eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dołhobyczów › Zakup i dostawa nowej śmieciarki w ramach projektu Poprawa stanu środowiska i jakości życia mieszkańców przygranicznych gmin Dołhobyczów i Chorobrów poprzez usprawnienie systemów zbiórki, składowania i segregacji odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-05

Dołhobyczów: Zakup i dostawa nowej śmieciarki w ramach projektu Poprawa stanu środowiska i jakości życia mieszkańców przygranicznych gmin Dołhobyczów i Chorobrów poprzez usprawnienie systemów zbiórki, składowania i segregacji odpadów
Numer ogłoszenia: 359824 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dołhobyczów , ul. Spółdzielcza 2a, 22-540 Dołhobyczów, woj. lubelskie, tel. 084 6532524, faks 084 6532524.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolhobyczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa nowej śmieciarki w ramach projektu Poprawa stanu środowiska i jakości życia mieszkańców przygranicznych gmin Dołhobyczów i Chorobrów poprzez usprawnienie systemów zbiórki, składowania i segregacji odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa nowej śmieciarki o poniżej opisanych parametrach technicznych i funkcjonalnych oraz wyposażeniu: Jednostka transportowa zabudowana nadwoziem skrzyniowym z płytą wypychającą do zbierania odpadów stałych, selektywnie zbieranych (szkło, papier, plastik) gromadzonych w workach i pojemnikach o pojemności od 80 do 1100l, posiadających uchwyty boczne i listwę grzebieniową. Charakterystyka techniczna nadwozia: Nadwozie konstrukcyjnie nowe, rok produkcji 2013, nieużywane; Nadwozie skrzyniowe z urządzeniem zasypowym tylnym; Konstrukcja ożebrowana profilem, wykonana z blachy o podwyższonej wytrzymałości grubości min. 3mm; Pojemność skrzyni ładunkowej min. 14m3; Pojemność wanny min. 2m3; Urządzenie wysypujące uniwersalne, współpracujące z pojemnikami MGB 60÷MGB 1100; Udźwig urządzenia wysypującego min. 700kg; Przesuwanie i zagęszczanie odpadów ma się odbywać w systemie liniowym, realizowane przez łopatę i szufladę ugniatającą; Stopień kompensacji- zgniotu odpadów (w zależności od rodzaju) min 1:5; Możliwość zmiany stopnia zagęszczania na min. trzy mniejsze wartości- przełączenie na pulpicie w kabinie kierowcy dla odpowiedniego rodzaju odpadów; Prasa ze zgarniakiem dostosowana do zbiórki frakcji szklanej; Białe światło włączane przez obsługę, umieszczone na tyle w górnej części, umożliwiające pracę w warunkach utrudnionej widoczności; System centralnego smarowania; Szerokość nadbudowy do 2 500mm; Wysokość nadbudowy wraz z podwoziem do 3 700mm; Całkowita długość śmieciarki do 10 000mm; Oświetlenie wg obowiązujących przepisów; Dwie lampy ostrzegawcze w kolorze pomarańczowym, włączane podczas pracy urządzenia, zamontowane w górnej części nadwozia, jedna od strony kabiny druga od strony załadunku, oświetlenie obrysowe; Kamera przemysłowa wraz z mikrofonem pokazująca prace ludzi współpracująca z monitorem i głośnikiem w kabinie kierowcy; Dwa stopnie po bokach tylnej części wanny zasypowej dla ładowaczy wraz z czujnikami z przekazaniem informacji do kabiny kierowcy, że stopień jest zajęty wraz z blokadą jazdy w tył i ograniczenie prędkości jazdy do przodu do 30 km/h; Posiadanie deklaracji zgodności CE dla urządzeń nadbudowy. Dane techniczne jednostki transportowej: Podwozie nowe, rok budowy 2013, nieużywane; Podwozie samochodu ciężarowego 4x2 pod zabudowę śmieciarki min. 14m3; Lusterka główne regulowane elektrycznie i podgrzewane; Przednie światła przeciwmgielne i dalekosiężne w zderzaku; Centralny zamek sterowany z pilota; Belka sygnalizacyjna na dachu kabiny; Pneumatycznie regulowana kolumna kierownicy, w dwóch płaszczyznach; Ustawienie ogranicznika prędkości; Kierownica wielofunkcyjna ze wspomaganiem; Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym; Kabina ogrzewana i wentylowana; Opony 315/80R22,5; Silnik o mocy min. 200KM., spełniający normę min. EURO 5; Skrzynia biegów manualna z biegiem pełzającym; Mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego; Hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej; Zderzak przedni stalowy; Złącze użytkowe dla śmieciarki; Ręczny wyłącznik zasilania na nadbudowie; Sygnał ostrzegawczy przy cofaniu, akustyczny; DMC pojazdu 18000kg; Świadectwo homologacji na kompletny pojazd lub dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i rejestracji pojazdu; Pokrowce na fotele; Dywaniki gumowe; Trwałe oznakowanie pojazdu logo Unii Europejskiej, informującym o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej. Wyposażenie dodatkowe: Radioodbiornik; Apteczka z płynem do przemywania oczu; Trójkąt ostrzegawczy; Lampa ostrzegawcza; Gaśnica polska; Pojemnik na wodę do mycia rąk. Oferowany sprzęt należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie umownym. Dodatkowo należy przeszkolić operatora sprzętu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy składa następujące dokumenty: 1). oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Wykonawca składa: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa: oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- załącznik nr 4 do SIWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca składa: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) W przypadku ustanowienia pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) Formularz wskazania marki, modelu i typu oferowanej śmieciarki, jej danych technicznych, wyposażenia oraz warunków gwarancji wg załącznika Nr 6 do SIWZ wraz z załączonymi wymaganymi dokumentami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolhobyczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dołhobyczów ul. Spółdzielcza 2a 22-540 Dołhobyczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dołhobyczów ul. Spółdzielcza 2a 22-540 Dołhobyczów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup finansowany w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina, Priorytet 2. Poprawa jakości życia, Działanie 2.1. Ochrona środowiska w obszarze przygranicznym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.