Ogłoszenie z dnia 2013-09-05
Słupsk: Prace dodatkowe na jednostce pływającej m/s Lucek
Numer ogłoszenia: 359466 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku, Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace dodatkowe na jednostce pływającej m/s Lucek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonanie prac dodatkowych na jednostce pływającej m/s Lucek. Zakres prac obejmuje: a)wymianę części zrębnicy magazynku rufowego - bl. 5,00 mm x 0,2 m x 3,0 m, b)wymianę poszycia blach w nadburciu - bl. 3,0 mm x 0,7 m2 - 4 sztuki, c)naprawę uszkodzonej odbojnicy na rufie jednostki - 0,5 m2, d)naprawę klapy magazynku rufowego - 1 sztuka, e)wymianę wsporników i części konstrukcji podestu rufowego - kąt 45 x 45x 5 x 3,0 m, f)uruchomienie pokładowych korków kontrolnych do burtowych komór wypornościowych LB i PB - 14 sztuk, g)wymianę rurowego wylotu wody przechodzący przez komorę wypornościową na LB - 1 sztuka, h)naprawę alternatora 2 sztuki oraz rozrusznika 1 sztuka, i)remont zaworu sygnalizacji dolnego poziomu zęz. 4.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu 12-miesięcznej gwarancji oraz 24-miesięcznej rękojmi za wady na cały przedmiot umowy, licząc od dnia odebrania przedmiotu umowy przez Zamawiającego. 6.Wykonawca przedstawi atesty na materiały hutnicze (blachy, kształtowniki itp.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i inne usługi dotyczące sprzętu morskiego i innego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe STER sp. z o.o., ul. Pucka 110 A, 81-036 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9670,00
Oferta z najniższą ceną: 9670,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9670,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W czasie realizacji umowy nr 24/TI/2013 wynikły dodatkowe prace do wykonania, które zostały zlecone przez inspektora PRS w celu uzyskania przeglądu pośredniego. Prace te wynikły w czasie procesu przygotowania jednostki do malowania, jak i podczas wykonywania pomiarów stanu izolacji elektrycznej jednostki celem wystawienia megaatestu na jednostkę.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w formule zaprojektuj i wybuduj oraz wykonanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu sportowego w Siemianicach.
- Częściowy remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kościuszki 1 oraz remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kilińskiego 41b na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Dostawa wraz z instalacją i montażem systemu wideokonferencji do sal dydaktycznych wraz z oprogramowaniem dla Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Dostawa środków odkażających - 29/TP/2025
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa Przepompowni Głównej w miejscowości Ustka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w systemie zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa pojazdu hakowego w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.