eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinOdnowa nawierzchni drogi krajowej nr 11 w miejscowości Kołobrzeg od km 3+090 do km 9+417 (z wyłączeniem skrzyżowania do Podczela).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Szczecin: Odnowa nawierzchni drogi krajowej nr 11 w miejscowości Kołobrzeg od km 3+090 do km 9+417 (z wyłączeniem skrzyżowania do Podczela).
Numer ogłoszenia: 359559 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie , Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 432 53 00,091 432 53 71, faks 091 484 39 97, 4843873,4325323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni drogi krajowej nr 11 w miejscowości Kołobrzeg od km 3+090 do km 9+417 (z wyłączeniem skrzyżowania do Podczela)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa nawierzchni drogi krajowej nr 11 w miejscowości Kołobrzeg od km 3+090 do km 9+417 (z wyłączeniem skrzyżowania do Podczela). Opis zamówienia: - roboty przygotowawcze, - podbudowy, - roboty nawierzchniowe, - roboty wykończeniowe, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do składania ofert będą zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wartość zabezpieczenia należytego wykonania umowy - 5 % wartości podpisanej umowy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a także spełniają warunki określone poniżej: a) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządy zawodowego. b) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: - 1 zamówienie, którego przedmiotem była budowa lub przebudowa lub wzmocnienie lub odnowa drogi o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 5 km oraz - 1 zamówienie, którego przedmiotem była budowa lub przebudowa lub wzmocnienie lub odnowa drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 5 000 000,00 PLN brutto. Jedno zadanie może potwierdzać spełnienie obu warunków udziału w postępowaniu. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć: - wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu, podając datę podpisania kontraktu i kurs. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania warunków udziału według następującej zasady: - Liczba punktów za każde (ponad wymóg minimalny) zrealizowane zamówienie, polegające na budowie lub przebudowie lub wzmocnieniu lub odnowie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości 5 km - 1 punkt. W przypadku, gdy Wykonawcy otrzymają taką samą ilość punktów, wyższą pozycję w rankingu zajmie Wykonawca, który wykaże większą łączną długość dróg..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości-wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoba wskazana w wykazie o którym mowa w ppkt 3) posiada wymagane uprawnienia tj: a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, b) aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego. 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych (zamówień) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz dokumenty - referencje potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nie dotyczy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2009 godzina 11:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad O/Szczecin, Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, pok. 10 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp) do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawca powinien złożyć tylko jeden wniosek. Wniosek powinien być podpisany przez Wykonawcę. 2. Zaleca się złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na formularzu zgodnym ze wzorem opracowanym przez Zamawiającego pt.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz wniosku wraz z załącznikami będzie dostępny na stronie internetowej GDDKiA O/Szczecin. Wraz z wnioskiem należy złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: a) Pełnomocnictwo (o ile prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik powinien być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. b) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) Ogłoszenia o zamówieniu. 3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia powinien być sporządzony w języku polskim. Każdy dokument składany wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu sporządzony w innym języku niż język polski powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Dokumenty składane wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia, inne niż pełnomocnictwo, mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopie dokumentu za zgodność z oryginałem). 5. Wniosek należy umieścić w jednym zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być zaadresowane do Zamawiającego jak poniżej: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Szczecin Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin oraz opisane: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na: Odnowa nawierzchni drogi krajowej nr 11 w miejscowości Kołobrzeg od km 3+090 do km 9+417 (z wyłączeniem skrzyżowania do Podczela). 6. W prowadzonym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę faksem faktu otrzymania każdej informacji przekazanej w innej formie niż pisemna, a na żądanie wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego informacji. 7. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia nie będzie udostępniana na stronie internetowej GDDKiA Oddział Szczecin. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty nie będzie stosowana aukcja elektroniczna. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.