To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-11
Olkusz: Dostawa materiałów do sterylizacji - Zadania 1 - 12
Numer ogłoszenia: 359963 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233222 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, al. 1000 lecia 13, Olkusz, woj. małopolskie, tel. (032) 758 13 05, faks (032) 758 13 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do sterylizacji - Zadania 1 - 12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów do sterylizacji - Zadania 1 - 12 Zadanie 1 - Pakiet testowy do procesów sterylizacji parą wodną Zadanie 2 - Taśmy do procesów sterylizacji parą wodną Zadanie 3 - Etykiety do procesów sterylizacji parą wodną Zadanie 4 - Wskaźnik ampułkowy do procesów sterylizacji parą wodną Zadanie 5 - Test paskowy 6 klasa do procesów sterylizacji parą wodną Zadanie 6 - Test paskowy 5 klasa do procesów sterylizacji parą wodną Zadanie 7 - Test paskowy 4 klasa do procesów sterylizacji parą wodną Zadanie 8 - Rurki Brownea do procesów sterylizacji Zadanie 9 - Biologiczny wskaźnik procesu sterylizacji Zadanie 10 - Papier do procesów sterylizacji parą wodną Zadanie 11 - Rękawy i torebki do sterylizacji parą wodną Zadanie 12 - Zgrzewarka szczękowa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 18.93.00.00 - Worki i torby 42.66.41.00 - Urządzenia do zgrzewania tworzyw sztucznych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 34216.65 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2900.00
- Oferta z najniższą ceną: 2900.00 oferta z najwyższą ceną: 4405.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FARMEDICA Sp. z o.o., ul. Zawiślańska 43, 03-068 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 825,00
- Oferta z najniższą ceną: 825,00 oferta z najwyższą ceną: 975,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AMED" Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
jakie przetargi wygrała firma
"AMED" Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
- AMED Biuro Techniczno - Handlowe, ul. Umińskiego 3/8, 03-984 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2160,00
- Oferta z najniższą ceną: 2160,00 oferta z najwyższą ceną: 2160,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMRE MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1995.00
- Oferta z najniższą ceną: 1995,00 oferta z najwyższą ceną: 5608.61
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KTG Semigat S.A., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1996.65
- Oferta z najniższą ceną: 1996.65 oferta z najwyższą ceną: 1996.65
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie 6
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 460,00
- Oferta z najniższą ceną: 460,00 oferta z najwyższą ceną: 880,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie 7
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1600.00
- Oferta z najniższą ceną: 1600.00 oferta z najwyższą ceną: 2800.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie 8
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMRE MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 108
- Oferta z najniższą ceną: 108 oferta z najwyższą ceną: 153.36
- Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie 9
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMED MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 80.00
- Oferta z najniższą ceną: 80,00 oferta z najwyższą ceną: 140,80
- Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie 10
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9250,00
- Oferta z najniższą ceną: 9250,00 oferta z najwyższą ceną: 12776,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie 11
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12842.00
- Oferta z najniższą ceną: 12842,00 oferta z najwyższą ceną: 18988.66
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Usługa archiwizacyjna - konserwacja (naprawa) kopert dowodowych oraz opracowanie zbioru akt w postaci kart kontroli ewidencji ruchu ludności (lit.od K do Ż).
- Modernizacja odwodnienia drogi - ulicy Marcina Bylicy w miejscowości Olkusz
- Modernizacja ulicy Tuwima w Olkuszu
- Organizacja wizyt zawodoznawczych dla uczestników projektu "Inwestujemy w zawodowców III"
- Budowa ulicy Uroczej w Olkuszu
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania: "Budowa mostu pieszo - rowerowego nad rzeką Babą wraz z odcinkiem ścieżki pieszo - rowerowej od ul. Kolejowej w kierunku peronu nr 2".
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa ręczników Z-Z, ręczników papierowych, papieru toaletowego, podkładów medycznych papierowych, pokrowców na materace, pokrowców na wózek transportowy do materacy, (...), w podziale na 6 części.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych
- "Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Dostawa produktów farmaceutycznych, preparatów do żywienia dojelitowego i pasków do glukometrów dla Szpitala Miejskiego w Rabce - Zdroju Sp. z o.o.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.