To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-05
Suwałki: Wykonanie robót budowlano instalacyjnych w wolnych lokalach użytkowych przy ul. Krótka 10; ul. M. Konopnickiej 6 i ul. Sejneńska 7 w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 359104 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320444 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano instalacyjnych w wolnych lokalach użytkowych przy ul. Krótka 10; ul. M. Konopnickiej 6 i ul. Sejneńska 7 w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części - pięć zadań. 1.1. CZĘŚĆ I - ZADANIE I : Remont lokalu użytkowego nr 2 o pow. ok.48,0 m2 przy ul. Krótka 10 w Suwałkach. Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne. 1)Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno użytkowy i przedmiar robót . 2)Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót , obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3)Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ 4)Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 36 m-cy licząc od dnia odbioru końcowego robót. 1.2. CZĘŚĆ II - ZADANIE II: Remont lokalu użytkowego nr 3 o pow. ok.47,0 m2 przy ul. Krótka 10 w Suwałkach. Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne. 1)Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno użytkowy i przedmiar robót . 2)Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót , obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3)Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ 4)Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 36 m-cy licząc od dnia odbioru końcowego robót. 1.3. CZĘŚĆ III - ZADANIE III : Remont lokalu użytkowego nr 6 o pow. ok.50,0 m2 przy ul. Krótka10 w Suwałkach. Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne. 1)Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno użytkowy i przedmiar robót . 2)Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót , obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3)Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ 4)Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 36 m-cy licząc od dnia odbioru końcowego robót. 1.4. CZĘŚĆ IV - ZADANIE IV : Remont lokalu użytkowego nr 1 o pow. ok. 59,0 m2 przy ul. M. Konopnickiej 6 w Suwałkach. Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne. 1)Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno użytkowy i przedmiar robót . 2)Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót , obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3)Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ 4)Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 60 m-cy na zamontowaną stolarkę okienną i 36 m-cy na pozostałe roboty licząc od dnia odbioru końcowego robót. 1.5. CZĘŚĆ V - ZADANIE V : Remont lokalu użytkowego nr 1 o pow. ok. 83,0 m2 przy ul. Sejneńska 7 w Suwałkach. Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne. 1)Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno użytkowy i przedmiar robót . 2)Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót , obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3)Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ 4)Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 36 m-cy licząc od dnia odbioru końcowego robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.11.20 - 45.31.11.20 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 5
Nazwa: ZADANIE V : Remont lokalu użytkowego nr 1 o pow. ok. 83,0 m2 przy ul. Sejneńska 7 w Suwałkach. Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE ZBIGNIEW DARIUSZ KOPKO
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE ZBIGNIEW DARIUSZ KOPKO
- Z. Dariusz Kopko Usługi Remontowo - Budowlane, ul. Partyzantów 22, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25360,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32756,65
Oferta z najniższą ceną: 32756,65 / Oferta z najwyższą ceną: 32756,65
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
- Dostawa odczynników do własnego analizatora molekularnego będącego na wyposażeniu MLD i M Szpitala Wojewodzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych na terenie gminy Suwałki w podziale na trzy zadania.
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania pod nazwą "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- "Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw" w ramach proj: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Modernizacja łazienek oraz pomieszczenia socjalnego w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie
- Remont sali gimnastycznej w szkole przy al. Edwarda Dembowskiego 12 w Krakowie
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.