Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-14
Grudziądz: Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko -
tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej, ślusarskiej w budynkach
administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami
Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2010r do 31.12.2010r
Numer ogłoszenia: 359254 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.grudziadz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej, ślusarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2010r do 31.12.2010r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wykonania prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko- ciesielskiej, szklarskiej, ślusarskiej w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2010r do 31.12.2010r Zakres rzeczowy: Wykonanie drobnych prac konserwacyjnych w branży: - dekarsko - blacharskiej - murarsko - tynkarskiej - stolarsko - ciesielskiej - szklarskiej - ślusarskiej w 587 budynkach zlokalizowanych na terenie miasta Grudziądza, administrowanych przez Biura Obsługi Mieszkańców Nr 1, Nr 2, Nr 3 , zgodnie z wykazami budynków stanowiącymi załączniki nr 2 do umowy Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części: Część I - wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej , murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej, ślusarskiej w 210 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 przy ul. Chełmińskiej 40 w Grudziądzu Część II - wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej , murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej, ślusarskiej w 208 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 przy ul. Murowej 33 w Grudziądzu Część III - wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej , murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej, ślusarskiej w 169 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 3 przy ul. Legionów 79/80 w Grudziądzu Prace konserwacyjne zlecane będą przez pracowników Biur Obsługi Mieszkańców Nr 1, 2, 3 sukcesywnie w miarę potrzeb. Zlecenie określać będzie zakres rzeczowy prac, wartość i termin wykonania. Szczegółowy zakres prac objęty przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 3 do umowy, który stanowi jej integralną część. Uwaga: Koszty za dojazdy przy wykonywaniu prac objętych zamówieniem Wykonawca winien skalkulować w kosztach ogólnych. Zamawiający nie będzie honorował w kosztach powykonawczych zapisu koszt dojazdu Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, zaleca się posiadanie przez Wykonawcę: - stałej bazy techniczno - magazynowej na terenie miasta Grudziądzu lub w odległości do 15 km od miasta Grudziądza, - telefonu stacjonarnego umożliwiającego bieżące zgłaszanie prac konserwacyjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: Część I - 4 000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych 00/100 Część II - 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 Część III- 5.000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) osoby zdolne do wykonania zamówienia: - osoba nadzorująca i kierująca pracami posiada uprawnienia budowlane wraz z wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa - w przypadku składania oferty na jedną część - kwalifikowani pracownicy- min. 1 stolarz,1 ślusarz, 1 murarz, 1 dekarz i pomocnik - w przypadku składania oferty na dwie części - kwalifikowani pracownicy - min. 1 stolarz,1 ślusarz, 2 murarzy, 2 dekarzy i pomocnik - w przypadku składania oferty na trzy części - kwalifikowani pracownicy - min. 1 stolarz,1 ślusarz, 2 murarzy, 3 dekarzy i pomocnik b) Wykonawca wykaże się, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( w zakresie prac konserwacyjnych i remontowych ogólnobudowlanych) o łącznej wartości brutto: - min 200 000,00 zł w przypadku składania oferty na jedną część, - min 300 000,00 zł w przypadku składania oferty na dwie części, - min 400 000,00 zł w przypadku składania oferty na trzy części potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu. c) Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem potrzebnym do realizacji zamówienia - min 1 samochód dostawczy - podnośnik o wys. min.18m ( Zamawiający dopuszcza formę wynajmu) - min 1 spawarka przenośna - drabiny lekkie do 5m,7m,9m 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. VI Specyfikacji, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty następujących oświadczeń i dokumentów w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : 1. Dla potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, a) Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do oferty W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. b) Aktualny odpisu z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2) Potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz i informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 2 do oferty - wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( w zakresie prac konserwacyjnych i remontowych ogólnobudowlanych ) potwierdzony dokumentami o należytym wykonaniu - załącznik nr 3 do oferty - wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do oferty 3. Potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgn.grudziadz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGN Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 23
86-300 Grudziądz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 10:00, miejsce: MPGN Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 23 Grudziądz sekretariat wejście nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej , murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej, ślusarskiej w 210 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 przy ul. Chełmińskiej 40 w Grudziądzu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej , murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej, ślusarskiej w 210 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 przy ul. Chełmińskiej 40 w Grudziądzu Wykonanie drobnych prac konserwacyjnych w branży: - dekarsko - blacharskiej - murarsko - tynkarskiej - stolarsko - ciesielskiej - szklarskiej - ślusarskiej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej , murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej, ślusarskiej w 208 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 przy ul. Murowej 33 w Grudziądzu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej , murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej, ślusarskiej w 208 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 przy ul. Murowej 33 w Grudziądzu Wykonanie drobnych prac konserwacyjnych w branży: - dekarsko - blacharskiej - murarsko - tynkarskiej - stolarsko - ciesielskiej - szklarskiej - ślusarskiej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej , murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej, ślusarskiej w 169 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 3 przy ul. Legionów 79/80 w Grudziądzu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej , murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej, ślusarskiej w 169 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 3 przy ul. Legionów 79/80 w Grudziądzu. Wykonanie drobnych prac konserwacyjnych w branży: - dekarsko - blacharskiej - murarsko - tynkarskiej - stolarsko - ciesielskiej - szklarskiej - ślusarskiej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn.: "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pułaskiego 13 w Grudziądzu (...)"
- Dokumentacja projektowa przebudowy drogi powiatowej nr 1416C Zielnowo-Fijewo w km 0+000 do 1+897 wraz z budową drogi dla pieszych i rowerów w km 0+000 do 2+935
- Budowa tj. utwardzenie części działki - miejsca postojowe, dojazdy, dojścia na terenie Ogniska Pracy Pozaszkolnej przy ul. Chełmińskiej 104 w Grudziądzu
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ W TRAKCIE MECZÓW ŻUŻLOWYCH GKM GRUDZIĄDZ S.A. W SEZONACH 2025-2026
- Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej
- Dostawa ambulansu medycznego typu C z wyposażeniem medycznym - znak sprawy: Z/7/PN/25
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przebudowa budynku Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 45261213-0, 45261910-6, 45453000-7)
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
- Modernizacja pokrycia dachu wraz ze wzmocnieniem więźby dachowej budynku Szkoły Podstawowej w Rybnie.
- Roboty budowlane w zakresie odtworzenia izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.