Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-14
Warszawa: Usługa druku ulotki pt. Ulotka prewencyjna na temat azbestu
Numer ogłoszenia: 359520 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie , ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, faks 022 8104688.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku ulotki pt. Ulotka prewencyjna na temat azbestu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji (wykonania) usługi polegającej na wydrukowaniu 600 000 egzemplarzy ulotki pt. Ulotka prewencyjna na temat azbestu na podstawie dostarczonego składu, wraz z dostawą do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie ul. Mińska 25. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1) Druk - 4+4; 2) Nakład - 600 000 egz. 3) Papier - kreda 170gm2 B1 4) Format po obcięciu 99x209 mm 5) Introligatornia - paczki pakowane po 4000 egz. Realizacja przedmiotu zamówienia: a)Wydrukowany nakład powinien być dostarczony do Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie ul. Mińska 25 w terminie 14 dni od daty przekazania zaakceptowanych przez Zamawiającego materiałów do druku. b)Zamawiający przekaże Wykonawcy gotowy skład tekstów w wersji elektronicznej, odbitki w kolorze..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.97.10.00 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Pzp tj.: 1)posiadają uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VI ppkt 1,2,), 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 3.Wypełniony - Formularz Oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 4.Oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - PZP (Formularz Oferty - pkt 8), 5.Zaakceptowany , wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 3 do SIWZ 6.Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie
ul Mińska 25, 03-808 Warszawa, I p. pok.113,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie ul Mińska 25, 03-808 Warszawa, I p. pok.113,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie badania jakościowego dotyczącego poznania barier i powodów nieprzychodzenia do Centrum Nauki Kopernik przez seniorów oraz przez osoby dorosłe, które mieszkają bez dzieci.
- Dostawa oprogramowania antywirusowego klasy EDR/XDR
- KZP/17/2024 Dostawa systemu do bezprzewodowej akwizycji powierzchniowej EEG
- "Dostawa (leasing) samochodów na potrzeby operowania siecią "Internet dla Mazowsza"
- Zakup wsparcia technicznego producenta oraz Wykonawcy dla posiadanego przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa oprogramowania ManageEngine Endpoint Central
- DOSTAWA LASERÓW ŚWIATŁOWODOWYCH DO SKANERA LASEROWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/TP/2024/59-dzierżawa i serwis urządzeń kopiujących i drukujących II
- "Usługa utrzymania systemu wydruku centralnego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych; usługa poczty e-mail 2500 kont pocztowych, o pojemności 4TB na okres 24 miesięcy dla WSS5 "(...)"
- "Druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby realizacji projektu "Rodzina w centrum Etap I"
- "Druk i dostawa publikacji książkowej na potrzeby realizacji projektu "Rodzina w centrum Etap I"
- Świadczenie usług drukowania, kopiowania, skanowania i faksowania dokumentów za pomocą zintegrowanego systemu zarządzająco - monitorującego.
- Usługa drukowania, kopiowania i skanowania dokumentów
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.