eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WschowaZimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Wschowa w sezonie 2016/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-05

Ogłoszenie nr 359053 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.

Wschowa: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Wschowa w sezonie 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 338052-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa, krajowy numer identyfikacyjny 52678800000, ul. Rynek  1, 67400   Wschowa, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 655 408 600, faks 655 401 340, e-mail przetargi@wschowa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wschowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Wschowa w sezonie 2016/2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.18.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Wschowa w sezonie 2016/2017. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 118,552 km dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wschowa, w tym: drogi i ulice gminne położone w obrębie miasta Wschowa wykazane w załączniku nr 1 do SIWZ - o długości 28,805 km, drogi i ulice gminne położone w obrębie miasta Wschowa wykazane w załączniku nr 1A do SIWZ - o długości 4,072 km,drogi i ulice gminne zamiejskie na terenie gminy Wschowa wykazane w załączniku nr 2 do SIWZ - o długości 58,600 km, drogi i ulice gminne zamiejskie na terenie gminy Wschowa wykazane w załączniku nr 2A do SIWZ -o długości 27,075 km. 3.Do zakresu zamówienia po stronie Wykonawcy należy: a)usługa sprzętu i transportu wraz z obsługą oraz materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi niezbędnymi przy zimowym utrzymaniu dróg i ulic, b)zarządzanie zimowym utrzymaniem dróg i ulic gminnych, również w dni wolne od pracy i święta, a w przypadku niewystępowania warunków zimowych pozostawanie w gotowości ze sprzętem i jego obsługą, mieszanką piaskowo-solną, materiałami pędnymi, c)zakup i przygotowanie mieszanki materiałów uszorstniających (mieszanka piaskowo-solna 20:1 na drogi miejskie i 4:1 na drogi zamiejskie). 5.Zasady wykonania przedmiotu zamówienia ujętego w wykazie nr 1 i nr 1A zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ pn. "Opis standardów zimowego utrzymania ulic gminnych oraz wewnętrznych na terenie miasta Wschowy- standard 2". 6.Zasady wykonania przedmiotu zamówienia ujętego w wykazie nr 2 i nr 2A zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ pt. "Opis standardów zimowego utrzymania ulic gminnych oraz wewnętrznych zamiejskich- standard 6". 7.Przedmiot realizacji zamówienia obejmującego drogi i ulice wykazane w załącznikach nr 1, 1A, 2 i 2A w zakresie zwalczania i likwidacji śliskości pośniegowej, gołoledzi oraz odśnieżania ustala się następująco: a)rozpoczęcie realizacji: 01 grudnia 2016 r. od godz. 000 lub w dniu podpisania umowy w przypadku zawarcia umowy w późniejszym terminie; b)zakończenie realizacji: 15 kwietnia 2017 r. do godz. 2400. 8.Wykonywanie przedmiotu zamówienia polega na: 8.1.Pozostawaniu w gotowości do wykonania przedmiotu zamówienia. 8.2.Odpowiednim oznakowaniu sprzętu biorącego udział w akcji oraz jego utrzymaniu w ciągłej sprawności technicznej. 8.3.Zimowym utrzymaniu dróg i ulic wykazanych w załącznikach nr 1, 1A,2 i 2A, do niniejszej Specyfikacji, zgodnie ze standardami utrzymania określonymi w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ. 8.4.Zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi materiałami uszorstniającymi w następujących miejscach: a)w obrębie skrzyżowań z drogami twardymi, b)w obrębie skrzyżowań z liniami kolejowymi, c)w obrębie przystanków autobusowych, d)w obrębie niebezpiecznych łuków drogowych, e)na wzniesieniach i spadkach o pochyleniu powyżej 4%, f)inne, według zaleceń Zamawiającego. 8.5.Zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi przy zastosowaniu mieszanki piaskowo-solnej w proporcji 20:1 na drogi miejskie oraz 4:1 na drogi zamiejskie. 8.6.Odśnieżaniu dróg i ulic, w zakres którego wchodzą: ` a)odśnieżanie nawierzchni jezdni dróg i ulic, b)oczyszczenie nawierzchni jezdni z piasku, śniegu i lodu, ze szczególnym uwzględnieniem ścieków i wpustów ulicznych, c)oczyszczanie przejść dla pieszych i przejazdów kolejowych z piasku, śniegu i lodu. 8.7.Zapewnieniu łączności przewodowej i bezprzewodowej pomiędzy osobami biorącymi udział w akcji zimowego utrzymania dróg i ulic, a koordynatorami akcji ze strony Wykonawcy i Zamawiającego. 8.8.Zakres zamówienia nie obejmuje oczyszczania z piasku, śniegu i lodu miejsc parkingowych w "Płatnej Strefie Parkowania" we Wschowie, z zastrzeżeniem pkt.9.4. 8.9.Wykonawca zobowiązany jest przekazywać Zamawiającemu na bieżąco informacje o stanie dróg, ich przejezdności i sytuacji na drogach w godz. 700-800 (telefonicznie, potwierdzając informację faksem, e-mailem lub na piśmie) a w przypadku wystąpienia warunków ekstremalnych, także w godz.1900-2000. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania tygodniowych raportów z zimowego utrzymania i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 3 dni po zakończeniu każdego tygodnia. 9.Rozpoczęcie wykonywania przedmiotu zamówienia: 9.1.Wykonywanie przedmiotu zamówienia należy rozpocząć w chwili wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, powodujących konieczność: a)odśnieżania, b)likwidacji gołoledzi, c)likwidacji śliskości pośniegowej. 9.2.O konieczności rozpoczęcia wykonania zamówienia decyduje Wykonawca, informując o powyższym fakcie Zamawiającego. 9.3.Wykonawca przystępuje do wykonania przedmiotu zamówienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 2 godzin od chwili zaistnienia warunków atmosferycznych opisanych w ppkt. 9.1. 9.4.Wykonawca zobowiązany jest do jednorazowego końcowego oczyszczenia ulic miejskich z pozostałości materiału uszorstniającego po zakończeniu sezonu zimowego, nie później jednak niż do 15 maja 2017r. Końcowe oczyszczanie ulic miejskich obejmuje również miejsca parkingowe w Płatnej Strefie Parkowania we Wschowie. 9.5.Do zakresu zamówienia należy dostawa (zakup) materiałów, surowców, przedmiotów i urządzeń technicznych niezbędnych do realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT508296.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o. ,  sekretariat@sk.wschowa,  ul. Daszyńskiego 10,  67-400,  Wschowa,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Przedsiębiorstwo Wielobranzowe CYPRYS Janina Roszkiewicz,  ,  ul. Drzymały 12,  67-120,  Kożuchów,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 337824.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 337824.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 340761.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.