eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławnoŚwiadczenie usług w zakresie odbioru i transportu zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz odbiór, transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-06

Ogłoszenie nr 359685 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.

Sławno: Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz odbiór, transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 340726-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno, krajowy numer identyfikacyjny 77097990900000, ul. ul. M. C. Skłodowskiej  9, 76100   Sławno, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 598 106 229, faks 598 107 526, e-mail ugslawno@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): ug.slawno.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz odbiór, transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RSSA.271.22.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1 Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych z nieruchomości na terenie gminy Sławno i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Gwiazdowie , gmina Sławno. Łączna ilość odpadów zmieszanych -1100 Mg Podzadanie 1A - Odbiór i transport niesegregowanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne. 1. Zamówienie obejmuje odbiór i transport niesegregowanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z następujących miejscowości: Bobrowice, Bobrowiczki, Boleszewo, Borzyszkowo, Brzeście, Chomiec, Grzybno, Gwiazdowo, Gwiazdówko, Janiewice, Kwasowo, Łętowo, Noskowo, Pątnowo, Pomiłowo, Przemysławiec, Radosław, Rzyszczewko, Rzyszczewo, Sławsko, Smardzewo, Stary Kraków, Tokary, Tychowo, Warginie, Warszkowo, Warszkówko, Wrześnica, Żabno, Żukowo, wskazanych na mapie stanowiącej załącznik nr 15 do SIWZ. W ramach zamówienia nie odbiera się odpadów pochodzących z produkcji rolnej, działalności gospodarczej oraz produkcji przemysłowej. 2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru całej ilości zmieszanych odpadów komunalnych, przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe. Szacunkową liczbę i lokalizację nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne zawiera: - załącznik nr 10 do SIWZ (nieruchomości mieszkalne jedno i dwulokalowe), - załącznik nr 11 do SIWZ (nieruchomości mieszkalne wielolokalowe), - załącznik nr 14 do SIWZ (nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe i inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe). Ilość mieszkańców nieruchomości zamieszkałych: 6872 Ilość nieruchomości zamieszkałych:497 Ilość domków letniskowych: 43 3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, zgodnie z ilością podaną przez Zamawiającego. Szacunkową liczbę nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne oraz zadeklarowanych pojemników zawiera załącznik nr 13 do SIWZ. Ilość nieruchomości niezamieszkałych: 114 4. Warunki odbioru odpadów: 4.1. Kody odpadów: 20 03 01 - niesegregowane odpady komunalne. 4.2. System odbioru odpadów z nieruchomości zamieszkałych- zabudowa jednorodzinna i wielorodzinna: pojemnikowy. 4.3. Rodzaj pojemników do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych dla nieruchomości zamieszkałych: - zabudowa jednorodzinna: pojemniki o minimalnej pojemności 120 l, - zabudowa wielorodzinna: pojemniki o pojemności od 120 do 1100 l. 4.4. Częstotliwość odbioru odpadów z nieruchomości zamieszkałych: - raz na dwa tygodnie w okresie od 1 maja do 31 sierpnia - raz na cztery tygodnie w okresie od 1 stycznia do 30 kwietnia; od 1 września do 31 grudnia - raz na dwa tygodnie przez cały rok -w zabudowie wielorodzinnej 8 lokali i więcej. 4.5. System odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych- pojemnikowy. Rodzaj pojemników do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych na terenie nieruchomości niezamieszkałych: - budynki przeznaczone dla administracji publicznej, kultury i innych budynków biurowych i socjalnych poza wymienionymi poniżej - pojemniki o min. pojemności 120 l, - szkoły wszelkiego typu, żłobki i przedszkola - pojemniki o min. pojemności 1100 l, - lokale handlowe - pojemniki o min. pojemności 120 l, - lokale gastronomiczne - pojemniki o minimalnej pojemności 120 l, - zakłady rzemieślnicze, usługowe i produkcyjne w odniesieniu do pomieszczeń biurowych i socjalnych - pojemniki o minimalnej pojemności 120 l, - zabudowa letniskowa lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe - pojemniki o minimalnej pojemności 120 l. Na terenie osiedla domków letniskowych w Łętowie /dawny OSIR/ pojemniki o pojemności 1100 l. - inne nieruchomości niezamieszkałe, niewymienione powyżej - pojemniki o minimalnej pojemności 120 l. 5. Częstotliwość odbioru odpadów zmieszanych z nieruchomości niezamieszkałych - raz na dwa tygodnie przez cały rok /z wyłączeniem domków letniskowych/, - domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno - wypoczynkowe - raz na miesiąc w okresie od 01 do 30 kwietnia i od 01 września do 31 października oraz raz na dwa tygodnie w okresie od 01 maja do 31 sierpnia. Podzadanie 1B - Wykonanie usługi odbioru i transportu zmieszanych odpadów komunalnych z nieruchomości będących własnością Gminy Sławno. 1.a.a.1.Zadanie obejmuje odbiór i transport zmieszanych odpadów komunalnych z terenu nieruchomości gminnych. Szczegółowy wykaz nieruchomości zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ. 1.1. System odbioru odpadów - pojemnikowy. 1.2. Ilość i wielkość pojemników: a/ cmentarz w Żukowie - 3 pojemniki x 1100 l. b/ cmentarz we Wrześnicy - 2 pojemniki x 1100 l. c/ cmentarz w Starym Krakowie - 1 pojemnik x 1100 l. 1.3. Częstotliwość odbioru odpadów: - w okresie: od 01.stycznia do 30 września; grudzień- 1 raz w miesiącu; - w okresie od 01.10.2017 r. do 30.11.2017 r. - co najmniej 2 razy w miesiącu, najpóźniej 2 dni po zgłoszeniu przez Zamawiającego konieczności odbioru odpadów. Pojemniki zapewnia Wykonawca. 1.4. Plaża nad jeziorem Łętowskim - ilość pojemników: 1x 1100 l, - okres odbioru odpadów - od 01.06.2017 r. do 30.09.2017 r., - częstotliwość odbioru - 2 razy w miesiącu Pojemniki zapewnia Wykonawca. 1.5. Siedziba Urzędu Gminy Sławno - ilość pojemników- 2 pojemniki x 1100 l. - częstotliwość odbioru- 1 raz na dwa tygodnie Pojemniki zapewnia Wykonawca. 1.6. Boisko we Wrześnicy - ilość pojemników - 1 pojemnik o poj. 240 l - częstotliwość odbioru 2 razy w miesiącu w okresie 1.05.2017 r. do 31.08.2017 r. Pojemnik zapewnia Zamawiający. Zadanie nr 2 - Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny. Zadanie obejmuje odbiór transport oraz zagospodarowanie odpadów zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych oraz terenów gminnych. Ilość odpadów zbieranych w sposób selektywny: 1. tworzywa sztuczne - 60 Mg 2. opakowania szklane - 130 Mg 3. papier i tektura - 10 Mg 4. odpady wielkogabarytowe - 20 Mg 5. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 5 Mg Podzadanie 2A Zadanie obejmuje odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne. 1. Wykaz miejscowości z których będą odbierane odpady segregowane: Bobrowice, Bobrowiczki, Boleszewo, Borzyszkowo, Brzeście, Chomiec, Grzybno, Gwiazdowo, Gwiazdówko, Janiewice, Kwasowo, Łętowo, Noskowo, Pątnowo, Pomiłowo, Przemysławiec, Radosław, Rzyszczewko, Rzyszczewo, Sławsko, Smardzewo, Stary Kraków, Tokary, Tychowo, Warginie, Warszkowo, Warszkówko, Wrześnica, Żabno, Żukowo. Obszar wskazany na mapie stanowiącej załącznik nr 15 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru całej ilości selektywnie zebranych odpadów komunalnych, przekazanych przez właścicieli nieruchomości. Szacunkową lokalizację nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne zawiera: - załącznik nr 12 do SIWZ (nieruchomości mieszkalne), - załącznik nr 13 do SIWZ (nieruchomości niezamieszkałe), - załącznik nr 14 do SIWZ (nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe i inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe). Ilość gospodarstw z zadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów:2263 Ilość mieszkańców z zadeklarowaną w systemie workowym selektywną zbiórką odpadów:6212 Ilość nieruchomości niezamieszkałych z zadeklarowaną w systemie workowym selektywną zbiórką: 25 Ilość domków letniskowych z zadeklarowaną w systemie workowym selektywną zbiórką odpadów komunalnych: 29 3. Warunki odbioru odpadów- odpady komunalne selektywnie zbierane u źródła: 3.1. Kody odpadów 15 01 01 - opakowania z tektury i papieru 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 07 - opakowania ze szkła 20 01 01 - papier i tektura 20 01 39 - tworzywa sztuczne 3.2. System odbioru odpadów selektywnie zebranych z nieruchomości zamieszkałych. 3.2.1. Zabudowa jednorodzinna -system workowy. Worki zapewnia na własny koszt Wykonawca. Rodzaje worków: - worek żółty do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych - 120 l, grubość folii 35-40 mikronów, - worek niebieski na odpady z papieru i tektury - 120 l, grubość folii 40-45 mikronów, - worek zielony lub biały na odpady ze szkła - 60 l, grubość folii 55-80 mikronów. 3.2.2. Zabudowa wielorodzinna: system pojemnikowy i workowy. Wykaz nieruchomości wielolokalowych zamieszkałych z których będą odbierane odpady selektywnie zbierane w systemie pojemnikowym zawarte w załączniku 9 do SIWZ. Wykonawca zapewni pojemniki na odpady /szkło, tworzywa sztuczne/ wg zestawienia stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Pozostałe nieruchomości wielolokalowe Wykonawca zaopatrywał będzie w worki na odpady na własny koszt. Ilość pojemników zapewnianych przez Wykonawcę: 12 pojemników na tworzywa sztuczne, 10 pojemników na szkło. 3.2.3. Częstotliwość odbioru odpadów selektywnie zebranych z nieruchomości zamieszkałych - tworzywa sztuczne (pojemniki i worki) - raz na miesiąc, - szkło (pojemniki i worki) - raz na miesiąc, - papier i tektura (worki) - raz na miesiąc. Podzadanie 2B. Zadanie obejmuje odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z pojemników usytuowanych na nieruchomościach niezamieszkałych /szkoły, świetlice, place, itp./ oraz terenach będących własnością Gminy Sławno 1. Kody odpadów 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 07 - opakowania ze szkła 20 01 39 - tworzywa sztuczne 1.a.a.2.System odbioru odpadów a.Odpady odbierane będą w systemie pojemnikowym z 18 miejscowości (32 punkty) - 30 pojemniki na opakowania ze szkła, 32 pojemniki na opakowania z tworzywa sztucznego. b.Wykonawca zapewni część pojemników na odpady /szkło, tworzywa sztuczne/ wg zestawienia stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ Wykaz pojemników i miejsca ich lokalizacji na terenie Gminy Sławno stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Ilość pojemników zapewnianych przez Wykonawcę: 13 pojemników na tworzywa sztuczne, 10 pojemników na szkło c.Częstotliwość odbioru odpadów: - tworzywa sztuczne - 1 raz na miesiąc; - opakowania szklane - 1 raz na 1 miesiąc II.System odbioru odpadów selektywnie zbieranych z nieruchomości niezamieszkałych pojemnikowy i workowy Rodzaje worków: - worek żółty do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych - 120 l, grubość folii 35-40 mikronów, - worek niebieski na odpady z papieru i tektury - 120 l, grubość folii 40-45 mikronów, - worek zielony lub biały na odpady ze szkła - 60 l, grubość folii 55-80 mikronów. Worki na odpady selektywnie zbierane zapewnia Wykonawca. III.Częstotliwość odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych: a) tworzywa sztuczne (worki) - raz na miesiąc, b) szkło (worki) - raz na miesiąc, c) papier i tektura (worki) - raz na miesiąc. W przypadku domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe odbiór odpadów komunalnych selektywnie zebranych odbywa się w okresie od 1 maja do 30 września. Podzadanie 2C. Zadanie obejmuje odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. 1.1. Kod odpadu 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe, 20 01 35 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (1), 20 01 36 - zużyte urządzeni elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35. 1.2. Sposób zbierania odpadów. Odpady wielkogabarytowe odbierane będą bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych, natomiast zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny z miejsc wyznaczonych zgodnie z załącznikiem nr 18 do SIWZ w terminach ustalonych przez Wykonawcę po uprzednim zgłoszeniu przez Właściciela nieruchomości. 1.3. Częstotliwość odbioru odpadów: Odpady wielkogabarytowe - raz na kwartał. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - raz na pół roku. Obowiązki Wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia - Zadanie 1 i Zadanie 2 1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia właścicielom nieruchomości od których odbierane są odpady komunalne w sposób selektywny worki na tworzywa sztuczne, papier i tekturę oraz na opakowania szklane. Worki należy dostarczyć do 5 stycznia 2017 roku, następnie w dniu odbioru worków z odpadami. Worki na tworzywa sztuczne, papier i tekturę, szkło, Wykonawca zobowiązany jest dostarczać raz na miesiąc. Worki zostaną oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadach, nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy. Worki należy przekazać właścicielowi nieruchomości, a podczas jego nieobecności pozostawić we wcześniej opróżnionym pojemniku na zmieszane odpady komunalne lub w innym miejscu uzgodnionym z właścicielem nieruchomości. Wykonawca dostarczy worki po każdorazowym odbiorze zapełnionego worka/worków. 2. Wykonawca do dnia 05.01.2017 r. wyposaży nieruchomości, których właściciele deklarują selektywną zbiórkę odpadów, w worki LDPE. Wykaz nieruchomości wskazany w załącznikach nr 9, 13 i 14 do SIWZ. Rodzaj worków: - worek żółty do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych - 120 l, grubość folii 35-40 mikronów, - worek niebieski na odpady z papieru i tektury - 120 l, grubość folii 40-45 mikronów, - worek zielony lub biały na odpady ze szkła - 60 l, grubość folii 55-80 mikronów. 3. Nieruchomości wielolokalowe ujęte w załączniku Nr 9 do SIWZ w worki LDPE o pojemności 120 L (papier i tektura) oraz pojemniki polietylenowe (PEHD) (tworzywa sztuczne, szkło), o pojemności uwzględniającej ilość osób zamieszkujących poszczególne nieruchomości: - pojemnik zielony - szkło, - pojemnik żółty - tworzywa sztuczne, - worek niebieski - papier i tektura. 4. Pojemniki i worki zostaną oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadach, nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę harmonogramem wywozu, z zastrzeżeniem: - w miesiącach od października do marca (poniedziałek - piątek) - od 6:00 do 16:00 - w miesiącach od października do marca (sobota) - od 6:00 do 15:00 - w miesiącach od kwietnia do września (poniedziałek - piątek) - od 6:00 do 20:00 - w miesiącach od kwietnia do września (sobota) - od 6:00 do 15:00 6. Zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram Wykonawca zobowiązany jest udostępnić mieszkańcom Gminy Sławno co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem realizacji zadania. 7. Odbierane mają być wyłącznie worki zapełnione. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Sławno do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Gwiazdowie. Dostawy będą się odbywać zgodnie z Regulaminem korzystania z usług publicznych świadczonych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Sławnie, który stanowi załącznik Nr 16 do SIWZ, gdzie zostaną poddane procesowi odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującym prawem, w tym wymaganiami ochrony środowiska. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania selektywnie zebranych odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, wybranej zgodnie z hierarchią postepowania z odpadami, o której mowa w art. 20 ustawy o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). 10. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowanie przez właścicieli nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odebrane odpady komunalne jako zmieszane odpady komunalne oraz pisemnie lub drogą elektroniczną niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego, lecz nie później niż w ciągu 3 dni (powiadomienie powinno zawierać wskazanie dnia odbioru odpadów komunalnych oraz adres nieruchomości, z której odebrano odpady oraz dokumentację fotograficzną). 11. Wykonawca powinien spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). 12. Wykonawca, stosownie do treści art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.) jest obowiązany do sporządzania półrocznych sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi Gminy Sławno w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy, zawierających informacje, o których mowa w ust.3 tego artykułu. 13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z Uchwałą Nr XIII/105/2015 Rady Gminy Sławno z dnia 16 października 2015 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, która stanowi załącznik nr 17 do SIWZ. 14. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem usługi, na podstawie umowy o pracę. 15. W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu kopie umów o pracę oraz zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców kopie umów o pracę oraz zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy przedłożyć wraz kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Bez spełnienia tych wymogów osoby te nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. 16. Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownikami świadczącymi usługę będą osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym. 17. O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w ust. 15 Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego. 18. Zmiany, o których mowa w ust. 17 wymagają przedłożenia Zamawiającemu, nowych umów o pracę lub pracę tymczasową oraz zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 19. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez wykonawcę w zakresie określonym ust. 14 i 15. Kontrola dopuszcza zarówno wymóg złożenia przez wykonawcę stosownego oświadczenia jak również przedłożenia dokumentów w postaci zawartych umów o pracę w oryginale do wglądu oraz dokumentów potwierdzających zgłoszenia pracownika do ZUS. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone są w projektach umów stanowiących załączniki nr 4 i 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie nr 1 Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych z nieruchomości na terenie gminy Sławno i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Gwiazdowie, gmina Sławno
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT430126.40
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EKOSAN Sp. z o. o.,  biuro@ekosanodpady.pl,  Chałupy 13 B,  76-024,  Świeszyno,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 368280,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 368280,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 380160,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie nr 2 - Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT112169.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EKOSAN Sp. z o. o.,  biuro@ekosanodpady.pl,  Chałupy 13 B,  76-024,  Świeszyno,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75330,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75330,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 93853,26
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.