eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi transportowe związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, na terenie działania Obwodu Drogowego w Zamysłowie (Przetarg nr 8/U/2009)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Poznań: Usługi transportowe związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, na terenie działania Obwodu Drogowego w Zamysłowie (Przetarg nr 8/U/2009)
Numer ogłoszenia: 359020 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu , ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8593430, faks 061 8593429.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpp.bip.net.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, na terenie działania Obwodu Drogowego w Zamysłowie (Przetarg nr 8/U/2009).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w Zamysłowie. Zamówienie będzie prowadzone na zasadach współpracy Obwodu Drogowego i wybranych w przetargu Wykonawców w ten sposób, że: - obwód zapewni organizację robót i nadzór oraz piaskarki, lampy pulsujące na piaskarki, pługi, zawieszenie do pługów, mieszanki piasku z chlorkiem sodu. - wykonawcy świadczyć będą usługi własnym sprzętem, obowiązkowo wyposażonymi w lampy pulsujące i łączność telefoniczną. Zamówienie zostało podzielone na sześć zadań i dopuszcza się składanie ofert częściowych. Zamówienie obejmuje następujący transport i sprzęt: Zadanie I - samochód ciężarowy o ładowności powyżej 6 ton - 3 szt. Sprzęt wymieniony w Zadaniu Nr I; musi mieć możliwość zamontowania piaskarki i pługa. Zadanie II - ciągnik rolniczy o mocy powyżej 85 KM - 1 szt., Zadanie III - ciągnik rolniczy - 4 szt. Sprzęt wymieniony w Zadaniu Nr II i Nr III, musi mieć możliwość zamontowania pługa. Zadanie IV - ładowarka powyżej 0,6 m3 do 1,2 m3 - 1 szt., Zadanie V - równiarka lub pług ciężki - 1 szt., Zadanie VI - ładowarka czołowa powyżej 2 m3 - 2 szt. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 - Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków zamawiający żąda złożenia : I. pisemnego oświadczenia na formularzu zgodnym z treścią Załącznika - Oświadczenie , II. dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 p. 1, 2, 3, 4 w następującym zakresie: a) Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust.1 p. 1 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - zgodnie z wymaganiami ustawowymi zamawiający żąda złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 1.1 pełnomocnictwo dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. b) Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust. 1, p. 2 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zamawiający żąda przedstawienia niżej wymienionych dokumentów: Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca zgodnie z treścią Załącznika - Wykaz sprzętu. Wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca do realizacji zamówienia : Zadanie I - samochód ciężarowy o ładowności powyżej 6 ton - 3 szt. Sprzęt wymieniony w Zadaniu Nr I; musi mieć możliwość zamontowania piaskarki i pługa. Zadanie II - ciągnik rolniczy o mocy powyżej 85 KM - 1 szt., Zadanie III - ciągnik rolniczy - 4 szt. Sprzęt wymieniony w Zadaniu Nr II i Nr III, musi mieć możliwość zamontowania pługa. Zadanie IV - ładowarka powyżej 0,6 m3 do 1,2 m3 - 1 szt., Zadanie V - równiarka lub pług ciężki - 1 szt., Zadanie VI - ładowarka czołowa powyżej 2 m3 - 2 szt. 2.1 W przypadku nie dysponowania sprzętem określonym w ust. 2, należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu zgodnie z treścią Załącznika - Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu. III. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. II, lit. a, pkt 1, - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa lit. a ust 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków. 1. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą dla wszystkich punktów - spełnia/nie spełnia, 2. Zamawiający żąda złożenia dokumentów w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem /każda strona/ przez Wykonawcę. 3. Formularz oferty oraz pozostałe załączniki, dla których zostały określone wzory, muszą być podpisane przez wykonawcę lub pełnomocnika. 4. Formularz oferty oraz pozostałe załączniki, dla których zostały określone wzory, należy wypełnić ściśle według niniejszych wymagań, bez dokonywania zmian w treści tych dokumentów. Jeżeli w załącznikach zabraknie miejsca należy załączyć dodatkowe strony. 5. Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego rozpatrywane..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Formularz Oferty ( na załączonym druku) - należy podać cenę netto, określić procentowo wysokość podatku VAT i podać cenę brutto, z dokładnością do 0,01 zł. Obowiązuje zasada zaokrąglania w górę liczby 5 występującej na trzecim miejscu po przecinku np. 4,375 = 4,38 . Cenę należy podać z obowiązującym aktualnie podatkiem VAT. 2. Formularz cenowy ( na załączonym druku dla Zdania nr ). 3. Pisemne oświadczenie na formularzu zgodnym z treścią Załącznika - Oświadczenie. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4.1 Pełnomocnictwo dla podmiotów ( konsorcjum i spółka cywilna) wspólnie ubiegających się o zamówienie. Podmioty te mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnik musi mieć upoważnienie do co najmniej reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może też mieć upoważnienie do podpisania w ich imieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wynikać z umowy lub innej czynności prawnej. 5. Wykaz sprzętu zgodnie z treścią Załącznika - Wykaz sprzętu. Wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca do realizacji zamówienia : Zadanie I - samochód ciężarowy o ładowności powyżej 6 ton - 3 szt. Sprzęt wymieniony w Zadaniu Nr I; musi mieć możliwość zamontowania piaskarki i pługa. Zadanie II - ciągnik rolniczy o mocy powyżej 85 KM - 1 szt., Zadanie III - ciągnik rolniczy - 4 szt. Sprzęt wymieniony w Zadaniu Nr II i Nr III, musi mieć możliwość zamontowania pługa. Zadanie IV - ładowarka powyżej 0,6 m3 do 1,2 m3 - 1 szt., Zadanie V - równiarka lub pług ciężki - 1 szt., Zadanie VI - ładowarka czołowa powyżej 2 m3 - 2 szt. 5.1 W przypadku nie dysponowania sprzętem określonym w ust.5, należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu zgodnie z treścią Załącznika - Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4, - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpp.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, VI piętro, pokój 603.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie firmy: 61-851 Poznań, ul. Zielona 8, V piętro, pokój 504.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - samochód ciężarowy o ładowności powyżej 6 ton - 3 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Samochód ciężarowy o ładowności powyżej 6 ton, z pługiem i piaskarką - 6500 km - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 1500 km, - ilość usług na prawach opcji - 5000 km, b) Samochód ciężarowy o ładowności powyżej 6 ton, z pługiem i piaskarką - 6500 km - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 1500 km, - ilość usług na prawach opcji - 5000 km, c) Samochód ciężarowy o ładowności powyżej 6 ton, z pługiem i piaskarką - 6500 km - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 1500 km, - ilość usług na prawach opcji - 5000 km. W Zadaniu Nr I, może być wykorzystany pług i piaskarka jednocześnie, a także tylko piaskarka lub tylko pług, jest to uzależnione od potrzeb zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany skalkulować w cenie jednostkowej w/w wykorzystanie sprzętu. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - ciągnik rolniczy o mocy powyżej 85 KM - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciąg rolniczy o mocy powyżej 85 KM z pługiem - 20 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 10 godz. - ilość usług na prawach opcji - 10 godz. Sprzęt wymieniony w Zadaniu Nr II , musi mieć możliwość zamontowania pługa. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - ciągnik rolniczy - 4 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Ciągnik rolniczy z pługiem - 30 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 15 godz. - ilość usług na prawach opcji - 15 godz. b) Ciągnik rolniczy z pługiem - 30 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 15 godz. - ilość usług na prawach opcji - 15 godz. c) Ciągnik rolniczy z pługiem - 30 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 15 godz. - ilość usług na prawach opcji - 15 godz. d) Ciągnik rolniczy z pługiem - 30 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 15 godz. - ilość usług na prawach opcji - 15 godz. Sprzęt wymieniony w Zadaniu Nr III, musi mieć możliwość zamontowania pługa. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - ładowarka powyżej 0,6 m3 do 1,2 m3 - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowarka powyżej 0,6 m3 do 1,2 m3 a) godziny pracy - 160 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 40 godz. - ilość usług na prawach opcji - 120 godz. b) godziny postojowe - 240 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 80 godz. - ilość usług na prawach opcji - 160 godz. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - równiarka lub pług ciężki - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Równiarka lub pług ciężki - 35 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 15 godz. - ilość usług na prawach opcji - 20 godz. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI - ładowarka czołowa powyżej 2 m3 - 2 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Ładowarka czołowa powyżej 2 m3 - 20 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 10 godz. - ilość usług na prawach opcji - 10 godz. b) Ładowarka czołowa powyżej 2 m3 - 20 godz. - w tym - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 10 godz. - ilość usług na prawach opcji - 10 godz. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.