Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-01
Łomianki: DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI METODĄ
ASPIRACYJNO PRÓŻNIOWĄ. Zamówienie częściowe (dot. sprzętu medycznego jednorazowego użytku) realizowane w ramach odrębnego postępowania.
Numer ogłoszenia: 35957 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym , ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 71 01; 765 71 21, faks 22 751 27 07.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-dziekanow.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI METODĄ ASPIRACYJNO PRÓŻNIOWĄ. Zamówienie częściowe (dot. sprzętu medycznego jednorazowego użytku) realizowane w ramach odrębnego postępowania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi metodą aspiracyjno - próżniową wg specyfikacji rodzajowo-ilościowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje 20 pozycji tj. 1 Probówki do separacji krwi z granulatem (aktywator wykrzepiania) 2 Probówki do separacji krwi z granulatem (aktywator wykrzepiania) 3 Probówki do separacji krwi z granulatem (aktywator wykrzepiania) 4 Probówki do separacji krwi z granulatem (aktywator wykrzepiania) 5 Probówki do separacji krwi z granulatem (aktywator wykrzepiania) 6 Probówki do separacji krwi z granulatem (aktywator wykrzepiania) 7 Probówki do morfologii EDTA 8 Probówki do układu krzepnięcia 9 Probówki do układu krzepnięcia 10 Probówki do OB. 11 Pipety do OB. ze skalą (jednorazowe, plastikowe) 12 Probówki z heparyną litową 13 Łączniki do pobierania krwi z wenflonu 14 Łącznik między igłą a strzykawką do podawania leków 15 Igły systemowe do pobrań 0,8 16 Igły systemowe do pobrań 0,9 17 Igła typu motylek 0,9 18 Probówki do separacji krwi bez granulatu 19 Probówki do mikrometody 200 ?l 20 Probówki do mikrometody cukier 200?l Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Ofertę należy złożyć na całość zamówienia. Zakres zamówienia powyżej 14 000 euro i poniżej 125 000 euro..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z brzmieniem art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy - Pzp. - wg załącznika nr 4a do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się aby Wykonawca wykazał, że zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat - a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia dostaw do placówek pediatrycznych odpowiadających zakresem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Referencje muszą dotyczyć sprzętu na który będzie składana oferta. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu zamówień i dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z brzmieniem art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy - Pzp. - wg załącznika nr 4a do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z brzmieniem art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy - Pzp. - wg załącznika nr 4a do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z brzmieniem art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - Pzp. - wg załącznika nr 4a do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1.dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.) - deklaracja zgodności (z zaznaczeniem, której pozycji zamówienia dotyczy). 2. materiały producenta (np. foldery, opisy) pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda próbek oferowanych wyrobów w celu dokonania ich oceny - w ilości po 2 szt. z każdego oferowanego rodzaju asortymentu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w celu weryfikacji reprezentacji podmiotu i podpisu złożonego na ofercie. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 5) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, b) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową. c) zmiany podwykonawcy, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, d) obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającego z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i podpisania aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-dziekanow.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki - wersja pisemna na wniosek wykonawcy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki - kancelaria, wejście główne do szpitala (parter)...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek oraz sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego oraz wielorazowego użytku
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.