Ogłoszenie z dnia 2011-10-31
Nisko: Dostawa i wdrożenie oprogramowania Samorządowej Elektronicznej Platformy Informacyjnej w wersji 3.x oraz świadczenie nadzoru autorskiego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku.
Numer ogłoszenia: 359226 - 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Sandomierska 6A, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 0-15 841-23-13, faks 0-15 841-28-08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie oprogramowania Samorządowej Elektronicznej Platformy Informacyjnej w wersji 3.x oraz świadczenie nadzoru autorskiego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i wdrożenie oprogramowania Samorządowej Elektronicznej Platformy Informacyjnej (SEPI)* w wersji 3.x oraz świadczenie Nadzoru Autorskiego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku. w wariancie umożliwiającym realizację funkcji elektronicznej wymiany danych pomiędzy Powiatowym Urzędem Pracy a dwoma Ośrodkami Pomocy Społecznej. Wdrożenie oparte jest na ingerencji w już wdrożony i działający system SyriuszStd. (główny system informatyczny urzędu pracy)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sygnity S.A., Aleje Jerozolimskie 180, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30296,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36772,08
Oferta z najniższą ceną: 36772,08 / Oferta z najwyższą ceną: 36772,08
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem postępowania jest uruchomienie oprogramowania Samorządowej Elektronicznej Platformy Informacyjnej (SEPI) w wariancie umożliwiającym realizację funkcji wymiany danych pomiędzy Powiatowym Urzędem Pracy a innymi podmiotami między innymi ośrodkami pomocy społecznej. Wdrożenie oparte jest na ingerencji w już wdrożony i działający System Informatyczny Syriusz. Prawa autorskie do tego Systemu Informatycznego posiada firma Sygnity.S.A. Wykonanie zamówienia wiąże się z ingerencją w cały System Informatyczny, w tym w kody źródłowe oprogramowania, do których Firma Sygnity S.A. ma wyłączne prawa autorskie. Wykonanie przedmiotowego zamówienia przez inny podmiot niż autor oprogramowania tj, Firmę Sygnity S.A. nie jest możliwe również ze względów technicznych o obiektywnym charakterze, gdyż częste aktualizacje przepisów prawa oraz zmiany funkcjonalności oprogramowania niosą za sobą potrzebę częstej aktualizacji i modyfikacji oprogramowania, którego częścią jest (SEPI). Technicznie nie jest możliwe każdorazowa ingerencja w kody źródłowe oprogramowania chronionego prawami autorskimi. Okoliczności powyższe wypełniają znamiona przesłanki określonej w art. 67 ust. 1 pkt 1 litera a i b ustawy Prawo zamówień publicznych, co zdaniem Zamawiającego daje podstawę do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z NISKA
- USŁUGA CATERINGU DLA WYCHOWANKÓW INTERNATU REGIONALNEGO CENTRUM EDUKACJIZAWODOWEJ W NISKU W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025 R. DO 30 CZERWCA 2025 R.
- Usługa przygotowania i dowozu wyżywienia dziennego w formie cateringu dla uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Seniorów w Nisku
- Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Nisku.
- USŁUGA DOWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ART. SPOŻYWCZYCH DLA UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Dostawa licencji i subskrypcji oprogramowania
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkół Podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.: ,,Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń drukujących i komputerów
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Miasta Tychy
więcej: Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.