eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont piwnic i przyziemia budynku Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej manggha po uszkodzeniach w wyniku zalania w maju i czerwcu 2010 - ZP/1/12/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-14

Kraków: Remont piwnic i przyziemia budynku Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej manggha po uszkodzeniach w wyniku zalania w maju i czerwcu 2010 - ZP/1/12/2010
Numer ogłoszenia: 359269 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej MANGGHA , ul. M. Konopnickiej 26, 30-302 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 2672703, 502678195, faks 0-12 2674079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.manggha.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont piwnic i przyziemia budynku Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej manggha po uszkodzeniach w wyniku zalania w maju i czerwcu 2010 - ZP/1/12/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń znajdujących się na poziomie przyziemia budynku Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej manggha w Krakowie przy ul. M. Konopnickiej 26 po uszkodzeniach w wyniku zalania w maju i czerwcu 2010 r.: a) Roboty przygotowawcze - organizacja placu budowy w tym transportu materiałów od strony zewnętrznej obiektu przez otwory technologiczne od strony bulwarów wiślanych. b) Roboty rozbiórkowe - demontaż okładzin ściennych GK na ruszcie stalowym. c) Roboty rozbiórkowe - demontaż okładzin sufitowych GK podwieszanych na ruszcie. d) Roboty rozbiórkowe - demontaż okładzin sufitowych kasetonowych podwieszanych na ruszcie. e) Roboty wyburzeniowe - usunięcie ścian działowych i innych opartych na warstwach podłogowych (bez fundamentów). f) Roboty wyburzeniowe - usunięcie górnej warstwy podłogi na gruncie - beton gr. ok. 18 cm częściowo na warstwie styropianu - należy zastosować technologię cięcia betonu bez użycia urządzeń udarowych. g) Wykonanie gniazd w ścianach konstrukcyjnych o gł. ok. 5 cm na poziomie podłogi. h) Wykonanie kolumn iniekcyjnych o tej samej długości i rozstawie. Dodatkowe iniekcje należy wykonać pod ścianami nośnymi w układzie zapewniającym wypełnienie powstałych, wskutek działania wód gruntowych pustek oraz dodatkowo skonsolidowałoby grunt co zabezpieczy konstrukcję obiektu przed osiadaniem. i) Zasada iniekcji niskociśnieniowej opiera się na mieszaniu rodzimego gruntu z zaczynem wiążącym wtłaczanym w grunt zalegający w podłożu. Grunt mieszany jest z zaczynem wiążącym w sposób jednorodny w strefie oddziaływania strumienia iniektu. Rezultatem iniekcji jest uformowanie regularnej strefy gruntobetonowej w kształcie walca lub tarczy. Dzięki bardzo nieregularnej powierzchni pobocznicy kolumny charakteryzują się dużą nośnością i bardzo małymi osiadaniami. Podczas iniekcji zaczyn penetruje obszar projektowanej średnicy kolumny, występujące obszary pustek oraz słabego gruntu. j) Sposób prowadzenia robót nie powinien naruszać stateczności sąsiednich części obiektu. Rozpoczęcie dalszych robót budowlanych może się rozpocząć dopiero po osiągnięciu przez trzon kolumny odpowiedniej wytrzymałości. k) Przed rozpoczęciem robót należy zlokalizować wszystkie urządzenia obce mogące kolidować z projektowanym wzmocnieniem. W przypadku kolizji należy zwrócić się do projektanta celem rozwiązania zaistniałej sytuacji. Należy zachować wymagane przepisami odległości kolumn od urządzeń obcych. Wzmocnienie wykonane zostanie po uprzednim przygotowaniu terenu i dróg dojazdowych. W trakcie wykonywania robót należy zachować wymagania BHP i ochrony środowiska. l) W przypadku wystąpienia w trakcie robót iniekcyjnych innych warunków geotechnicznych niż to jest określone w dokumentacji należy skontaktować się z projektantem w celu podjęcia odpowiednich kroków. W przypadkach nieujętych w Projekcie zastosowanie mają postanowienia: PN-EN 12716:2002 - Wykonawstwo specjalnych robót geotechnicznych - Iniekcja strumieniowa. m) Proces tworzenia kolumn można podzielić na etapy: Etap I Wiercenie. W tej fazie żerdź iniekcyjna zostaje zagłębiona do projektowanego poziomu. Dolna część żerdzi zakończona jest specjalnym narzędziem wiertniczym dobranym do panujących w podłożu warunków gruntowych. n) Etap II Formowanie kolumny. W etapie tym żerdź iniekcyjna jest stopniowo podciągana z równoczesnym ruchem obrotowym i tłoczeniem zaczynu przez dysze iniekcyjne umieszczone w dolnej części żerdzi - powstaje regularna kolumna iniekcyjna. Najistotniejszym czynnikiem warunkującym uzyskanie założonej średnicy spetryfikowanego słupa gruntu, jest czas utrzymywania wtrysku na jednym poziomie oraz ilość wtłoczonego iniektu. Wykonując kolumny techniką iniekcji wierci się w gruncie otwory niewielkiej średnicy (~50mm), które natychmiast wypełnia się iniektem (zaczynem cementowym). Jest to więc technika mało ingerencyjna zarazem bez wstrząsowa. Parametry iniekcji należy dostosować do istniejących warunków gruntowych i projektowanej średnicy kolumny. Powinna ona gwarantować osiągnięcie zaprojektowanych wymiarów kolumny. Kolumny należy wykonywać w sposób zapewniający szybki postęp robót. Projekt nie narzuca kolejności wykonywania kolumn. Kolejność realizacji kolumn powinna zostać dostosowana do występujących warunków na budowie (wykonanie dróg dojazdowych, wykopów wstępnych itd.). o) Każda kolumna musi posiadać metrykę wykonania obejmującą: numer kolumny, datę wykonania, zagłębienie narzędzia wiertniczego poniżej poziomu roboczego, długość trzonu kolumny, ilość zużytego cementu (tzw. zestawienie zbiorcze).wykonanie wylewki poziomującej na całości pomieszczeń. p) Wykonanie izolacji p. wodnej z papy termozgrzewalnej na włóknie szklanym, z wpuszczeniem w zagruntowane nacięcie na ścianie pionowej (na głębokość 10 -15 mm). q) Ułożenie warstwy izolacyjnej ze styroduru (polistyrenu ekstrudowanego) gr. 5 cm. r) Zagruntowanie szczelin i otworów w konstrukcjach żelbetowych (preparat gruntujący Penetron). s) Ułożenie zbrojenia górnej płyty dociskowej, z osadzeniem w przygotowanych gniazdach w ścianach. t) Wylanie płyty betonowej (beton z domieszkami uszczelniającymi). u) Zatarcie mechaniczne z powierzchniowymi dodatkami miału bazaltowego, proszku korundowego oraz betonu portlandzkiego. v) Odtworzenie ścian działowych jako szkieletowe z okładziny płytami włókninowo-cementowymi, wraz z montażem drzwi wewnętrznych, aluminiowych z wypełnieniem strukturami aluminiowymi. w) Odtworzenie instalacji elektrycznej w zakresie zasilania gniazd 230 V oraz oświetlenia pomieszczeń. x) Wykonanie sufitów podwieszonych wraz z elementami oświetlenia, wentylacji i klimatyzacji. y) Odtworzenie otworów technologicznych wraz z ich okratowaniem. z) Malowanie pomieszczeń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia w wolnej ręki, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium i ustala jego wysokość na 20.000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmiotu, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Jeżeli wadium będzie wnoszone w pieniądzu, winno zostać wpłacone na następujący rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PEKAO S.A. O/Kraków nr: 84 1240 4650 1111 0000 5151 4965. 4. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w: a) art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw; b) art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu do składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty, które musi zawierać oferta: a) formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ; b) kosztorys ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ; c) potwierdzenie wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.manggha.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej manggha ul. M. Konopnickiej 26 30-302 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej manggha ul. M. Konopnickiej 26 30-302 Kraków sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.