To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-06
Ogłoszenie nr 359798 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.
Orzesze: Realizacja projektu Akademia Twórczego Ucznia - wybór osób prowadzących
pozalekcyjne zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki oraz zajęc przyrodniczych w ramach projektu Akademia Twórczego Ucznia.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Akademia Twórczego Ucznia" realizowanego ze srodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalny Program Operacyjny Województwa Slaskiego 2014 - 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 328474
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Orzesze, krajowy numer identyfikacyjny
276257653, ul.
ul. Św. Wawrzyńca
21,
43-180
Orzesze, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48323248800, faks
+48323248826, e-mail
rzp@orzesze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.orzesze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja projektu Akademia Twórczego Ucznia - wybór osób prowadzących pozalekcyjne zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki oraz zajęc przyrodniczych w ramach projektu Akademia Twórczego Ucznia.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP.271.29.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia: 1) Główny przedmiot zamówienia: pozalekcyjne zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z zakresu matematyki oraz zajęć przyrodniczych: chemii, biologii i geografii dla uczniów trzecich klas Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach oraz pozalekcyjne zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z zakresu matematyki oraz przyrody dla uczniów szóstych klas szkół podstawowych w ramach Akademii Kompetencji i Umiejętności Projektu pn. "Akademia Twórczego Ucznia" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalny Program Operacyjny Województwa Ślaskiego 2014 - 2020. 2. PODZIAŁ ZAMÓWIENIA NA CZĘŚCI Z uwagi na ró4ne rodzaje zajęć, przedmiot zamówienia i miejsca realizacji usługi Zamawiający podzielił zamówienie na części, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis przedmiotu zamówienia w podziale na części: cz. 1. zajęcia z matematyki dla uczniów klasy VIA Szkoły Podstawowej nr 2 w Orzeszu miejsce realizacji zajęć: Szkoła Podstawowa nr 2 w Orzeszu, ul. Bukowina 19-21; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 30 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 30 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 2. zajęcia z matematyki dla uczniów klasy VIB Szkoły Podstawowej nr 2 w Orzeszu miejsce realizacji zajęć: Szkoła Podstawowa nr 2 w Orzeszu, ul. Bukowina 19-21; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 30 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 30 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 3. zajęcia z matematyki dla uczniów klasy VIC Szkoły Podstawowej nr 2 w Orzeszu miejsce realizacji zajęć: Szkoła Podstawowa nr 2 w Orzeszu, ul. Bukowina 19-21; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 30 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 30 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 4. zajęcia z matematyki dla uczniów klasy VID Szkoły Podstawowej nr 2 w Orzeszu miejsce realizacji zajęć: Szkoła Podstawowa nr 2 w Orzeszu, ul. Bukowina 19-21; czas trwania zajęć: w zajęciach weźmie udział maksymalnie 1 oddział szkolny (1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 30 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 5. zajęcia z przyrody dla uczniów klasy VIA Szkoły Podstawowej nr 2 w Orzeszu miejsce realizacji zajęć: Szkoła Podstawowa nr 2 w Orzeszu, ul. Bukowina 19-21; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 20 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 20 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 6. zajęcia z przyrody dla uczniów klasy VIB Szkoły Podstawowej nr 2 w Orzeszu miejsce realizacji zajęć: Szkoła Podstawowa nr 2 w Orzeszu, ul. Bukowina 19-21; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 20 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 20 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 7. zajęcia z przyrody dla uczniów klasy VIC Szkoły Podstawowej nr 2 w Orzeszu miejsce realizacji zajęć: Szkoła Podstawowa nr 2 w Orzeszu, ul. Bukowina 19-21; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 20 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 20 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 8. zajęcia z przyrody dla uczniów klasy VID Szkoły Podstawowej nr 2 w Orzeszu miejsce realizacji zajęć: Szkoła Podstawowa nr 2 w Orzeszu, ul. Bukowina 19-21; czas trwania zajęć: w zajęciach weźmie udział maksymalnie 1 oddział szkolny (1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 20 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 9. zajęcia z matematyki dla uczniów klasy VIA Szkoły Podstawowej nr 4 w Orzeszu - Jaśkowicach miejsce realizacji zajęć: Szkoła Podstawowa nr 4 w Orzeszu - Jaśkowice, ul. F. Stuska 10; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 26 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 26 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 10. zajęcia z matematyki dla uczniów klasy VIB Szkoły Podstawowej nr 4 w Orzeszu - Jaśkowicach miejsce realizacji zajęć: Szkoła Podstawowa nr 4 w Orzeszu - Jaśkowicach, ul. F. Stuska 10; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 26 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 26 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 11. zajęcia z przyrody dla uczniów klasy VIA Szkoły Podstawowej nr 4 w Orzeszu - Jaśkowicach miejsce realizacji zajęć: Szkoła Podstawowa nr 4 w Orzeszu - Jaśkowicach, ul. F. Stuska 10; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 24 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 24 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 12. zajęcia z przyrody dla uczniów klasy VIB Szkoły Podstawowej nr 4 w Orzeszu - Jaśkowicach miejsce realizacji zajęć: Szkoła Podstawowa nr 4 w Orzeszu - Jaśkowicach, ul. F. Stuska 10; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 24 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 24 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 13. zajęcia z matematyki dla uczniów klasy VIA Szkoły Podstawowej nr 6 w Orzeszu - Zawiści miejsce realizacji zajęć: Szkoła Podstawowa nr 6 w Orzeszu - Zawiści, ul. 1000-lecia 3; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 30 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 30 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 14. zajęcia z matematyki dla uczniów klasy VIB Szkoły Podstawowej nr 6 w Orzeszu - Zawiści miejsce realizacji zajęć: Szkoła Podstawowa nr 6 w Orzeszu - Zawiści, ul. 1000-lecia 3; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 30 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 30 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 15. zajęcia z przyrody dla uczniów klasy VIA Szkoły Podstawowej nr 6 w Orzeszu - Zawiści miejsce realizacji zajęć: Szkoła Podstawowa nr 6 w Orzeszu - Zawiści, ul. 1000-lecia 3; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 20 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 20 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 16. zajęcia z przyrody dla uczniów klasy VIB Szkoły Podstawowej nr 6 w Orzeszu - Zawiści miejsce realizacji zajęć: Szkoła Podstawowa nr 6 w Orzeszu - Zawiści, ul. 1000-lecia 3; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 20 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 20 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 17. zajęcia z matematyki dla uczniów klasy VI Szkoły Podstawowej nr 8 w Orzeszu - Zawiści miejsce realizacji zajęć: Szkoła Podstawowa nr 8 w Orzeszu - Mościskach, ul. Chrobrego 64; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 30 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 30 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 18. zajęcia z przyrody dla uczniów klasy VI Szkoły Podstawowej nr 8 w Orzeszu - Zawiści miejsce realizacji zajęć: Szkoła Podstawowa nr 8 w Orzeszu - Mościskach, ul. Chrobrego 64; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 20 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 20 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 19. zajęcia z matematyki dla uczniów klasy IIIA Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach miejsce realizacji zajęć: Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach, ul. Uczniowska 1; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 50 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 50 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 20. zajęcia z matematyki dla uczniów klasy IIIB Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach miejsce realizacji zajęć: Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach, ul. Uczniowska 1; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 50 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 50 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 21. zajęcia z chemii dla uczniów klasy IIIA Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach miejsce realizacji zajęć: Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach, ul. Uczniowska 1; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 15 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 15 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 22. zajęcia z chemii dla uczniów klasy IIIB Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach miejsce realizacji zajęć: Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach, ul. Uczniowska 1; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 15 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 15 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 23. zajęcia z biologii dla uczniów klasy IIIA Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach miejsce realizacji zajęć: Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach, ul. Uczniowska 1; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 15 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 15 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 24. zajęcia z biologii dla uczniów klasy IIIB Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach miejsce realizacji zajęć: Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach, ul. Uczniowska 1; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 15 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 15 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 25. zajęcia z geografii dla uczniów klasy IIIA Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach miejsce realizacji zajęć: Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach, ul. Uczniowska 1; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 20 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 20 godz. dyd. w 2017/2018; cz. 26. zajęcia z geografii dla uczniów klasy IIIB Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach miejsce realizacji zajęć: Gimnazjum nr 3 w Orzeszu - Gardawicach, ul. Uczniowska 1; czas trwania zajęć: w zajęciach wezmą udział maksymalnie 2 oddziały szkolne (1 w roku szkolnym 2016/2017 i 1 w roku szkolnym 2017/2018) co daje sumarycznie 20 godz. dyd. w roku 2016/2017 i 20 godz. dyd. w 2017/2018; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 i zakres zadań i obowiązków Wykonawcy w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Podwykonawcy: Zamawiający zastrzega obowiązek wykonania całości zamówienia przez Wykonawce w zakresie ka4dej części. 4. Zatrudnienie pracowników na umowie o prace: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawce na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: m.in. czynności związane prowadzeniem pozalekcyjne zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze - minimum 1 osoba w zakresie każdej części zamówienia. UWAGA: Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą świadczących usługę osobiście.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
80200000-6
Dodatkowe kody CPV:
80100000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3600 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3006 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3600 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3006 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3600 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3070,8 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1800 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1535,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2400 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2047,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2400 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2004 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2400 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2004 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1200 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1002 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3120 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2661,36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3120 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2661,36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2880 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2404,8 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2880 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2404,8 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3600 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3006 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3600 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3006 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2400 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2004 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 16 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2400 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2004 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 17 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3600 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3006 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 18 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2400 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2004 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 19 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5010 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 20 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5010 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 21 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1800 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1503 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 22 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1800 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1503 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 23 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1800 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1503 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 24 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1800 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1503 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 25 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2400 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2004 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 26 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2400 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2004 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.