Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-21
Gorzów Wielkopolski: Odbiór, transport i unieszkodliwienie lub odzysk odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, z jednostek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 359504 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim , Al. 11 Listopada 91, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7338070, 7338083, faks 0-95 7338072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona na podstawie odrębnych ustaw.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i unieszkodliwienie lub odzysk odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, z jednostek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA: - odbioru, transportu i unieszkodliwienia lub odzysku odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, o kodach wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z jednostek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej zlokalizowanych na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego. Numer postępowania 113/OT/2012. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. szczegółowy asortyment, ilość oraz lokalizcja odpadów przeznaczonych do odbioru, transportu, odzysku lub unieszkodliwienia znajduje się w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione, jeżeli Wykonawca: 1)Ma zarejestrowaną działalność w zakresie gospodarowania odpadami stanowiącymi przedmiot postępowania. 2)Posiada aktualne zezwolenia (Decyzje) na: - zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwianie odpadów objętych niniejszym postępowaniem, zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jednolity Dz. U z 2010 roku Nr 185, poz. 1243 z późn. zm), konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3)Dysponuje aktualnymi umowami z podmiotami uprawnionymi do prowadzenia odzysku lub unieszkodliwiania odpadów objętych zamówieniem lub zbierania oraz transportu w przypadku braku stosownych zezwoleń. 4)Spełnia wymogi Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 227, poz. 1367 z późn. zm). 5)Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7)Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8)Posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem zamówienia, o sumie ubezpieczenia nie niższej niż 50 000,00 PLN i opłaconą polisę, ważną na cały okres realizacji umowy. 9)O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie Wykonawca, którego oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U z 2010 roku Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) i spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy występujący wspólnie. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1)Wykonawcy przedłożą przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia - umowę określającą strony tej umowy, przedmiot umowy, okres ważności umowy, sposób współdziałania stron, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdą z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców); 2)W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Art. 24 Ustawy; 3)Oferta musi być podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie lub ich wspólnego pełnomocnika; 4)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z przepisem Art. 23 Ustawy, w tym w szczególności do odbioru korespondencji Zakres umocowania musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty. 5)W przypadku określonym powyżej, wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do pełnomocnika. 6)Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za należyte wykonanie umowy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału Wykonawców w niniejszym postępowaniu ujętych w Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będzie polegała na wskazaniu przez Komisję spełnia - nie spełnia. Podstawą oceny Wykonawcy będą oświadczenia i dokumenty które Zamawiający żąda w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączone do druku OFERTA, na zasadach określonych w Rozdziale VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5.Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią dokumentacji przetargowej. Wykonawca ponosi ryzyko nieterminowego dostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów, przedłożenia oferty nie w pełni odpowiadającej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. 7.Zamawiający zwraca się do Wykonawców z prośbą, aby niniejszą dokumentację wykorzystali zgodnie z przeznaczeniem (tj. w celu prawidłowego sporządzenia oferty) i nie udostępniali osobom trzecim niezainteresowanym wzięciem udziału w niniejszym postępowaniu przetargowym.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy. 2)Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale V ust. 3, pkt. 4, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z określonym zakresem - w przypadku gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna niż ujawniona(e) w składanych dokumentach oraz w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji warunków umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunkow Zamówienia. 4)Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy będzie możliwa w przypadkach i na warunkach określonych we Wzorze umowy Załącznik nr 17 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. Opis przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy, Al. 11 Listopada 91, 66-400 Gorzów Wielkopolski, wejście A, pokój Nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 11:45, miejsce: Siedziba Oddziału Terenowego Agencji Mienia Wojskowego, Al. 11 Listopada 91, 66-400 Gorzów Wielkopolski, wejście A, pokój Nr 2, Kancelaria Oddziału.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Usługi weterynaryjne polegające na udzieleniu pomocy chorym dzikim zwierzętom
- "Dostawa energii elektrycznej do obiektów Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim na 2025 rok"
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynku Urzędu Gminy Świlcza oraz miejsc publicznych z terenu Gminy Świlcza w 2025 r.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Zbuczyn
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i letniskowych z terenu Gminy Radków na okres 01.01.2025 do 31.12.2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w roku 2025
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rytwiany do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. Rzędów 40
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.