Ogłoszenie z dnia 2010-11-05
Wejherowo: Zespół Szkół Ponadgimiazjalnych nr 2 , 84-200 Wejherowo ul. Strzelecka 9
Znak Sprawy: Zam. publ. Nr PN-04-2010-ZSP nr 2
Numer ogłoszenia: 359152 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wejherowie im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł", ul. Strzelecka 9, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6724161, 6722509, faks 058 6724161, 6722509.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zespół Szkół Ponadgimiazjalnych nr 2 , 84-200 Wejherowo ul. Strzelecka 9 Znak Sprawy: Zam. publ. Nr PN-04-2010-ZSP nr 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty w zakresie likwidacji szkód- pokrycia dachowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GUSTOWSKI MARIUSZ WOJ-MAR MARIUSZ GUSTOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GUSTOWSKI MARIUSZ WOJ-MAR MARIUSZ GUSTOWSKI
- WOJ - MAR Mariusz Gustowski Sopieszyno, ul. Kwiatowa 8 , 84-200 Wejherowo, Sopieszyno, ul. Kwiatowa 8, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86065,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86065,57
Oferta z najniższą ceną: 86065,57 / Oferta z najwyższą ceną: 86065,57
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie wyboru trybu Dla udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki art.67 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp na: likwidację szkód- pokrycia dachowego Tryb z wolnej ręki zastosowano ze względu na wyjątkową sytuację, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i której nie można było przewidzieć (silnie wiejący wiatr zrzucił część blach z kopuły dachu oraz obluzował znaczną ilość dachówek , która już wcześniej została w dużej mierze zniszczona przez gradobicie i ulewny deszcz). O zaistniałej szkodzie poinformowano Ubezpieczyciela budynku. Wykonanie zamówienia jest pilne i wymaga natychmiastowych działań związanych z usunięciem skutków działań losowych , co ma zapobiec grążącemu niebezpieczeństwu (liczne zacieki powoduja zwarcie instalacji elektrycznej , zaś obluzowana dachówka oraz fragmenty ciężkich blach mogą w każdej chwili oderwać się od konstrukcji, co stwarza zagrożenie dla uczniów, personelu oraz pozostałym osobom. Okoliczności, które powstały w związku ze zniszczeniem nie można było wcześniej przewidzieć ze względu na zdarzenie losowe. Na zaistnienie okoliczności Zamawiający nie miał żadnego wpływu. Uszkodzenie nie powstało w wyniku zaniechania. Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia; Ponadto konieczność natychmiastowego usunięcia powstałych szkód -wykonanie robót budowlanych, których opóźnienie mogłoby spowodować szkody w majątku zamawiającego lub stanowić zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi. W świetle powyższego, uważa się że spełniono wszystkie przesłanki określone w art.67 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp .to jest: 1) konieczne jest natychmiastowe wykonanie zamówienia 2) nie wynika ono z przyczyn leżących po stronie zamawiającego 3) konieczności takiej nie można było wcześniej obiektywnie przewidzieć 4) nie można było zachować terminów określonych dla innych trybów Pomiędzy tymi przesłankami dodatkowo dochodzi związek przyczynowo - skutkowy i związek czasowy. Pilna konieczność wykonania prac naprawczych spełnia przesłanki zawarte w art.67 ust.1 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- 1/24. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dokonywanie oględzin zwłok osób zmarłych, stwierdzanie zgonu i jego przyczyny oraz wystawiania karty zgonu na terenie powiatu wejherowskiego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wejherowie w 2025 r. z opcją
- Świadczenie usług ochrony oraz dozoru osób i mienia wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych dla potrzeb Wejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w roku 2025
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
więcej: Naprawa dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.