eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerwonakSzacowanie nieruchomości dla potrzeb gospodarki nieruchomościami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Czerwonak: Szacowanie nieruchomości dla potrzeb gospodarki nieruchomościami
Numer ogłoszenia: 359854 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak , ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 061 6544204, faks 061 8120270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szacowanie nieruchomości dla potrzeb gospodarki nieruchomościami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie wycen nieruchomości dla potrzeb gospodarki nieruchomościami w celu: 1) określenia wartości rynkowych nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych przeznaczonych do zbycia, nabycia; 2) określenia wartości nieruchomości gruntowych zajętych lub nabywanych pod drogi publiczne oraz do ustalenia odszkodowania za drogi publiczne przejmowane w trybie art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. z 2004r. Dz. U. Nr 261 poz. 2603 ze zm.); 3) określenia wartości rynkowych nieruchomości dla ustalenia opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości w trybie art. 98a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. z 2004r. Dz. U. Nr 261 poz. 2603 ze zm.); 4) określenia wartości nasadzeń i nakładów budowlanych w celu ustalenia odszkodowania. Zakres przedmiotu zamówienia a) określenie wartości rynkowych nieruchomości gruntowych niezabudowanych w celu zbycia: (1) działka nr 42/10, 42/8 i 42/9, obręb Bolechowo, pow. 9301m2 - 1 operat; (2) działka nr 42/7, obręb Bolechowo, pow. 273 m2 - 1 operat; (3) działka nr 211/27, obręb Kicin, pow. 28 m2 - 1 operat; (4) działka nr 334/4, obręb Kicin, pow. 1300 m2 - 1 operat; (5) działka nr 334/5, obręb Kicin, pow. 1300 m2 - 1 operat; (6) działka nr 334/6, obręb Kicin, pow. 1524 m2 - 1 operat; (7) działka nr 412/8, obręb Owińska, pow. 2435 m2 - 1 operat; (8) działka nr 412/9, obręb Owińska, pow. 2413 m2 - 1 operat; (9) działka nr 412/10, obręb Owińska, pow. 2259 m2 - 1 operat; b) określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych zabudowanej budynkiem mieszkalnym w celu zbycia: działka nr 88/2, obręb Kicin, pow. 2221 m2 - 1 operat; Dane budynku: Powierzchnia zabudowy: 362,7,00 m2 powierzchnia użytkowy: 269,9,00 m2, Kubatura - 1443 m3, Ilość kondygnacji - 2 c) określenia wartości nieruchomości gruntowych do ustalenia odszkodowania za drogi publiczne przejmowane w trybie art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. z 2004r. Dz. U. Nr 261 poz. 2603 ze zm.): (1) działka nr 461/5, obręb Owińska, pow. 1226 m2 - 1 operat; (2) działka nr 71/8 i 71/11, obręb Promnice, pow. 795 m2 - 1 operat; (3) działka nr 358/14, obręb Kicin, pow. 1806 m2 - 1 operat; d) określenie wartości rynkowych nieruchomości dla potrzeb naliczenia opłaty adiacenckiej podziałowej dla nieruchomości dzielonych stanowiących działki nr 71/1, 71/2, 71/4 i 97/2 o łącznej pow. 40099 m2, obręb Promnice, arkusz mapy 1 (w wyniku podziału powstało 12 działek w tym 2 pod drogę publiczną) - 1 operat; e) określenia wartości nieruchomości gruntowych w celu nabycia: (1) działka nr 39, obręb Kicin, pow. 2100 m2 - 1 operat; (2) działka nr 259/14, obręb Owińska, pow. 1950 m2 oraz działka 259/3, obręb Owińska, pow. 1200 m2 - 1 operat; (3) działka nr 7/4, obręb Promnice, pow. 782 m2 - 1 operat; (4) działka nr 76/6, obręb Owińska, pow. 1100 m2 - 1 operat; (5) działka nr 94/4, obręb Promnice, pow.339 m2 - 1 operat; f) określenia wartości nasadzeń i nakładów w celu ustalenia odszkodowania: (1) działka nr 327/1, o pow. 191 m2 i nr 327/2, o pow. 321 m2, obręb Kicin - 1 operat (2) działka nr 354/6, o pow. 28 m2, obręb Owińska - 1 operat Dane wynikowe: a) 21 Operatów szacunkowych zgodnych z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r, o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. t.j. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 ze zmianami) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzenia operatu szacunkowego (Dz.U. Nr 207, poz. 2109) oraz standardami PFSRM - każdy w 2 egzemplarzach; b) w przypadku operatu w zakresie naliczenia opłaty adiacenckiej podziałowej: operat szacunkowy wartości rynkowej przed podziałem i po podziale geodezyjnym wraz z protokołem z oględzin nieruchomości sporządzonym w obecności właściciela nieruchomości;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp), tj. (1) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp),tj.: (1) dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą przewidzianą do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego i posiadającą dodatkowo aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 września 2004r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawców majątkowych (Dz.U. Nr 207, poz. 2112); (2) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali: - minimum 5 operatów z zakresu wyceny nieruchomości gruntowych (zabudowanych lub niezabudowanych); - minimum 5 operatów z zakresu wyceny dla potrzeb naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości; - minimum 5 operatów z zakresu wyceny nieruchomości w celu naliczenia odszkodowania za drogi publiczne. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp),tj.: d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń, dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 6, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt 6.1) lit. b) (1) SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek winien być spełniony przynajmniej przez jednego z nich), e) uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego wraz z aktualnym ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 września 2004r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawców majątkowych (Dz.U. Nr 207, poz. 2112); f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej lit. d), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, g) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt 6.1) lit. b) (2) SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączne doświadczenie). 2) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami): a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: pkt. 7.1) lit. c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Przedmiotowy dokument/y, powinien być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów- jak w lit. a). 3) Ponadto Wykonawca składa: a) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część III SIWZ; b) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; c) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę. 5) Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czerwonak.pl/public.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.