Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-12-06
Og³oszenie nr 359734 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.
£apy:
Materia³y opatrunkowe i diagnostyczne
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w £apach, krajowy numer identyfikacyjny
5064480400000, ul.
ul. Korczaka
23,
18100
£apy, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
085 814 24 38, e-mail
szpital_lapy@bk.home.pl, faks
085 814 24 82.
Adres strony internetowej (URL):
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
www.szpitallapy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.szpitallapy.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w £apach, sekretariat (pok. nr 109, budynek Administracji). nie pó¼niej ni¿ do dnia 14.12.2016r. do godziny 11:00
Adres:
18-100 £apy, ul. Korczaka 23,
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Materia³y opatrunkowe i diagnostyczne
Numer referencyjny: ZP/10/2016/PN
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materia³ów opatrunkowych oraz diagnostycznych zgodnie specyfikacj± rodzajow± oraz ilo¶ciow± stanowi±c± opisy przedmiotu zamówienia (za³. nr 1 do SIWZ - Arkusze wyceny i opisu) z uwzglêdnieniem podzia³u na czê¶ci/pakiety od nr 1do 17 stanowi±cych odrêbne zadania w przedmiotowym postêpowaniu. 2)Dostawy materia³ów opatrunkowych oraz diagnostycznych bêd± realizowane w miarê zg³aszanego przez Zamawiaj±cego zapotrzebowania przez okres 12 miesiêcy licz±c od daty zawarcia umowy do up³ywu tego terminu lub wyczerpania asortymentu. 3)Zamawiaj±cy informuje, i¿ podane w pakietach ilo¶ci asortymentu stanowi± podstawê do z³o¿enia oferty i s± ilo¶ciami przybli¿onymi. W trakcie realizacji zamówienia rzeczywista ilo¶æ asortymentu mo¿e podlegaæ zmniejszeniu. Z tytu³u zmniejszenia zakresu ilo¶ciowego w okresie trwania umowy Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwaæ ¿adne roszczenia wykonawcy wobec zamawiaj±cego. 4)Oferowany przez Wykonawcê przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ wymogom ustawy o wyrobach medycznych (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r., Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.); 5)Dokumenty dopuszczaj±ce zaoferowane wyroby tj.: deklaracje zgodno¶ci, certyfikaty CE, zg³oszenia/powiadomienia do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych bêd± przed³o¿one na ka¿de ¿±danie zamawiaj±cego na ka¿dym etapie postêpowania w tym równie¿ w trakcie realizacji zamówienia. 6)Na ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca mo¿e zostaæ zobowi±zany dostarczyæ próbki ca³ego oferowanego asortymentu przedmiotu oferty. 7)Minimalny wymagany termin wa¿no¶ci oferowanego asortymentu wynosiæ bêdzie nie mniej ni¿ 12 miesiêcy od daty dostawy do Zamawiaj±cego. W uzasadnionych przypadkach, za zgod± Kierownika Apteki, Zamawiaj±cy dopu¶ci dostarczenie towaru z krótszym terminem wa¿no¶ci. 8)Termin p³atno¶ci ustala siê na minimum 60 dni od daty otrzymania faktury po zrealizowaniu zamówienia. W przypadku, gdy realizacja zamówienia odbywa siê w terminie pó¼niejszym, ni¿ data wp³ywu faktury do Zamawiaj±cego, termin p³atno¶ci liczony jest od daty realizacji zamówienia. Oferty z krótszym terminem p³atno¶ci bêd± odrzucane jako nieodpowiadaj±ce SWIZ. 9)Podwykonawcy: 1.Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom. 2.Zamawiaj±cy ¿±da, wskazania w formularzu ofertowym przez Wykonawcê któr± czê¶æ zamówienia zamierza zleciæ do wykonania podwykonawcy, wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawców, i podania przez wykonawcê firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b) ust. 1 ustawy. 3.Je¿eli powierzenie podwykonawcy wykonania czê¶ci zamówienia nast±pi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego przedstawi o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub o¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 4.Je¿eli Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e wobec danego podwykonawcy zachodz± podstawy wykluczenia, wykonawca obowi±zany jest zast±piæ tego podwykonawcê lub zrezygnowaæ z powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
II.5) G³ówny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki
Dodatkowe kody CPV:33141620-2, 33772000-2
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesi±cach: 12
II.9) Informacje dodatkowe: Dostawy bêd± realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego zg³aszanymi do Wykonawcy pisemnie, e-mailem lub drog± faksow±, w których Zamawiaj±cy wyszczególni: ?oznaczenie umowy w ramach której realizowane ma byæ zamówienie cz±stkowe; ?asortyment i ilo¶ci dostawy; ?wymagany termin realizacji dostawy; ?ewentualne inne, specyficzne warunki realizacji zamówienia; Dostawy realizowane bêd±: a)w zakresie pakietów: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,11,12,13,14,15,16,17 do Apteki szpitalnej w godzinach 8:00-14:00; b)w zakresie pakietu: 10 do Magazynu Centralnego w godzinach 8:00-14:00; Zamawiaj±cy dopuszcza deklaracjê realizacji dostawy w jednym z trzech mo¿liwych do zadeklarowania, ocenianych wariantów Czasu Dostawy: - czas dostawy wynosz±cy 2 dni (48 godzin); - czas dostawy wynosz±cy 3 dni (72 godziny); - czas dostawy wynosz±cy 4 dni (96 godzin); 3.W przypadku braku wpisu, dotycz±cego czasu dostawy, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e oferowany wariant jest najd³u¿szy i wynosi 4 dni.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca z³o¿y na wezwanie: a)w zakresie pakietu nr 1 - kartê danych technicznych potwierdzaj±c± spe³nienie przez oferowane wyroby warunku aby masa powierzchniowa gazy oraz nitkowo¶æ (osnowa i w±tek), z której wykonane s± zaoferowane wyroby by³a zgodna z norm± PN-14079 i wynosi³a min. 17g/m2-dla gazy 13-nitk. i 23g/m2-dla gazy 17-nitk. Zamawiaj±cy mo¿e wymagaæ próbek ca³ego asortymentu. b)w zakresie pakietu nr 10 - kartê danych technicznych potwierdzaj±c± spe³nienie przez oferowane wyroby - rêkawy papierowo - foliowe p³aski z zak³adk± i bez zak³adki i o d³ugo¶ci 100 m i szeroko¶ci 60 i 80 mm (z zak³adk±) posiada³y wska¼nik (para wodna, tlenek etylenu) umieszczony na papierze pod foli± w obrêbie zgrzewu - napisy dotycz±ce wska¼ników na opakowaniach w jêzyku polskim zgodnie ustaw± o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (DzU nr 107. poz 679 ) znak CE na rêkawie; c)w zakresie pakietu nr 12 - karty danych technicznych potwierdzaj±ce spe³nienie przez oferowane wyroby w³a¶ciwo¶ci materia³owych ob³o¿eñ chirurgicznych oraz fartuchów chirurgicznych w zakresie spe³nienia wymagañ normy PN-EN 13795-1,2,3.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wykonawca wraz z ofert± sk³ada ponadto: a)formularz ofertowy (wzór - za³. nr 3 do SIWZ); b)zestawienie parametrów oferowanych wraz z wycen± (wzór - za³. nr 1 do SIWZ); c)pe³nomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowi±zañ w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. je¶li ofertê podpisuje osoba/osoby nie figuruj±ce w odpisie z w³a¶ciwego rejestru). UWAGA !: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu i otrzymanych ocenach spe³niania tych warunków, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Przyk³ad wzoru tre¶ci o¶wiadczenia - Za³. nr 6 do SIWZ. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu lub kryteria selekcji, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców (spó³ka cywilna, konsorcjum, porozumienie), o¶wiadczenia (pkt 1 lit. a i b) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wskazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu - za³. 4 i za³. 5 do SIWZ. Z³o¿enie przez wykonawcê fa³szywych lub stwierdzaj±cych nieprawdê dokumentów lub nierzetelnych o¶wiadczeñ maj±cych istotne znaczenie dla prowadzonego postêpowania jest karalne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Cza dostawy | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, w przypadku: a)obni¿enia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcê, b)zmiany stawki VAT, przy czym zmiana wynagrodzenia bêdzie nastêpowa³a o taki procent jaki wynika z podwy¿ek niezale¿nych od Wykonawcy, bez procentowego zwiêkszania przys³uguj±cej mu mar¿y. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki nastêpuje z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego zmieniaj±cego stawkê. c)zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d)dzia³ania si³y wy¿szej lub wyst±pienia stanu wy¿szej konieczno¶ci, e)zmian organizacyjnych Zamawiaj±cego powoduj±cych, i¿ wykonanie zamówienia lub jego czê¶ci staje siê bezprzedmiotowe i nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego, f)zmian w zakresie sposobu wykonywania zadañ lub zasad funkcjonowania Zamawiaj±cego, g)powoduj±cych i¿ wykonanie zamówienia lub jego czê¶ci staje siê bezprzedmiotowe lub zaistnia³a konieczno¶æ modyfikacji przedmiotu zamówienia, h)utrzymanie umowy nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 14/12/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: 1
Nazwa: Materia³y opatrunkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Materia³y opatrunkowe
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141110-4, 33772000-2,
33141620-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: Materia³y opatrunkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Materia³y opatrunkowe
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141110-4, 33772000-2,
33141620-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Czas dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 3
Nazwa: Materia³y opatrunkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Materia³y opatrunkowe
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141110-4, 33772000-2,
33141620-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 4
Nazwa: Materia³y opatrunkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Materia³y opatrunkowe
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141110-4, 33772000-2,
33141620-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 5
Nazwa: Materia³y opatrunkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Materia³y opatrunkowe
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141110-4, 33772000-2,
33141620-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Cas dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 6
Nazwa: Materia³y opatrunkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Materia³y opatrunkowe
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141110-4, 33772000-2,
33141620-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Cas dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 7
Nazwa: Materia³y opatrunkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Materia³y opatrunkowe
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141110-4, 33772000-2,
33141620-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 8
Nazwa: Materia³y opatrunkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Materia³y opatrunkowe
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141110-4, 33772000-2,
33141620-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 9
Nazwa: Materia³y opatrunkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Materia³y opatrunkowe
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141110-4, 33772000-2,
33141620-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas dostaw | 40 |
Czê¶æ nr: 10
Nazwa: Rêkawy do sterylizacj
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Rêkawy do sterylizacj
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141110-4, 33772000-2,
33141620-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 11
Nazwa: Siatki przepuklinowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Siatki przepuklinowe
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141110-4, 33772000-2,
33141620-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 12
Nazwa: Zestawy sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zestawy sterylne
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141110-4, 33772000-2,
33141620-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 13
Nazwa: Poloplast do mocowania sond donosowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Poloplast do mocowania sond donosowych
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141110-4, 33772000-2,
33141620-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 14
Nazwa: Materia³y diagnostyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Materia³y diagnostyczne
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141110-4, 33772000-2,
33141620-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 15
Nazwa: Materia³y diagnostyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Materia³y diagnostyczne
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141110-4, 33772000-2,
33141620-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas dostaw | 40 |
Czê¶æ nr: 16
Nazwa: Test na Hylicobacter pylor
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Test na Hylicobacter pylor
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141110-4, 33772000-2,
33141620-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas dostawy | 40 |
Czê¶æ nr: 17
Nazwa: Gaziki sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Gaziki sterylne
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141110-4, 33772000-2,
33141620-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas dostawy | 40 |
INNE PRZETARGI Z £AP
- Zakup komputerów oraz zewnêtrznych stacji dysków
- Zakup i dostawa artyku³ów spo¿ywczych - uzupe³nienie
wiêcej: przetargi w £apach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa opatrunków, podk³adów, pielucho-majtek oraz ¶rodków do pielêgnacji skóry i ran na potrzeby Szpitala Powiatowego w Sêdziszowie Ma³opolskim" - 6 pakietów
- Dostawa materia³ów opatrunkowych dla Dolno¶l±skiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób P³uc w Orzeszu
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materia³ów jednorazowych (...) do Aresztu ¦ledczego w Poznaniu
- Dostawa opatrunków
- DOSTAWA MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH
wiêcej: Opatrunki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.