eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwicewykonanie remontu i przebudowy budynku użytkowego (Ośrodek Pomocy Społecznej) przy ul. Górnych Wałów 9 w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-05

Gliwice: wykonanie remontu i przebudowy budynku użytkowego (Ośrodek Pomocy Społecznej) przy ul. Górnych Wałów 9 w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 359370 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304482 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu i przebudowy budynku użytkowego (Ośrodek Pomocy Społecznej) przy ul. Górnych Wałów 9 w Gliwicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z numeracją SIWZ: 3.1Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i przebudowy budynku użytkowego (Ośrodek Pomocy Społecznej) przy ul. Górnych Wałów 9 w Gliwicach. 3.2Budynek posiada status nieruchomości użytkowej (niemieszkalnej). 3.4Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną: projektem budowlano-wykonawczym (część architektoniczna), projektem budowlano-wykonawczym (część konstrukcyjna), Specyfikacją Techniczną (część architektoniczna), projektem budowlano-wykonawczym (instalacje elektryczne), Specyfikacją Techniczną (instalacje elektryczne), projektem budowlano-wykonawczym (układ pomiarowy energii elektrycznej), projektem budowlano-wykonawczym i specyfikacją techniczną (instalacja CO i klimatyzacji), projektem budowlano-wykonawczym i specyfikacją techniczną (wentylacja), projektem budowlano-wykonawczym i specyfikacją techniczną (wod-kan), przedmiarami wszystkich wymienionych w niniejszym punkcie branż, przedmiarem robót dotyczącym instalacji niskoprądowych, ekspertyzą stanu technicznego budynku, uzgodnienia z TAURON z dnia 8.7.2013r., pozwoleniem na budowę, zaleceniami OPS do przetargu z dnia 25.7.2013r. 3.5Zamawiający odstępuje od realizacji remontu piwnic w zakresie posadzek, malowania ścian i sufitów oraz od zakupu i montażu klimatyzatorów dla układów F1, F2, F3 (przedmiary zawierają zminusowane pozycje). 3.6Wykonawca ma prawo zapoznania się z obiektem na etapie sporządzania oferty; ze względu na rozliczenie ryczałtowe Zamawiający zaleca dokonanie tych czynności. 3.7Przedmiary stanowią jedynie materiał pomocniczy; ewentualne rozbieżności pomiędzy przedmiarem i projektem technicznym nie będą podstawą do poszerzeń. 3.8Wykonawca zobowiązany jest do odzyskania złomu w budynku. Elementy złomowane należy zdemontować, poddać ocenie ilościowej i jakościowej inspektora nadzoru inwestorskiego. Należność wynikająca z kontraktu zostanie pomniejszona o wartość faktur za złomowanie materiałów z odzysku. 3.9Wprowadzenie na budowę nastąpi w następnym dniu po podpisaniu umowy. 3.10Rozliczenie zadania nastąpi ryczałtem w kwotach brutto według oferty (nie podlegającej zmianie mimo ewentualnego wzrostu podatku VAT), zgodnie z faktycznym stanem zaawansowania robót. 3.11Zamawiający przewiduje pięciokrotne fakturowanie. Ostatnia faktura za okres realizacji do listopada 2013 włącznie winna być złożona w siedzibie zamawiającego nie później niż do dnia 30.11.2013r. (należy uwzględnić wyprzedzająco dopełnienie wszelkich czynności odbiorowych). 3.12Potwierdzony harmonogram rzeczowo - finansowy należy przedłożyć w momencie podpisania umowy tzn. do 7 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu. 3.13Oferta winna zostać tak skalkulowana by uwzględniała również wszelkie koszty towarzyszące. 3.14Roboty zamienne, dodatkowe i niewykonane będą wyceniane i rozliczane według stawek podanych w ofercie (na podstawie których Wykonawca dokonał wyceny oferty). 3.15W celu uzyskania wszelkich pozwoleń oraz wynikających z tego tytułu opłat, związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji Zamawiający wystawi Wykonawcy (na jego pisemny wniosek) stosowne pełnomocnictwo/pełnomocnictwa. 3.16W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu. 3.17Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania zamówienia. 3.18Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynku i ich posesji na szkody. 3.19Do obowiązku Wykonawcy należy przeprowadzenie na własny koszt wymaganych odbiorów. 3.20Zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Zamawiającego. 3.21Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje treść wzoru umowy, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. 3.22Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MONTERIN Władysław Korlacki, Szkolna 7, 40-007 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2190118,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2079025,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2079025,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2383669,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.