To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-04
Bolków: Termomodernizacja obiektu wraz z kolorystyką, wymiana instalacji C.O. oraz przebudowa istniejącej kotłowni gazowej - ETAP II TERMOMODERNIZACJA
Numer ogłoszenia: 35992 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15374 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminno-Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Bolkowie, ul. Szpitalna 16, 59-420 Bolków, woj. dolnośląskie, tel. (075) 74 13 431, faks (075) 74 13 431.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektu wraz z kolorystyką, wymiana instalacji C.O. oraz przebudowa istniejącej kotłowni gazowej - ETAP II TERMOMODERNIZACJA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie termomodernizacji budynku GMOKSiR przy ul. Szpitalnej 16 w Bolkowie. Zakres robót obejmuje: - termomodernizację - docieplenie ścian zewnętrznych, - wykonanie nowych tynków wraz z kolorystyką elewacji, - wymianę obróbek blacharskich w pełnym zakresie, - wymianę rynien i rur spustowych w pełnym zakresie, - opcjonalnie wymianę drzwi zewnętrznych, - wykonanie docieplenia stropodachów, - wymiana drzwi wejściowych, - wykonanie robót towarzyszących, instalacji odgromowej, opaski wokół budynku. W szczególności w zakres zadania wchodzą: 1) Roboty rozbiórkowe: - skucie tynków odspojonych i głuchych około 15%; - demontaż obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych; - demontaż pokrycia dachu w części objętej zadaniem; - demontaż opaski z kostki i płyt wokół budynku; - demontaż instalacji odgromowej; - demontaż stolarki drzwiowej podlegającej wymianie; - kratek wentylacyjnych, instalacji wentylacyjnej z rur PCV na elewacjach; - likwidacja płyty żelbetowej nad wejściem obok drzwi do kotłowni. 2) Termomodernizacja: Ocieplenie należy wykonać metodą bezspoinową, z zastosowaniem atestowanych systemów ociepleniowych. Warstwy dociepleń: S1 - dla wszystkich ścian zewnętrznych -12 cm styropianu, D1 - dachy nad dobudówkami, nad częścią mieszkalno-biurową oraz nad budynkiem wejścia głównego - styropian o gr. 14 cm, D2 - przestrzeń stropodachu wentylowanego nad salą rekreacyjną - granulat wełny mineralnej o gr. 18cm, S2- cokół należy ocieplić jak i ściany fundamentowe do głębokości 30 cm poniżej poziomu gruntu polistyrenem ekstrudowanym o grubości warstwy 8 cm. Ościeża należy ocieplić 3cm styropianu. 3) Kolorystyka: Kolory na budynku układać zgodnie z podaną paletą kolorów i rysunkową częścią projektu. 4) Wymiana obróbek blacharskich: Jako obróbki blacharskie od elewacji frontowych oraz szczytowych - bocznych ma zostać wykorzystana BLACHA OCYNKOWANA POWLEKANA GR.0.6-0.65 mm, w kolorze ciemnego brązu zbliżongo do RAl 8017. 5) Rynny i rury spustowe: Wymienia się wszystkie rynny i rury spustowe na nowe. Przekroje elementów powinny odpowiadać przekrojom istniejącym. Rynny i rury spustowe mają być wykonane z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze ciemnym brązowym. Wraz z wymianą orynnowania budynku należy wymienić czyszczaki oraz zamontować osadniki systemowe. Rynny powinny posiadać siatki, szczególnie w miejscach narażonych na opad liści. 6) Wymiana stolarki zewnętrznej: Zakłada się opcjonalnie wyminę drzwi zewnętrznych: - drzwi stalowych do kotłowni o klasie odporności EI 30 - bramy garażowej stalowej - drzwi PCV wraz z okienkiem i roletą. 7) Parapety zewnętrzne: Po wykonaniu prac termomodernizacyjnych, należy zamontować nowe parapety zewnętrzne z blachy powlekanej ocynkowanej o rozwinięciu co najmniej 35 cm w kolorze ciemnego brązu. 8) Dachy Należy ocieplić wszystkie dachy oprócz , dachu nad korpusem sali rekreacyjnej (dach po remoncie), zostanie on ocieplony granulatem wełny mineralnej o grubości 18 cm. Dachy docieplane należy pokryć podwójną warstwą papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia. Remont dachu można przeprowadzić z zastosowaniem styropianowych płyt izolacyjnych (płyty styropianowe laminowane papą). Płyty przyklejać się do podłoża klejem bitumicznym trwale plastycznym lub mocować mechanicznie (w przypadku klejenia zaleca się dodatkowe mocowanie płyt za pomocą łączników do mechanicznego mocowania w strefie brzegowej i narożnej połaci dachowej). Na tak ułożone płyty zagrzewać papę. W tym systemie nie należy stosować pap na osnowie z welonu szklanego. Przy zawilgoconym podłożu (lub starej izolacji termicznej) konieczny jest montaż podwójnych kominków wentylacyjnych (1 na 40-60 mkw., część dolna układana pod płytami, część górna - na płytach). Stare warstwy papy można pozostawić i na nich układać izolację. Papę wierzchnią należy wywinąć na kominy oraz ogniomurki co najmniej 15 cm. Przy kominach należy wykonać kontrspadki z klinów styropianowych. 9) Taras nad wejściem głównym: Nad wejściem głównym do budynku znajduje się obecnie taras pokryty papą, należy usunąć wszystkie warstwy do konstrukcji nośnej. Wykonać nowe warstwy tarasowe. Należy dobrać optymalną grubość płyty styropianowej tak aby nie powstał próg. Poziom tarasu nie może być wyżej niż poziom posadzki w pomieszczeniach. Należy tak dobrać warstwy aby zachować wymagane wysokości. 10) Instalacja odgromowa: Należy wymienić istniejącą instalacje odgromowej. Zwody wykonać z drutu ocynkowanego średnicy 8 mm. Długość haków kotwiących dostosować do grubości materiału docieplającego. Po wykonaniu instalacji dokonać czynności pomiarowych, wyniki pomiarów zamieścić w metryce instalacji odgromowej. 11) Zamurowania: Projektowane zamurowania otworów drzwiowych wykonać z Porothermu gr 24 cm . 12) Opaska wokół budynku: Zlikwidować opaskę betonową, a w jej miejsce ułożyć opaskę z kostki betonowej, dojścia do pomieszczeń wykonać z kostki betonowej. Należy wykonać opaskę żwirową o szerokości 60 cm, z zewnątrz zabezpieczoną progiem betonowym. Poza wykonaniem robót określonych powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - zorganizowanie zaplecza budowy, w razie konieczności podłączenia wszystkich mediów niezbędnych do przeprowadzenia robót budowlanych we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy, - zabezpieczenie składowanych tymczasowo na placu budowy materiałów i urządzeń do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem lub utrata jakości, właściwości lub parametrów, - zabezpieczenie terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich, - zabezpieczenie terenu SZKOŁY PODSTAWOWEJ, skąd jest jedyny dostęp do elewacji bocznej południowej, należy zachować szczególną uwagę na dzieci i młodzież szkolną, - powierzenie nadzoru nad robotami osobie uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, przeszkolonej w zakresie oferowanych technologii, - dokonywanie poszczególnych odbiorów przy współudziale Inwestora i Inspektora nadzoru, - usuwanie na bieżąco i na własny koszt materiałów zbędnych, odpadów i śmieci, - wykonywanie robót z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, swoją ofertą oraz z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami p.poż., bhp i przepisami prawa, - zapewnienie kompetentnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane, - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania lub produkty równoważne, co oznacza że opis przedmiot zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań lub produktów (w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień) ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania lub produkty uzna te, których właściwości lub parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian. Załączone wytyczne do przedmiarowania robót pełnią funkcję pomocniczą w stosunku do dokumentacji projektowej. Informacje podane w przedmiarach nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty. Wymagany okres gwarancji obejmuje także wszelkie urządzenia i akcesoria wchodzące w skład realizowanego zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii przez niego spowodowanych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wymaganych przepisami prób i sprawdzeń (opisanych w projekcie budowlanym i STWiOR) wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów oraz do przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: a) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń i akcesoriów, b) protokoły z badania materiałów i urządzeń, aprobaty techniczne, c) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, d) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji zadania, protokoły odbioru. Wykonawca zaopatrzy obiekty w oznaczenia wymagane obowiązującymi przepisami. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Ogólna cena ofertowa powinna obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z dokumentacji technicznej, STWiOR i przedmiaru robót, a także koszty wszystkich robót przygotowawczych. Cena nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa tj. projekt budowlano - wykonawczy oraz przedmiar robót i STWiOR. W pierwszej kolejności ważność zachowuje projekt budowlano - wykonawczy, a w drugiej kolejności przedmiar robót. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarem - do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BUDMAX ALEKSANDER I ROLAND BANAŚ SPÓŁKA JAWNA, ul. STASZICA 24/2, 58-371 BOGUSZÓW GORCE, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 478177,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 263668,09
Oferta z najniższą ceną: 263668,09 / Oferta z najwyższą ceną: 603435,10
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.