eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa koksu przemysłowo-opałowego, węgla kamiennego i oleju opałowego lekkiego dla jednostek oświatowych Miasta Katowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Katowice: Dostawa koksu przemysłowo-opałowego, węgla kamiennego i oleju opałowego lekkiego dla jednostek oświatowych Miasta Katowice
Numer ogłoszenia: 359767 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych , ul. Mariacka 23 23, 40-014 Katowice, woj. śląskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koksu przemysłowo-opałowego, węgla kamiennego i oleju opałowego lekkiego dla jednostek oświatowych Miasta Katowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne transportem własnym: około 200 ton koksu przemysłowo-opałowego grubego o granulacji powyżej 40 mm w gatunku II; około 620 ton węgla kamiennego typu 31.2; około 65 ton węgla energetycznego sortyment OII/PN-82/G-97001 oraz około 14 000 litrów oleju opałowego lekkiego do jednostek oświatowych Miasta Katowice..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.11.00.0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla 91.11.21.0 - Węgiel kamienny 91.13.00.0 - Koks 91.35.10.0 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania warunków na podstawie załączonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie wykonawcy, że posiada on niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w oświadczeniu o którym mowa w pkt.2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4. oświadczenie złożone przez niego samego potwierdzające, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem, urządzeniami i środkami transportu niezbędnymi do wykonania zamówienia, 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętów, urządzeń i środków transportu, jeżeli w oświadczeniu o którym mowa w pkt.4 wykonawca wskazał sprzęty, urządzenia i środki transportu, którymi będzie dysponował. 6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej dwóch dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, co najmniej dwóch dostaw stanowiących przedmiot zamówienia w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 7. dokumenty potwierdzające, że zamówienia przedstawione w wykazie, o którym mowa wyżej, zostały wykonane należycie (listy referencyjne, protokoły odbiorów, inne dokumenty stwierdzające należyte wykonanie dostaw), 8. oświadczenie wykonawcy, że znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 9. polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10. oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki podmiotowe udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz oświadczenie, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania, 11. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 12. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zojo.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego - Katowice, ul. Mariacka 23, pok. 403.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Mariacka 23, kancelaria pok. 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.