eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › przeglądy i naprawy pojazdów silnikowych GDDKiA Rejonu w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-10

POZYCJA 35975

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: przeglądy i naprawy pojazdów silnikowych GDDKiA Rejonu w Olsztynie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, do kontaktów: inż. Iwona Bujak, Al. Warszawska 89 lok. 302, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, fax (089) 527 35 36, 5272307, e-mail: ibujak@olsztyn.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Rejon w Olsztynie, Marzena Skrzat, ul. Sokola 4, 11-041 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (0 89) 523 96 05, fax (0 89) 523 87 05, e-mail: mskrzat@olsztyn.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Rejon w Olsztynie, Marzena Skrzat, ul. Sokola 4, 11-041 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (0 89) 523 96 05, fax (0 89) 523 87 05, e-mail: mskrzat@olsztyn.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Rejon w Olsztynie, Marzena Skrzat, ul. Sokola 4, 11-041 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (0 89) 523 96 05, fax (0 89) 523 87 05, e-mail: mskrzat@olsztyn.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeglądy i naprawy pojazdów silnikowych GDDKiA Rejonu w Olsztynie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Warsztat naprawczy wykonawcy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi przeglądów i napraw pojazdów silnikowych GDDKiA Rejonu w Olsztynie - 15 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.10.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 50.10.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Usługi przeglądów pojazdów silnikowych - szacunkowy zakres 29 szt, usługi napraw pojazdów silnikowych - szacunkowy zakres - 430 godz. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków 1 - 4 nastąpi zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, na podstawie oświadczeń wykonawcy i złożonych dokumnetów. Wykonawca przedłoży wymagane dokumenty podpisane przez upoważnionych przedstawicieli w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Na pisemny wniosek Wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.07.2006, godzina 10:15, GDDKiA Rejon w Olsztynie ul. Sokola 4, pokój 102.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ZADANIE NR 1 - REJON I BAZA MATERIAŁOWA W OLSZTYNIE. 1) Krótki opis: PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW SILNIKOWYCH - 8 SZT. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: PRZEGLĄDY - 14 SZT, NAPRAWY - 190 GODZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Ze względów ekonomicznych (koszty i czas dojazdu do warsztatu) w SIWZ wymaga się by warsztat naprawczy znajdował się w promieniu max 15 km od miejscowości Olsztyn. CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ZADANIE NR 2 -BAZA MATERIAŁOWA W BISKUPCU. 1) Krótki opis: PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW SILNIKOWYCH - 3 SZT. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: PRZEGLĄDY - 8 SZT, NAPRAWY - 130 GODZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Ze względów ekonomicznych (koszty i czas dojazdu do warsztatu) w SIWZ wymaga się by warsztat naprawczy znajdował się w promieniu max. 15 km od miejscowości Biskupiec, przy trasie w ciągu drogi krajowej nr 16 odc. Olsztyn - Biskupiec lub w miejscowości Olsztyn. CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ZADANIE NR 3 -BAZA MATERIAŁOWA W OLSZTYNKU. 1) Krótki opis: PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW SILNIKOWYCH - 4 SZT. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: PRZEGLĄDY - 7 SZT, NAPRAWY - 110 GODZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Ze względów ekonomicznych (koszty i czas dojazdu do warsztatu) w SIWZ wymaga się by warsztat naprawczy znajdował się w promieniu max. 15 km od miejscowości Olsztynek, przy trasie w ciągu drogi krajowej nr 51 odc. Olsztyn - Olsztynek lub w miejscowości Olsztyn.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.