Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-05
Jerzmanowice-Przeginia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, miejsc parkingowych i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2010/2011 z podziałem na dwie części: miejscowość Racławice i Sąspów.
Numer ogłoszenia: 359846 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowice-Przeginia , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 12 3895247, faks 12 3895521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, miejsc parkingowych i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2010/2011 z podziałem na dwie części: miejscowość Racławice i Sąspów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, miejsc parkingowych i poboczy w sezonie zimowym 2010/2011 w przypadku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych, polegające na zwalczaniu śliskości zimowej i odśnieżaniu dróg, poprzez pracę sprzętu wraz z użyciem materiałów uszorstniających, z podziałem na zadania: Zadanie 1. Drogi gminne w obrębie sołectwa Racławice - długości ok. 6.150 m oraz miejsca parkingowe koło kościoła przy drogach powiatowych i koło remizy OSP. Zadanie 2. Drogi gminne w obrębie sołectwa Sąspów - długość ok. 16.685 m oraz miejsca parkingowe koło remizy OSP, koło kościoła, rondo za szkołą podstawową oraz chodnik w centrum wsi. Dla zadania 1 i 2. 1) Przygotowanie sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez: zakup, wynajem, magazynowanie, załadowanie i transport. 2) Odśnieżanie dróg w poszczególnych sołectwach (WYKAZ DRÓG GMINNYCH dla poszczególnych sołectw określa Załącznik Nr 6). 3) Odśnieżanie miejsc parkingowych i chodników (WYKAZ MIEJSC PARKINGOWYCH I CHODNIKÓW dla poszczególnych sołectw określa załącznik Nr 7). 4) Usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie nawierzchni drogi materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg - na ostrych łukach i podjazdach na czarno, pozostałe części drogi na biało (tj.: żużel, żwir, piasek z dodatkiem soli). 5) W przypadku gołoledzi lub oblodzeń posypywanie dróg na całej długości. a) wykonawca przystępuje do posypywania nawierzchni drogi celem usunięcia jej śliskości w ciągu 1 godziny od wystąpienia zjawiska gołoledzi lub oblodzeń. b) w celu likwidacji oblodzeń Wykonawca posypuje nawierzchnię drogi materiałami do posypywania dróg dopuszczonymi do ogólnego stosowania (żużel, żwir, piasek z dodatkiem soli) - o średnicy materiału do 3 mm. Materiał ten winien posiadać stosowne atesty potwierdzające jego przydatność do wykonania przedmiotu zamówienia. 6) Przekazywanie informacji o stanie dróg w formie meldunków do Zamawiającego i zapewnienie łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, prowadzenie zapisów interwencyjnych 7) Sprzątanie dróg z materiału uszorstniającego po zimowym utrzymaniu dróg w poszczególnych miejscowościach. Zgodnie ze SIWZ oraz potrzeb Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia na rzecz zamawiającego usług stanowiących przedmiot umowy od dnia rozpoczęcia akcji zimowej, który ogłasza Zamawiający do 31.03.2011r. - usługi odśnieżania dróg oraz do 15.04.2011r. - usługi sprzątania dróg z materiału uszorstniającego po zimowym utrzymaniu. W przypadku rozpoczęcia akcji czynnej (odśnieżania lub posypywania) Wykonawca obowiązany jest przekazać takie zgłoszenie Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia akcji biernej, polegającej na: - utrzymywanie w gotowości technicznej sprzętu - pełnienie dyżuru - patrolowanie dróg - jednorazowe interwencyjne wyjazdy sprzętu do przywrócenia możliwości przejazdu na danym odcinku np. na wezwanie policji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 30 % wartości przedmiotowego zamówienia polegajacych na powtórzeniu tego samego rodzaju usług.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - wykonawca musi wykazać iż: posiada lub ma zapewniony dostęp - przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób - w pełni sprawnych jednostek sprzętu tj.: - dla zadania nr 1. Racławice: 1 szt. Ciągnik + pług i posypywarka lub 1 szt. Samochód + pług i posypywarka. - dla zadania nr 2. Sąspów: 2 szt. Ciągnik + pług i posypywarka lub 2 szt. Samochód + pług i posypywarka. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 4 do SIWZ. W sytuacji, gdy wykonawca przedłoży kilka ofert na poszczególne zadania, musi oświadczyć pisemnie, iż posiada lub ma zapewniony dostęp w pełni sprawnych jednostek sprzętu niezależnych, odpowiednio do każdego zadania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiany wykazu dróg w danej miejscowości - zwiększenie zakresu usług o dodatkowe odcinki dróg. 2) przedłużenie terminu wykonania zamówienia w sytuacji utrzymujących się zimowych warunków (opady śniegu, oblodzenia itp.). 3) zmiana wynagrodzenia w przypadku przedłużenia lub skrócenia terminu świadczenia usług (za każdy następny dzień świadczenia usług Wykonawca otrzyma dodatkowe wynagrodzenie lub wynagrodzenie zostanie pomniejszone o kwotę obliczaną wg średniej ceny ryczałtowej przypadającej na jeden dzień). 4) zmiany stawki VAT (zwiększenie lub zmniejszenie), przewiduje się możliwość zmiany umowy w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia ryczałtowego za podstawowy zakres umowy o różnicę między obowiązującą w dniu podpisania umowy stawką podatku VAT o ustawowo wprowadzoną stawkę podatku VAT z dniem jej wprowadzenia w życie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, pok. 122, 32-048 Jerzmanowice 372 B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy pok. nr 111 Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, 32-048 Jerzmanowice 372 B..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.