Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-14
Sędziszów Małopolski: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2009/2010
Numer ogłoszenia: 359236 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 2221600, faks 017 2216313.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w tym jezdni i chodników leżących w granicach miasta Sędziszów Małopolski w sezonie 2009/2010 w zakresie zwalczania śliskości mieszaniną piasku i soli oraz odśnieżania dróg w jednolitym II standardzie zimowego utrzymania dróg. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie utrudnień ruchu drogowego wywołanych śliskością zimową oraz opadami śniegu. Szczególnie uwzględnić należy przejścia dla pieszych. Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach opisuje załącznik nr 1 do zarządzenia Nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994r. (Dziennik Urzędowy MTiGM Nr 10). Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na dwie części : Część 1 - zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Część 2 - zimowe utrzymanie dróg gminnych poza terenem miasta Część 1 zamówienia obejmuje utrzymanie przejezdności i odśnieżanie mechaniczne oraz ręczne dróg, ulic, chodników, placów i parkingów w obrębie miasta Sędziszów Małopolski / drogi gminne i chodniki przy drogach gminnych/. W tym : a/ długość ulic pierwszej kolejności odśnieżania - 9 260 km b/ długość ulic drugiej kolejności odśnieżania - 12 900 km c/ powierzchnia chodników przy ulicach miejskich - 6 717,5 m2 d/ powierzchnia parkingów i placów - 11 130,0 m2 Część 2 zamówienia obejmuje odśnieżanie mechaniczne i utrzymanie przejezdności dróg gminnych poza terenem miasta Sędziszów Małopolski na długości około 90 km ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków : 1. Potencjał kadrowy i potencjał techniczny : Wykonawca musi dysponować osobami i potencjałem technicznym pozwalającym na : a/ rozpoczęcie odśnieżania do 1 godz. od momentu wystąpienia opadów, b/ rozpoczęcie zwalczania śliskości do 1 godz. od momentu wystąpienia zjawiska śliskości (gołoledź, lodowica, śliskość pośniegowa). Wykonawca musi dysponować niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia. Wymagania minimalne dla części 1 - zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta : piaskarka 1szt., pług lemieszowy doczepiany do samochodu ciężarowego - 1 szt., pług ciągnikowy doczepiany do ciągnika - 1 szt., mikro ciągnik do odśnieżania chodników i placów - 1 szt. Wymagania minimalne dla części 2 - zimowe utrzymanie dróg gminnych poza terenem miasta : pług lemieszowy doczepiany do samochodu ciężarowego -1 sztuka lub pług ciągnikowy doczepiany do ciągnika - 1 sztuka. 2. Doświadczenie : Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował minimum 2 tożsame usługę , tj. usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg. 3. Potencjał finansowo-ekonomiczny : Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wg. formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY wraz z podpisanymi załącznikami : Plan zimowego utrzymania ulic oraz Wykaz chodników i placów zimowego utrzymania /dotyczy Wykonawców, którzy składają ofertę na 1 część zamówienia/. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. / załącznik nr 1 do formularza oferty/ . 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. / załącznik nr 2 do formularza oferty/ . 4. Oświadczenie informujące zamawiającego , iż Wykonawca dysponuje osobami pozwalającymi na rozpoczęcie odśnieżania do 1 godz. od momentu wystąpienia opadów, rozpoczęcie zwalczania śliskości do 1 godz. od momentu wystąpienia zjawiska śliskości lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób, jeżeli Wykonawca przewidział taka możliwość. 5. Informacja o doświadczeniu zawodowym wykonawcy /Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 3 do formularza oferty/. Do informacji winny być dołączone dokumenty /dla wymagań minimalnych / potwierdzające ich należyte wykonanie. 6. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca z uwzględnieniem wymagań minimalnych . 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał taki sprzęt , 8. Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 9 a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 15..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 11:15, miejsce: Urzad Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Małopolskim w 2025 roku.
- DOWÓZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI NA ZAJĘCIA REHABILITACYJNO - TERAPEUTYCZNE DO PLACÓWEK PSONI KOŁO W SĘDZISZOWIE MAŁP. ORAZ NA ZAJĘCIA ODBYWAJĄCE SIĘ POZA PLACÓWKAMI W 2025 ROKU
więcej: przetargi SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- "Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o."
- Usługa w zakresie całodobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowaną firmę ochroniarską w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
- Zimowe utrzymanie ulic, dróg oraz parkingów gminnych na terenie miasta Krotoszyn w sezonie zimowym 2024/2025
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.