3.1 a) 8804 2. posilek drugo daniowy - pkt. 3.1 b) 4544 3. posiłek - zupa + chleb lub bułka - pkt.3.1 c) 8804 Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostawę posiłków dla uczniów szkół z terenu Gminy Ciężkowice zgodnych z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2006r. Nr 122, poz. 851 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. Nr 8, poz. 545 ze zm.) oraz niniejszej specyfikacji. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymaganiami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno sanitarnych. Usługodawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. z 2010 roku Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CATERMED S.A., ul. Ks. Siemaszki 15A, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87412,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77489,93

  • Oferta z najniższą ceną: 77489,93 / Oferta z najwyższą ceną: 99273,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.