eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubochniaDostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych zamiejskichZadanie 1Sól drogowa DR nie zbrylona o zawartości min. 90% NaCl w ilości 150 Mg Zadanie 2Piasek przesiewny o uziarnieniu 1 mm w ilości 800 Mg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Lubochnia: Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych zamiejskich: Zadanie 1: Sól drogowa DR nie zbrylona o zawartości min. 90% NaCl w ilości 150 Mg Zadanie 2: Piasek przesiewny o uziarnieniu 1 mm w ilości 800 Mg
Numer ogłoszenia: 359894 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie , 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-tomaszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych zamiejskich: Zadanie 1: Sól drogowa DR nie zbrylona o zawartości min. 90% NaCl w ilości 150 Mg Zadanie 2: Piasek przesiewny o uziarnieniu 1 mm w ilości 800 Mg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Dostawa soli drogowej DR nie zbrylonej o zawartości min. 90% NaCl w ilości 150 Mg do zimowego utrzymania dróg powiatowych zamiejskich do siedziby Zamawiającego. Zadanie 2: Dostawa piasku przesiewnego o uziarnieniu 1 mm w ilości 800 Mg do zimowego utrzymania dróg powiatowych zamiejskich do siedziby Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00 - Sól drogowa 14.21.10.00 - Piasek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz spełniający niżej podane warunki a) nie mogą być wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca musi udokumentować, że posiada odpowiedni potencjał sprzętowy - dla Zadania 1 i Zadania 2: - samochód samowyładowczy - 1 szt. Wykonawca musi udokumentować, że posiada doświadczenie w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze - dla Zadania nr 1: zrealizowanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień polegających na dostawie co najmniej 50 Mg soli drogowej z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zamówień, - dla Zadania nr 2: zrealizowanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień polegających na dostawie co najmniej 50 Mg soli drogowej z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zamówień, d) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do formularza oferty (stanowiącej załącznik nr 1) następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualny zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 3) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia - zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw odpowiadającym swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zamówień - zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 5) Oświadczenie zgodne z art. 22 i art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl Jednostki Samorządowe-Wykaz jednoste- Str.2- Zarzad Dróg Powiatowych..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, Jakubów 19/21, 97-217 Lubochnia..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, Jakubów 19/21, 97-217 Lubochnia.pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.