To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-21
Warszawa: Usługa serwisu komputerowych urządzeń peryferyjnych (Kyocera Mita i Canon) oraz zestawów komputerowych (Lenovo) w Mazowieckim Oddziale Regionalnym i 37 Biurach Powiatowych ARiMR
Numer ogłoszenia: 359524 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294562 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, ul. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5365705-06, faks 22 8602842.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwisu komputerowych urządzeń peryferyjnych (Kyocera Mita i Canon) oraz zestawów komputerowych (Lenovo) w Mazowieckim Oddziale Regionalnym i 37 Biurach Powiatowych ARiMR.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowania, przeglądu, konserwacji i napraw zestawów komputerowych (zadanie nr 3): Lenovo ThinkCentre M55p typ 8804, ThinkVision L1711p - zwanych dalej: urządzeniami. 2. Usługą będą objęte urządzenia zlokalizowane w siedzibie Zamawiającego oraz w Biurach Powiatowych . Lista wszystkich lokalizacji znajduje się w Załączniku nr 1 do umowy (Załączniku nr 8c do SIWZ) wraz z dokładnymi adresami Biur Powiatowych. Natomiast przez siedzibę Zamawiającego należy rozumieć następujące lokalizacje: - al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, - ul. Dzika 2, 00-194 Warszawa. 3. Liczba urządzeń przeznaczonych do serwisu w poszczególnych lokalizacjach, określona została, dla poszczególnych zadań, w Załączniku nr 5 do umowy (Załączniku nr 6c do SIWZ). 4. Usługa będzie przeprowadzana na każde wezwanie Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy. Lista osób uprawionych do kontaktu z Wykonawcą znajdować się będzie w Załączniku nr 2 do umowy. 5. Zamawiający obowiązany jest zapewnić Wykonawcy dostęp w godzinach od 7.30 do 15.30 każdego dnia roboczego do urządzeń będących przedmiotem zamówienia w celu realizacji czynności objętych umową. 6. Przedmiotem umowy są usługi serwisowania, przeglądu, konserwacji i napraw urządzeń wymienionych w § 2 ust. 1 umowy, w szczególności: - czyszczenie zewnętrzne serwisowanego urządzenia, - oczyszczenie wnętrza serwisowanego urządzenia, - wymiana wszystkich uszkodzonych elementów, - sprawdzenie i testowanie urządzenia po zakończonych czynnościach serwisowych, - sporządzenie protokołu wykonania usługi z opisem przeprowadzonych czynności, wymienionych podzespołów, z dokładnym opisem części wymagających wymiany. 7. Wykonawca zobowiązuje się do: a) Wykonania serwisu, przeglądów i napraw w terminach, o których mowa w § 3 ust. 1 umowy. Czynności przeglądowe mają być wykonywane po każdej naprawie urządzenia, w celu sprawdzenia, czy urządzenie po naprawie jest sprawne. b) Stosowania przy serwisie, przeglądach i naprawach, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych: - fabrycznie nowych, - oryginalnych lub równoważnych jakościowo, - kompatybilnych, - nie noszących śladów uszkodzeń i używania, z zastrzeżeniem, że w pozycjach 1.1, 1.2 i 1.8 Załącznika nr 4 do umowy (Załącznika nr 9c do SIWZ), Zamawiający wymaga stosowania przy serwisie, przeglądach i naprawach, części zamiennych wyłącznie oryginalnych, ponieważ inne części zamienne, niż oryginalne, mogą spowodować nieprawidłowe działanie urządzenia/ń (nie będą kompatybilne). Używane do wykonania zamówienia przez Wykonawcę części zamienne i materiały eksploatacyjne nie mogą być także regenerowane oraz nie mogą pochodzić z demontażu z innego sprzętu. 8. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone części zamienne oraz materiały eksploatacyjne na okresy nie krótsze niż gwarancja producenta. Początkowy termin gwarancji biegnie od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu wykonania usługi serwisu - Załącznika nr 3 do umowy. 9. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące zamówienie, posiadały odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do obsługi serwisowej modeli komputerowych urządzeń peryferyjnych oraz zestawów komputerowych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 10. Wykonawca przyjmuje wytyczne Zamawiającego (podyktowane dyscypliną finansów publicznych) dotyczące odległości dojazdu, odnośnie późniejszych rozliczeń wynikających z realizacji umowy przez Wykonawcę zawarte w § 10 umowy. 11. Przez roboczogodzinę należy rozumieć czas spędzony tylko i wyłącznie na naprawie urządzenia, co zostanie potwierdzone (poprzez podanie ilości roboczogodzin) w protokole wykonania usługi serwisu - Załączniku nr 3 do umowy, przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 12. Powyższe oraz inne, pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte w umowie zawartej na podstawie Załącznika nr 5c do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Usługa serwisu zestawów komputerowych Lenovo w Mazowieckim Oddziale Regionalnym i 37 Biurach Powiatowych ARiMR.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RAM-SERWIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Al. Jerozolimskie 200, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50207,10
Oferta z najniższą ceną: 50207,10 / Oferta z najwyższą ceną: 105657,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa opieki serwisowej dla drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek eksploatowanych w Sądzie Okręgowym w Radomiu oraz w SR w Szydłowcu, Przysusze, Zwoleniu i Lipsku
- usługa informatyczna dla biur poselskich.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.