Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-12-05
Ogłoszenie nr 359171 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.
Koszalin: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny
000290759, ul.
ul. Niepodległości
44-48,
75-252
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
94 3406542, e-mail
przetargi@szgichp.med.pl, faks
94 3423339.
Adres strony internetowej (URL): www.szgichp.med.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.szgichp.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.szgichp.med.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.szgichp.med.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
tak - pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1113 ze zm.), osobiście, lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Specjalistycznt Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku.
Numer referencyjny: 16/2016r
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku, o wymaganiach s określonych w Załączniku nr 2 do specyfikacji, w podziale na 6 pakietów. 2.Miejscem dostawy, wniesienia i rozładowania towaru jest Magazyn Szpitalny ZAMAWIAJĄCEGO w Koszalinie ul. Niepodległości 44- 48. Zadanie 1 - Artykuły medyczna Zadanie 2 - Artykuły medyczne jednorazowego użytku - różne Zadanie 3 - Rękawice Zadanie 4 - Artykuły medyczne jednorazowego użytku - prześcieradła włókninowe Zadanie 5 - Artykuły medyczne jednorazowego użytku - zamknięty system do nawilżania tlenu Zadanie 6 - Artykuły medyczne jednorazowego użytku - maska ochronna
II.5) Główny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Dodatkowe kody CPV:33141310-6, 33141320-9, 33141640-8, 33140000-3, 33141420-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo -w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 8) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust 1: 1) pkt 1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz 2) pkt 2-4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i pkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty: 1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: a) Zadanie nr 1: poz.22,23,29,34,35,36,37,38 - po jednej sztuce b) Zadanie nr 2: poz. 2,5,6,10 - po jednej sztuce c) Zadanie nr 3: poz. d) Zadanie nr 4: poz. 1, e) Zadanie nr 6: poz. 1, 2 - po jednej sztuce. Próbki będą oceniane przez członków komisji przetargowej odpowiedzialnych za opis przedmiotu zamówienia w zakresie zweryfikowania zgodności wszystkich wymogów technicznych określonych w załączniku nr 2 z oferowanym asortymentem. Zamawiający zastrzega, iż próbki w celu zweryfikowania wymogów opisanych w SIWZ zostaną otwarte oraz zużyte podczas oceny. 2) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 3) deklaracja zgodności z załącznikami; 4)potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne; 5) dokumenty potwierdzające zgodność z normami opisanymi w zał. nr 2 do SIWZ dla zadania nr 3 (rękawice ). 6)badania nie starsze niż z 2014r potwierdzające parametry rękawic. 7)dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, itp.); Wykonawcy zobowiązani są opisać próbki numerem zadania i rodzajem asortymentu oraz opisać dokumenty z poz. 3 ,4, 5 , 6 i 7 numerem zadania i pozycji.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)W celu dokonania wstępnej oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz asortymentowo cenowy zał. nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenie jak w pkt. 7.3) 8. Upoważnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ (o ile uprawnienie to nie wynika z treści właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy cząstkowej | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> 1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie przetargu nastąpi w dniu 14.12.2016r., o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Zadanie 1 Artykuły medyczne jednorazowego ożytku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Strzykawki dwuczęściowe, końcówka Luer, posiadająca tłok oraz czarną podwójną rozszerzoną skalę pomiarową, musi posiadać podwójne zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoka, nazwa producenta i typ strzykawki nadrukowane na cylindrze, op. 100 szt., sterylna. Musi posiadać kolorystyczne oznakowanie strzykawki na opakowaniu jednostkowym, oraz informację o braku ftalanów.
Strzykawki jedn. użytku 2ml skala do 3 (a 100szt) op. 200
Strzykawki jedn. użytku 5ml skala do 6 (a 100szt) op. 500
Strzykawki " " 10ml skala do 12 (a 100szt) op. 400
Strzykawki " " 20ml skala do 24 (a 100szt) op. 500
Strzykawka j.u. 50/60 ml do pomp z końcówką Luer Lock z obustronną skalą, wcięcie na tłoku z czterech stron szt. 1000
Strzykawka trzyczęściowa 100 ml Janeta z centrycznym stożkiem do łączenia z cewnikiem z dołączoną nasadką Luer, dwie skale naprzeciwległe, tłoczysko z elastycznym uszczelnieniem zapewniającym płynny przesuw opakowanie blister-pack. szt. 3000
Strzykawki do tuberkuliny z igłą szt. 3000
Strzykawki do insuliny z igłą szt. 400
Igły jednorazowego użytku 0,5 x 25 (a 100) ; 0,6 op. 100
" " " 0,7 x 30 " op. 100
" " " 0,8 x 40 " op. 100
Igły jednorazowego użytku - 0.9 x 40 (a 100) op. 100
Igły jednorazowego użytku - 1,1 ; 1,2 x 40 " op. 600
Kaniula -wykonana z poliuretanu, z samodomykającym się zaworem portu górnego, z wtopionymi paskami kontrastującymi, z filtrem hydrofobowym, nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli, sterylizowana EO (dot. poz. 14,15,16,17)
Kaniula -Venflon 0,9 x 25mm szt. 8000
Kaniula-Venflon 1,1x 25 mm szt. 4000
Kaniula - Venflon 1,1 x 33 mm szt. 2000
Kaniula Venflon 1,3 ; 1,5 ;1,7; 2,2 szt. 4000
Cewniki Foley silikonowany z latexową zastawką roz.16,18,20,22) szt. 800
Cewnik do odsys. górnych dróg oddech z centralnym otworem Ch20 sterylny dł. 600mm. Typ A. Cewniki mają posiadać kolorowe półprzeźroczyste konektory oznaczające ich rozmiar. szt. 20000
Cewnik do podawania tlenu przez nos roz. Ch 16 dł. 3000 mm sterylny, miękka elastyczna końcówka o średnicy 7,8 mm do 8mm kompatybilna z reduktorem tlenu. szt. 6000
Kranik trójdrożny jedn. użytku sterylny z łatwą regulacją przepustowości - zintegrowany ze strzykawka Luer - Lock szt. 200
koreczki z trzpieniem poniżej krawędzi korka umożliwiające jego aseptyczne użytkowanie. szt. 40000
Szpatułki jednorazowe sterylne a 100szt. op. 100
Nakłuwacze jed. użytku automatyczne 2,4 mm (a.200 szt.) Sterylne op. 200
Nakłuwacze jed. użytku automatyczne 1,5 mm (a.200 szt.) Sterylne op. 100
Przedłużacz z końcówką "Luer" Ch 14 x 2000.mm sterylny. szt. 1000
Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 1500 mm szt. 300
Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 150 mm - 200mm szt. 1000
Pojemnik 20 ml z cewnikiem do próbek z drzewa oskrzelowego - sterylny ( pojemnik bakteriologiczny z końcówkami sterylny) szt. 3000
Przyrząd do przetaczania krwi, transfuzji,, komora kroplowa wolna od PVC, całość bez zawartości ftalanów ( informacja na opakowaniu jednostkowym) zacisk rolkowy, wyposażony w uchwyt na dren, oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta na zaciskaczu, opakowanie kolorystyczne folia-Papier, sterylny. szt. 40000
IS - Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, komora kroplowa wykonana z PP o długości min 60mm ( w części przezroczystej), całość wolna od ftalanów (informacja na opakowaniu jednostkowym), igła biorcza ścięta dwupłaszczyznowo wykonana z ABS wzmocnionego włóknem szklanym, zacisk rolkowy wyposażony w uchwyt na dren oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta bezpośrednio na przyrządzie, opakowanie kolorystyczne folia-papier, sterylny szt. 40000
Worki do moczu pojem. 2l sterylne szt. 7000
Kieliszki do leków jednorazowego użytku 25 ml (a75) op. 500
"Pojemniki do moczu 100ml.pokrywka zakręcana
(niesterylny)" szt. 20000
Pojemniki na odpady medyczne ostre wykonane z tworzywa sztucznego odporne na przekucie czerwone 1 l szt. 2000
Pojemniki na odpady medyczne 5l (otwór w pokrywie 10cm) czerwone wykonane z tworzywa sztucznego odporne na przekucie. szt. 1000
Pojemniki na odpady medyczne 10l (otwór w pokrywie 10cm) czerwone wykonane z tworzywa sztucznego odporne na przekucie szt. 3000
Pojemniki PP V 20-25 ml. 25 x 80 - plujki zamykane dno stożkowe, okrągłe, stojące, sterylne pakowane pojedynczo szt. 6000
Papier do EKG rolki 0.112x25mb rolki szt. 300
Żel do USG, EKG 0,5l szt. 100
IS - Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych bursztynowy z workiem, pakowany fabrycznie przez producenta w jednym opakowaniu razem z workiem do osłony podawanego płynu przed światłem, worek w kolorze zielonym o wymiarach 210mmx310mm, komora kroplowa bez PVC o długości min. 50mm w części przezroczystej, całość wolna od ftalanów (informacja na opakowaniu jednostkowym), zacisk rolkowy wyposażony w uchwyt na dren oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta bezpośrednio na przyrządzie, opakowanie kolorystyczne folia-papier, sterylny szt. 1000
Przyrząd do ternsferu leków Ekstra - Spike - sterylny, z filtrem bakteryjnym i cząsteczkowym. szt. 2000
Przyrzad do transferu leków cytostatycznych z filtrem 0,22m ChemoAide szt. 1000
Opaska identyfikacyjna dla dorosłych szt. 1000
Pincety Jednoraz. Użytku szt. 2000
Wieszak na worki do moczu szt. 200
Kaniula -wykonana z poliuretanu, z samodomykającym się zaworem portu górnego, z wtopionymi paskami kontrastującymi, z filtrem hydrofobowym, posiadająca automatyczne zabezpieczenie ostrego końca igły stalowej w postaci metalowego zatrzasku, aktywowane po wyjęciu igły z cewnika, nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli, sterylizowana EO (dot. poz. 47,48,49,50)
Kaniula -Venflon 0,9 x 25mm szt. 800
Kaniula-Venflon 1,1x 25 mm szt. 400
Kaniula - Venflon 1,1 x 33 mm szt. 400
Kaniula Venflon 1,3 ; 1,5 ;1,7; 2,2 szt. 200
Bezpieczne igły iniekcyjne, z mechanizmem bezpieczeństwa zintegrowanym z igłą, umozliwiające aktywację jedną ręką, kolorystyczne rozróznianie średnic igieł, kompatybilne z końcówkami Luer Slip i Luer Lock, zabezpieczenie podwójnym mechanizmem blokady. (dot. poz. 51,52)
igła j.u 0,7 x 30 (a 100) op. 10
igła j.u 0,8 x 40 (a100) op. 10
Lancetka -nożyk metalowy do nakłuć palca (A200szt) op. 300
Papier Mitsubishi 110x21 K65HM szt. 20
Exadrop - zestaw do infuzji z regul. 180 cm szt. 100
Igły do PEN 0,30 x 8mm op. 50
Igły do PEN 0,30 x 6mm op. 50
Nerka tekturowa jednorazowego użytku szt. 4000
Pojemniki na odpady medyczne ostre wykonane z tworzywa sztucznego szt. 200
odporne na przekłucie, żółty 1l
Pojemniki na odpady medyczne ostre wykonane z tworzywa odporne na przekłucie, żółty 5l szt. 200
Transofix - kolec przelewowy szt. 200
Skalpel jednorazowego użytku "10" szt. 400
Skalpel jednorazowego użytku "22" szt. 400
Opaski uciskowe automatyczne szt. 100
Pojnik dla chorych szt. 150
Szczotka do rurek tracheostomijnych Fi 114mm szt. 100
Pojemnik do moczu 100ml.pokrywka zakręcana sterylny szt. 600
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0, 33141310-6,
33141220-8,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Termin dostawy cząstkowej | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie 2 Artykuły medyczne jednorazowego użytku - różne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa Szt.
Maski chirurg. 3-warstwowe na gumkę 200000
Myjki jednorazowego użytku "rękawica 20000
Fartuch przedni z folii 2500
Czepki włókninowe okrągłe z gumką 4500
Serwety sterylne włókninowe rozm. 80 x 90 2500
Serwety sterylne włóknina" 50 x 60 1000
Fartuchy włókninowy z mankietem 6000
Fartuch chirurgiczny foliowany 100
Prześcieradło papierowe szer.50 x 80 rolka 200
Myjki j.uż. nasączone mydłem 80000
Prześcieradło włóknina 210x130 200
Pokrowiec foliowy na materac 210x90 300
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy cząstkowej | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie 3 Rękawice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa Ilość
Rękawice diagnostyczne lateksowe bez pudrowe, niejałowe, kształt uniwersalny pasujące na lewą i prawą dłoń, dostępne w rozmiarach S - XL, powierzchnia palców tekstórowana, brzeg rękawicy równomiernie zrolowany co zapewnia łatwe zakładanie. Max. poziom AQL 1.5, grubość ścianki na palcu do 0.11mm, minimalna długość rękawicy 240mm, posiadające Certyfikat w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej 89/686/EEC , certyfikat wyrobu medycznego klasy 1 93/42/EEC, rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671, rękawice odpowiednie do kontaktu z żywnością oraz spełniające standardy EN455 1-4, EN420, EN374 1-3, ASTM D6978. Na opakowaniu fabryczna oznakowanie: oznakowane datą ważności i numerem serii, nazwa i adres producenta, AQL, znak CE. opakowanie papierowe a'100 sztuk. op.4000
"Rękawice chirurgiczne, jałowe, lateksowe bez pudrowe, kształt anatomiczny, kolor kremowy, mankiet rolowany, dostępne w rozmiarach 6.0-9.0, sterylizowane radiacyjnie, powierzchnia zewnętrzna mikroszorstka, powierzchnia wewnętrzna polimeryzowana , długość rękawicy dla rozmiarów 6-7 270 mm, 7,5-8 280mm, 8,5-9 285mm, grubość na palcu od 0,160 do 0,175mm, posiadające AQL 0.65 , rękawice zgodne z Dyrektywa o Wyrobie Medycznym MDD 93/42/EEC i CE 0123 w klasie II a, rękawice zgodne z EN 455(1-4), ASTM D3577, ASTM5712/ASTM D6978 , rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671, rękawice przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3 oznakowane datą sterylizacji, oznakowane datą ważności i numerem serii.
" par.2000
Rękawice diagnostyczne winylowe bez pudrowe, niejałowe, kształt uniwersalny pasujące na prawą i lewą dłoń, mankiet rolowany co zapewnia łatwe zakładanie, dostępne w rozmiarach S - XL, powierzchnia rękawicy gładka wytrzymała na rozciąganie, długość rękawicy minimum 240 mm, grubość na palcu od 0,045 do 0,06 mm, na dłoni 0,065 mm , AQL na poziomie 1.5, posiadające Certyfikat w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej 89/686/EEC , certyfikat wyrobu medycznego klasy 1 93/42/EEC Rękawice nie zawierające zmiękczaczy DOP/DEHP , spełniające standardy EN 455 1-4 , ASTM D5250 , EN 420 , EN 374 1-3 , rękawice odpowiednie do kontaktu z żywnością (potwierdzone certyfikatem 1935/2004/EEC) Na opakowaniu fabryczne oznakowanie: datą ważności i numerem serii, nazwa i adres producenta, AQL, znak CE. opakowanie papierowe a'100 sztuk. op.100
"Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bez pudrowe. Kształt uniwersalny pasujące na prawą i lewą dłoń. Mankiet równomiernie zrolowany co zapewnia łatwe zakładnie. Powierzchnia rękawicy teksturowana na końcach palców, wytrzymała na rozciąganie. Dostępna w rozmiarach S-XL, AQL na poziomie 1,5, minimalna długość rękawicy 240mm, grubość ścianki na palcu od 0,08 do 0,10mm, posiadające Certyfikat w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej 89/686/EEC , certyfikat wyrobu medycznego klasy 1 93/42/EEC, rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671, rękawice odpowiednie do kontaktu z żywnością oraz spełniające standardy EN455 1-4, ISO11193-1, EN420, EN374 1-3, ASTM F1671, ASTM D6978 .Na opakowaniu fabryczne oznakowanie: datą produkcji i datą ważności oraz numerem serii, AQL, znak CE, opakowanie papierowe a' 100 lub 150 sztuk.
" op.4000
"Rękawice diagnostyczne do procedur wysokiego ryzyka zakażeń, nitrylowe, bez pudrowe do przygotowywania cytostatyków o kształcie uniwersalnym pasujące na prawa i lewą dłoń, dostępne w rozmiarach S-XL. Mankiet równomiernie zrolowany co zapewnia łate zakładanie. Powierzchnia rękawicy mikroteksturowana z dodatkowa teksturą na końcach palców od 0,12 do 0,19 mm, długość minimalna rekawicy 270 mm, AQL nie większy niż 1.5, rękawice bez protein lateksu, posiadające Certyfikat w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej 89/686/EEC , certyfikat wyrobu medycznego klasy 1 93/42/EEC, rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671 oraz spełniające standardy EN455 1-4, EN420, EN374 1-3, ASTM F1671, rękawice przebadane na przenikalność cytostatyków wg. ASTM D6978-5 .Na opakowaniu fabryczne oznakowanie: datą produkcji i datą ważności oraz numerem serii, AQL, znak CE, opakowanie papierowe a'100 sztuk
" op100
Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bez pudrowe, do podawania cytostatyków o kształie uniwersalnym pasujące na prawą i lewą dłoń nie zawieraja protein lateksu. Powierzchnia rękawicy teksturowana na końcach palców, grubość na palcu od 0,8 do 0,10 mm, długość minimalna 240mm, AQL na poziomie 1,5. posiadające Certyfikat w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej 89/686/EEC , certyfikat wyrobu medycznego klasy 1 93/42/EEC, rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671 oraz spełniające standardy EN455 1-4, EN420, EN374 1-3, ASTM F1671, rękawice przebadane na przenikalność cytostatyków wg. ASTM D6978-5 .Na opakowaniu fabryczne oznakowanie: datą produkcji i datą ważności oraz numerem serii, AQL, znak CE, opakowanie papierowe a'100 lub 150 sztuk op.100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0, 33141420-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy cząstkowej | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Zadanie 4 Artykuły medyczne jednorazowego użytku - prześcieradła włókninowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa
Prześcieradła wzmacniane wykonane z chłonnej celulozy
laminowanej folią nieprzemakalne 80x170-180 - 30.000,00 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy cząstkowej | 40 |
Część nr: Zadanie 5
Nazwa: Zadanie 5 - Artykuły medyczne jednorazowego użytku - zamknięty system do nawilżania tlenu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa Szt.
Zamknięty system do nawilżania tlenu Typu respiflow w 400
zestawie z kompatybilnym adapterem do reduktoratlenowego.Butla poj. 500ml
Wypełniona jałową wolną od pirogeów Wodą oraz wyposażoną w system mikrodyfuzorów
(znajdujący się w podstawie butelki) umożliwiający przepływ
tlenu przez całą objętość wody.Okres sterylności wody
co najmniej do 30 dni od momentu przekłucia z możliwością bezpiecznego
stosowania u wielu pacjentów
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy cząstkowej | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: ARTYKUŁY MEDYCZNE jednorazowego użytku - maska ochronna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa Szt.
Maska ochronna jednorazowego użytku,pakowana pojedyńczo w higieniczne opakowania
foliowe, zgodna z klasyfikacją FFP2, bez zaworu kodowana kolorem.
Trójwarstwowy filtr wykonany z polipropylenu, waga maski max.10g
Maska winna spełniać wymagania normy EN 14683 Typ IIR oraz EN 149
z efektywnością filtrowania min.94% oznaczone ceryfikatem CE, 5000
oporność na rozpryski >/120mmHg,opór powietrza
wdychanego i wydychanego <49 Pa/cm2.
Maska powinna posiadać klapkę pod brodą ułatwiającą zakładanie, taśmy
nagłowiawykonane z materiału poprawiającego komfort na poziomie
szyi,twarzy i głowy.
Maska ochronna jednorazowego użytku do zastosowania
w środowisku medycznym,pakowana pojedyńczo w higieniczne opakowania
foliowe,zgodna z klasyfikacją FFP3,bez zawor.Trójwarstwowy filtr wykonany
z polipropylenu.Maska winna spełniać wymagania normy EN14683 Typ IIR
oraz en 149 z efektywnością filtrowania min.98% ,oporność na rozpryski 2000
>/120mmHg,włóknina filtracyjnao niskich oporach oddychania na poziomie
1,13 mbar dla przepływu95l/min.Maska powinna posiadać klapkę pod brodą
ułatwiającą zakładanie,taśmy nagłowia wykonane z materiału poprawiającego
komfort na poziomie szyi,twarzy i głowy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy cząstkowej | 40 |
Część nr: zadanie 7
Nazwa: Szczotki cytologiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kleszcze biopsyjne jednorazowe, bronchoskopowe, długość 120 cm, średnica 1,8 mm, łyżeczki owalne bez kolca" szt. 600
Szczotka cytologiczna, jednorazowego użytku, bronchoskopowa, długość 120 cm, średnica cewnika 1,8 mm, długość szczotki 15 mm, zakończona grzybkiem szczelnie zamykającym cewnik po dokonaniu cytologii szt. 600
"Zestaw szczotek jednorazowych do mycia endoskopów, w pojedynczym opakowaniu:
szczotka do czyszczenia kanałów roboczych, dwustronna, dł 230cm, śr. każdej z główek 7 mm, śr. teflonowego cewnika 1,8 mm, szczotka dwustronna do czyszczenia gniazd zaworów, główki o śr. 5 mm oraz 12 mm" szt. 600
Zawór ssący wielorazowego użytku do bronchoskopów szt. 8
Korek biopsyjny wielorazowego użytku dobronchoskopów szt. 40
Ustnik endoskopowy jednorazowego użytku, nie zawierający lateksu, z gumką tkaninową. Pakowany w stojący kartonowy dyspenser z otworem w jego dolnej części ułatwiającym wyjmowanie pojedynczych ustników, zawierający 100 szt. op. 6
Ustnik endoskopowy wielorazowego użytku, bez gumki szt. 20
Gąbka do czyszczenia endoskopów, jednorazowego użytku, w kształcie walca z otworem wzdłuż osi szt. 500
"UWAGA Dostawa sprzętu jednorazowego użytku kompatybilnego
z bronchoskopami Pentax z serii FB-18V; EB-1970AK; EB-1970K."
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Termin dostawy cząstkowej | 40 |
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Białogardzie
- Przebudowa DW 205 odc. skrzyżowanie z DW 208 - Polanów
- Świadczenie usług w zakresie wynajmu transportu osobowego wraz z kierowcami, dla Politechniki Koszalińskiej, na potrzeby realizacji wyjazdów lokalnych, krajowych i międzynarodowych
- Termomodernizacja budynku biurowego WIORiN w Koszalinie Oddział w Szczecinie przy ul. Matejki 6 B
- Przebudowa DW 175 odc. Kalisz Pomorski - Dębsko
- Świadczenie usługi żywienia dla pacjentów SP ZOZ MSWiA w Koszalinie w lokalizacji Koszalin, ul. Szpitalna 2 oraz Słupsk ul. Lelewela 58.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_123
- DOSTAWA WYROBÓW Z WŁÓKNINY
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku.
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 17 PAKIETÓW
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dezynfekcji dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o. o.
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dezynfekcji dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o. o.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.