To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-06
Ogłoszenie nr 359498 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.
Gołdap: Zimowe utrzymanie cmentarzy komunalnych położonych na terenie Gminy Gołdap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 340765
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, krajowy numer identyfikacyjny
79067123100000, ul.
Plac Zwycięstwa
14,
19500
Gołdap, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
876 156 000, faks
876 150 800, e-mail
jolanta.sztabinska@goldap.pl
Adres strony internetowej (URL): www.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie cmentarzy komunalnych położonych na terenie Gminy Gołdap
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WIk-ZP.271.20.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie alejek, schodów i parkingów poprzez: - odśnieżanie, - zwalczanie śliskości i gołoledzi. Szczegółowe wymagania w zakresie utrzymania zimowego cmentarzy komunalnych zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ. b) Szczegółowy wykaz terenów objętych zamówieniem zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. c) Tereny (określone w zał. nr 7 do SIWZ) przewidziane do utrzymania w danym dniu będą każdorazowo określone przez Zamawiającego w formie telefonicznego powiadomienia. d) Czas rozpoczęcia realizacji umowy, od momentu powiadomienia Wykonawcy, nie może przekraczać 2 godzin. e) Niniejsze zamówienie obejmuje również pozimowe sprzątnięcie terenów wskazanych przez Zamawiającego. f) Maksymalna powierzchnia do jednorazowego odśnieżania wynosi 16.183 m2. Podany zakres prac służy jedynie do kalkulacji ceny oferty, natomiast Zamawiający zastrzega, że roboty będą wykonywane wyłącznie na podstawie zleceń i łączna ilość prac może się różnić od przewidywanej. 2. Zamawiający określa następujące wymagania związane z realizacja zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 w zakresie zastosowania klauzul społecznych: a) Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia co najmniej 1 osoby posiadającej status bezrobotnej, zobowiązany będzie do zatrudniania na podstawie umowy o pracę co najmniej jednej osobie bezrobotnej o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego; b) zatrudnienie co najmniej 1 osoby bezrobotnej przy realizacji zamówienia powinno trwać w całym okresie wykonywania zamówienia; c) w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotna lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia w to miejsce innej osoby bezrobotnej; d) Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienia dokumentacji potwierdzającej zatrudnianie osób bezrobotnych, a Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu, w szczególności skierowanie osoby bezrobotnej przez właściwy Urząd Pracy do pracodawcy, którym jest Wykonawca; e) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby minimum 1 osoby bezrobotnej i brak jego kontynuacji w okresie realizacji zamówienia, na warunkach określonych powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia, Zamawiającemu kary umownej w wysokości 2 500 zł za każdy rozpoczęty miesiąc niedotrzymania warunku dotyczącego zatrudniania osób bezrobotnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48169.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 43745,18 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej i łowieckiej na terenie OHZ zarządzanego przez Nadleśnictwo Gołdap w roku 2025."
- Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji infrastruktury uzdrowiskowej w Uzdrowisku Gołdap
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.