eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzemudWywóz nieczystości stałych w roku 2011 z terenu gminy Szemud

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-10

Szemud: Wywóz nieczystości stałych w roku 2011 z terenu gminy Szemud
Numer ogłoszenia: 3592 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szemud , ul. Kartuska 13, 84-217 Szemud, woj. pomorskie, tel. 058 6761185, faks 058 6761113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych w roku 2011 z terenu gminy Szemud.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w zakresie wywozu: 1.1 nieczystości stałych - odpadów zmieszanych - gromadzonych w pojemnikach, które należą do Urzędu Gminy w Szemudzie o pojemności 8 m3 stale lokalizowanych: - przy cmentarzu w Łebnie, - przy cmentarzu w Kielnie, - przy Urzędzie Gminy w Szemudzie. wraz z uprzątnięciem przyległego terenu. 1.2 odpadów wielkogabarytowych podczas organizowanych dwóch objazdowych zbiórek odpadów gabarytowych. Kontener znajduje się jeden dzień w miejscu określonym harmonogramem a następnego dnia zostaje przez wykonawcę opróżniony i przewieziony do innego miejsca zgodnie z harmonogramem. - Urząd Gminy w Szemudzie jest w posiadaniu kontenera 8 m3 Miejsca do ustawienia kontenera na odpady wielkogabarytowe: Miejscowości Miejsce ustawienia kontenera Będargowo Łebieńska Huta Przy sklepie w Będargowie (rynek) Łebno Plac przy sklepie p. Józefa Gruba Zęblewo Przy zatoczce autobusowej Donimierz Plac przy sklepie po GS Szemud, Grabowiec Parking przy poczcie w Szemudzie Częstkowo, Głazica Przy remizie w Częstkowie Kamień Parking przy jeziorze Wycztok Przetoczyno Przy budynku byłej szkoły Jeleńska Huta; Szemudzka Huta; Kowalewo Przy szkole w Jeleńskiej Hucie Rębiska; Leśno Przy byłej szkole w Rębiskach Kielno; Kieleńska Huta Przy remizie w Kielnie Warzno Przy sklepie Dobrzewino Przy szkole od strony drogi gminnej Bojano Przy remizie OSP Koleczkowo Pętla autobusowa przy sklepie wraz z uprzątnięciem przyległego do kontenerów terenu. 1.3 Odpadów wstępnie posegregowanych Gmina Szemud posiada pojemniki na segregację tzw. piłki o pojemności 1,5m3 aktualnie w ilości 12 szt., ich usytuowanie wskazane jest w tabeli poniżej. Zestaw pojemników obejmuje oznakowane 3 pojemniki na: szkło, metal i plastik. Jeden zestaw jest przeznaczony na daną miejscowość. Usługa obejmuje uprzątnięcie terenu wokół zespołu pojemników. Miejscowości Miejsce ustawienia pojemników Łebno Przy sklepie ul. Osiedlowa Będargowo Przy sklepie ul. Grodzisko Rębiska ul. Strażacka Warzno ul. Starowiejska 1.4 Odpadów różnych i nie segregowanych z nielegalnych wysypisk z terenu całej Gminy Szemud. Każdorazowo Urząd Gminy wskaże likwidowane nielegalne wysypisko. Najczęstsza lokalizacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Szemud to: - Kielno Jezioro Marchowo, - Kamień Jezioro Kamień i Wycztok, Przedmiotem zleceń mogą też być inne, nie zlokalizowane jeszcze dzikie wysypiska wraz z uprzątnięciem terenu wysypiska. 1.5 Pojemników o pojemności 1,1m3 odpadów z kratek z oczyszczalni ścieków, (jeden pojemnik Oczyszczalnia w Kielnie a drugi Oczyszczalnia w Szemudzie). Gmina jest właścicielem pojemników. 1.6 Piasku z piaskowników w oczyszczalni ścieków. Piasek jest wywożony raz w roku. 2. Wyjaśnienie pojęć: -Przez uprzątnięcie przyległego terenu należy rozumieć uprzątnięcie terenu wokół kontenera bądź pojemnika lub ich zespołu w promieniu do 10 m lub całego terenu ogrodzonego. -Przez nielegalne wysypiska należy rozumieć wywóz z miejsc porzucenia odpadów innych niż stałe miejsca postoju pojemników i z terenu w promieniu ponad 10m od tego miejsca. 3. Wykonawca zajmie się także zbieraniem i utylizacją martwych zwierząt, czyli: a) usuwaniem potrąconych, przejechanych zwierząt i ich szczątek leżących na drogach w granicach Gminy Szemud b) transportem padłych, zabitych zwierząt i ich szczątek do zakładu utylizacji odpadów na zlecenie Gminy lub odpłatnie innych osób zainteresowanych. c) utylizacją powyższych odpadów w zakładzie posiadającym zezwolenie na odbiór i unieszkodliwienie odpadów, który pokwituje ilość i termin przyjęcia odpadów. d) każdorazowa interwencja i wyjazd celem zabrania i utylizacja martwych zwierząt będzie zgłoszona przez Zamawiającego (telefonicznie) e) czas realizacji: 24 godziny od powiadomienia telefonicznego. 4. Wymagania techniczne: Dysponowanie pojazdami specjalistycznymi spełniającymi wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r.,w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy (Dz. U. z 2002 r . Nr 191, poz. 1596), oraz których konstrukcja uniemożliwia rozpylanie i rozwiewanie przewożonych odpadów, następującego rodzaju: - samochód z hakiem (hakowiec) co najmniej 1 szt. - samochód ciężarowy z HDS co najmniej 1 szt. Dysponowanie zamkniętym terenem lub budynkiem, w którym można zorganizować bazę przedsiębiorstwa celem obsługi i czyszczenia pojazdów. 5. Wskazania lokalizacyjne a) miejscem do unieszkodliwiania odpadów z terenu gminy Szemud jest Rybska Karczma, gmina Gniewino, powiat wejherowski. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 4 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna: - posiadanie decyzji na transport odpadów stałych, - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ)Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna: - złożenie oświadczenia o posiadanym sprzęcie mechanicznym na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 5 do SIWZ), - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2. Dokument stwierdzający, że w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 2 do SIWZ), 4. Oświadczenie Wykonawcy, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom - jeśli dotyczy (brak złożenia oświadczenia będzie traktowane jako realizacja zadania własnymi siłami).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szemud.pl/pol/index.php?kate=9&men1=89&menu=89
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komplet dokumentów przetargowych można odebrać bezpłatnie w pok. Nr 11 U.G. Szemud w godz. od 8.00 do 15.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2011 godzina 09:30, miejsce: Gmina Szemud ul. Kartuska 13; 84 - 217 Szemud; Kancelaria pok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.