Ogłoszenie z dnia 2016-12-05
Ogłoszenie nr 359352 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.
Izabelin: WYKONANIE NAKŁADEK ASFALTOWYCH ORAZ POWIERZCHNIOWE UTRWALENIE NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH W GMINIE IZABELIN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izabelin, krajowy numer identyfikacyjny
1327186100000, ul.
ul. 3 Maja
42,
05080
Izabelin, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 722 89 30, faks
22 722 80 06, e-mail
l.sikorski@izabelin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE NAKŁADEK ASFALTOWYCH ORAZ POWIERZCHNIOWE UTRWALENIE NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH W GMINIE IZABELIN
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/B/06A/ROŚ/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyszczególnienie robót stanowiących przedmiot zamówienia: 1) Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Koniecpolskiego w Izabelinie B: a) nakładka grubości 4,00 cm, szerokości 4,50m na długości 440mb; b) obustronne pobocze destruktowe szerokości 0,4 m; c) pełna regulacja wysokościowa zasuw wodociągowych i studni kanalizacyjnych na odcinku od ul. Lubomirskiego do ul. Podbipięty. 2) Wykonanie odcinków nawierzchni bitumicznej na drogach o naw. tłuczniowej lub destruktowej, dochodzących do ul. Chodkiewicza w Izabelinie C (ulice: Skrzyneckiego, Środkowa, Prądzyńskiego, Kościuszki, Świerkowa, Aleja Dębów, Grzybowa, Poniatowskiego): a) odcinki długości 30 mb każdy, o szerokości 5,5 m na bezpośrednim styku z nawierzchnia ul. Chodkiewicza z ew. zwężeniem do 5,00 m na dalszym odcinku "rękawka"; b) niwelacja istniejącej nawierzchni tłuczniowej lub destruktowej; c) wykonanie warstwy wyrównującej z destruktu asfaltowego grubości do 10 cm; d) nakładka bitumiczna 4,00 cm; e) obustronne pobocze destruktowe szerokości 0,4 m; f) regulacja wysokościowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej. 3) Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Rolnej w Hornówku: a) nakładka gr. 4,00 cm, szerokości 4,50 m na długości 110 mb; b) obustronne pobocze destruktowe szerokości 0,4 m; c) pełna regulacja wysokościowa zasuw wodociągowych i studni kanalizacyjnych na zmodernizowanym odcinku (od skrzyżowania z ul. 3 Maja. 4) Zakres dodatkowy: a) wykonanie innych prac i robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym między innymi: oznakowanie oraz zabezpieczenie placu budowy na czas robót, organizację zaplecza budowy, organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu; b) bieżące utrzymanie wykonanego oznakowania tymczasowego robót i jego likwidacja po zakończeniu prac; c) uporządkowanie terenu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233123-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT180000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 218940 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający, w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, przewidział możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.