To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-03
Ogłoszenie nr 35948 - 2017 z dnia 2017-03-03 r.
Wrocław: na Usługa wymiany, montażu, napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych tj. rolet, żaluzji oraz moskitier w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków
Znak postępowania: ZP-14/WZŻ/2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 23874
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 23882
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny
021545051, ul.
ul. Fabryczna
15,
53-609
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
+4871 365 03 46, faks
+4871 365 03 47, e-mail
przetargi@wzz.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
na Usługa wymiany, montażu, napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych tj. rolet, żaluzji oraz moskitier w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-14/WZŻ/2017.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Znak postępowania: ZP-14/WZŻ/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług: wymiany, montażu, napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych tj. rolet, żaluzji oraz moskitier w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków 1. ZADANIE NR 1 - bieżący serwis (naprawy i konserwacje) oraz wymiana rolet, żaluzji i moskitier w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1) Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20 we Wrocławiu, 2) Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33 we Wrocławiu, 3) Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27 we Wrocławiu, 4) Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25 we Wrocławiu, 5) Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5 we Wrocławiu, 6) Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1 we Wrocławiu, 7) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9 we Wrocławiu, 8) Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6 we Wrocławiu, 9) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d we Wrocławiu, 10) Żłobek nr 10 - ul. Henryka Brodatego 17 we Wrocławiu, 11) Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39 we Wrocławiu, 12) Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a we Wrocławiu, 13) Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107 we Wrocławiu, 14) Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c we Wrocławiu, 15) Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37 we Wrocławiu, 16) Budynek Administracji - ul. Fabryczna 15 we Wrocławiu. 2. ZADANIE NR 2 - wymiana rolet w Żłobku nr 6 - ul. Krowia 1 we Wrocławiu. Zakres ilościowy zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Termin wykonania zamówienia: - ZADANIE NR 1 - od dnia podpisania umowy do 10 listopada 2017 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia; - ZADANIE NR 2 - od dnia podpisania umowy do 20 marca 2017 r. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości usług objętych przedmiotem zamówienia w obrębie pozycji formularza cenowego tj. zadania 1 - w tym, między pozycjami od 1 do 28 - oraz zadania 2, odpowiednio do bieżących potrzeb oraz w ramach całkowitej kwoty umowy. 5. W przypadku usług wymiany rolet Wykonawca ma obowiązek - przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia - spotkać się z Kierownikiem danego obiektu lub osobą upoważnioną celem dokonania pomiarów, przedstawienia atestu trudnozapalności oraz wzornika, na podstawie którego Kierownik Żłobka lub osoba upoważniona dokona wyboru koloru, nadruku, itp. oraz wszelkich innych ustaleń niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. We wzorniku muszą być określone: skład, gramatura poszczególnych tkanin wyrażona w g/m2, jak również stopień zaciemnienia danej tkaniny, określony wartością procentową. 6. Wykaz usług objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - ZADANIE NR 1 oraz ZADANIE NR 2. 7. Dane kontaktowe zawiera załącznik nr 3 do umowy. 8. W przypadku, gdy rolety wymagają usług serwisowych Wykonawca również ma obowiązek spotkać się z Kierownikiem danego obiektu lub osobą upoważnioną w celu uzgodnienia zakresu prac. 9. Terminy pomiarów, montażu oraz wykonania usług serwisowych należy uzgodnić bezpośrednio z Kierownikiem danego obiektu lub osobą upoważnioną. Wszelkie prace należy prowadzić w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. 10. Koszty transportu, montażu oraz koszty materiałów pomocniczych (niezbędnych do montażu, naprawy i konserwacji, czyli śrub, nakrętek, łańcuszków, prowadnic, itp.), a także inne koszty nie wymienione powyżej zawarte są w cenie ofertowej i Wykonawcy nie przysługuje za nie dodatkowe wynagrodzenie. 11. Realizacja zamówienia będzie odbywać się na podstawie zleceń wystawianych przez Zamawiającego. W zleceniu będą określone - nazwa i adres obiektu, w którym należy podjąć działania, ilość i zakres robót, a także termin wykonania zlecenia. Wzór zlecenia stanowi załącznik nr 4 do umowy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania usług innych niż określone w załączniku nr 2 do SIWZ a związanych z przedmiotem zamówienia tj. dotyczących napraw i konserwacji rolet, żaluzji, moskitier.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
50712000-9
Dodatkowe kody CPV:
39515400-9,
39515410-2,
44115310-5,
45421145-2,
39515440-1,
39525500-3,
44115700-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13008.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 16000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.