eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buczkowice › Usługa prowadzenia zajęć dodatkowych w Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Kukuczki w Kalnej realizowanych w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-07

Buczkowice: Usługa prowadzenia zajęć dodatkowych w Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Kukuczki w Kalnej realizowanych w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 360002 - 2010; data zamieszczenia: 07.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach , ul. Szkolna 815, 43-374 Buczkowice, woj. śląskie, tel. 33 8177127, faks 33 8177127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosip-buczkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prowadzenia zajęć dodatkowych w Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Kukuczki w Kalnej realizowanych w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prowadzenia zajęć dodatkowych w Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Kukuczki w Kalnej, ul. Widokowa 66, 43-376 Kalna realizowanych w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice numer WND-POKL.09.01.02-24-179/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcia dodatkowe prowadzone będą w wymiarze maksymalnym 366 godzin lekcyjnych w tym: Część 1: zajęcia sportowo-rekreacyjne- około 53 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 - 15 osób, Część 2: Zajęcia chemiczne - około 20 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 - 15 osób, Część 3: Zajęcia z języka angielskiego dla kl. IG - około 18 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 -15 osób, Część 4: Zajęcia z uczniem mającym trudności w nauce - j. ang. - około 16 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 -15 osób, Część 5: Zajęcia plastyczne - około 20 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 -15 osób, Część 6: Zajęcia teatralne - około 3 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 -15 osób, Część 7: Zajęcia wyrównawcze - j. Polski - około 13 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 -15 osób, Część 8: Edukacja muzyczno - taneczna - około 26 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 -15 osób, Część 9: Edukacja kulturalna - około 26 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 -15 osób, Część 10: Biblioterapia - około 13 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 -15 osób, Część 11: Warsztaty językowe - j. Niemiecki - około 15 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 -15 osób, Część 12: Zajęcia koła filmowego - około 18 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 -15 osób, Część 13: Zajęcia komputerowe - około 15 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 -15 osób, Część 14: Przygotowanie uczniów do sprawdzianu po klasie VI - blok matematyczno - przyrodniczy - około 18 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 -15 osób, Część 15: Zajęcia artystyczne - bibułkarstwo, de coupage - około 10 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 -15 osób, Część 16: Zajęcia turystyczno - krajoznawcze - około 15 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 -15 osób, Część 17: Zajęcia z pierwszej pomocy - poznaj możliwości i funkcjonowanie swojego organizmu - około 20 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 -15 osób, Część 18: Zajęcia matematyczno - sportowe - około 17 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 -15 osób, Część 19: Doskonalenie umiejętności liczenia połączone z tenisem stołowym - około 17 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 -15 osób, Część 20: Zajęcia informatyczne - około 13 godzin dla grupy o liczebności średnio 10 -15 osób, Zamówienie udzielane będzie w częściach odpowiadających powyższemu podziałowi. Wskazana powyżej liczba godzin stanowi maksymalną ilość godzin lekcyjnych możliwą do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Liczba ta może ulec zmianie ze względu na planowaną rekrutację uczestników projektu na rok szkolny 2010/2011 oraz ze względu na inne zdarzenia losowe, których zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Gwarantowaną liczbę godzin stanowić będzie 50 % maksymalnej liczby godzin podanej w niniejszym zamówieniu, jak również 50% liczby godzin określonych dla poszczególnych części zamówienia. Wskazana powyżej liczebność grup po przeprowadzeniu rekrutacji może ulec zwiększeniu, nie wpłynie to jednak na zwiększenie liczby godzin zajęć, ani zwiększenie wynagrodzenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a) posiadają wykształcenie kierunkowe pozwalające na prowadzenie zajęć o danej tematyce/charakterze (zgodnie z wymaganiami ustawowymi stawianymi nauczycielom w ramach prowadzenia zajęć o danej tematyce/charakterze), b) posiadają minimum 2-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela. 2. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku musi być: a) Kserokopia dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje kandydata/kandydatów oraz oświadczenie/zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) Dokument poświadczający posiadanie doświadczenia w zakresie pracy na stanowisku nauczyciela minimum 2 letniego (np. świadectwo pracy, zaświadczenie, referencje), 3. Wykonawca może uzyskać następującą liczbę punktów w ramach oceny: a) Posiadanie wykształcenia kierunkowego pozwalające na prowadzenie zajęć o danej tematyce/charakterze - 2 pkt b) Posiadają minimum 2 letni staż pracy na stanowisku nauczyciela - 2 pkt c) Dodatkowe punkty za staż pracy na stanowisku nauczyciela 1 pkt za każdy kolejny rok - maksymalnie do 10 pkt, e) Dodatkowe punkty za posiadanie dodatkowego wykształcenia - 2 pkt W celu spełnienia warunku konieczne jest uzyskanie przynajmniej 4 punktów uzyskanych w ramach oceny z pkt 3a, 3b. Maksymalna liczba punktów możliwa do osiągnięcia wynosi 16 pkt. Uzyskanie dodatkowych punktów z tego etapu oceny będzie miało znaczenie przy wyborze wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia oferty wstępnej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków metodą zerojedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W zakresie warunków opisanych III.3.4 maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 16. Do udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni wyłącznie ci wykonawcy, którzy uzyskali minimum 6 punktów wskazanych w pkt. III.3.4 Do złożenia oferty wstępnej zostanie zaproszonych maksymalnie 3 Wykonawców do każdej części zamówienia, których Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu uzyskały największą ilość punktów.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dot. Zmiany terminu realizacji: W przypadku wydłużenia terminu realizacji Projektu, o którym mowa w § 1 umowy z uwagi na: a) wydłużające się procedury wyłaniania wykonawców, ewentualne odwołania, Zleceniobiorca zobowiązany jest wykonywać swoje obowiązki wynikające z niniejszej umowy do czasu zakończenia realizacji Projektu w ramach ustalonego w § 7 ust. 1 umowy wynagrodzenia. W takim wypadku strony umowy podpiszą aneks do umowy przedłużający okres wykonywania usługi o czas niezbędny do zakończenia realizacji Projektu o którym mowa § 1 umowy. W przypadku niezadowalających efektów pracy Zleceniobiorcy, ustalonej w wyniku prowadzonego monitoringu umowa może zostać rozwiązana przez Zleceniodawcę z zachowaniem okresu wypowiedzenia w wymiarze 3 dni.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można będzie uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach ul. Szkolna 815 43-374 Buczkowice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach ul. Szkolna 815 43-374 Buczkowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach realizacji projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice numer WND-POKL.09.01.02-24-179/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - zajęcia sportowo-rekreacyjne - prowadzone dla uczniów kl. IV - IIIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest zwiększenie ogólnej sprawności fizycznej poprzez ćwiczenia fizyczne odpowiednio dobrane do wieku i możliwości uczniów i uczennic. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 53 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 18 godzin do 31.12.2010r. w grupie około 10-15 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Zajęcia chemiczne - prowadzone dla uczniów kl. IG - IIIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest podniesienie wyników egzaminów zewnętrznych, podniesienie poziomu kompetencji kluczowych, utrwalenie i poszerzenie wiadomości poznanych na lekcji. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 20 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 7 godziny do 31.12.2010r. w grupie około 10-15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Zajęcia z języka angielskiego dla kl. IG - prowadzone dla uczniów kl. IG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 18 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 3 godzin do 31.12.2010r. w grupie około 10-15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Zajęcia z uczniem mającym trudności w nauce - j. ang. - prowadzone dla uczniów kl. IV - IIIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest wyrównywanie szans edukacyjnych, pomoc w nadrobieniu zaległych wiadomości i umiejętności, wzmocnienie poczucia własnej wartości. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 16 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 3 godzin do 31.12.2010r. w grupie około 10-15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Zajęcia plastyczne - prowadzone dla uczniów kl. I - IIIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest rozwijanie kreatywności wrażliwości na sztukę, przygotowanie prac na konkursy plastyczne. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 20 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 6 godzin do 31.12.2010r. w grupie około 10-15 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Zajęcia teatralne prowadzone dla uczniów kl. IV - IIIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest rozwijanie zdolności aktorskich, wzbogacanie słownictwa, rozwijanie zainteresowania literatura piękną. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 3 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 3 godzin do 31.12.2010r. w grupie około 10-15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Zajęcia wyrównawcze - j. Polski - prowadzone dla uczniów kl. IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest podniesienie sprawności językowej, wyrabianie umiejętności w zakresie czytania ze zrozumieniem, analizy tekstu literackiego, ortografii, gramatyki, tworzenia własnych tekstów. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 13 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 3 godzin do 31.12.2010r. w grupie około 10-15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Edukacja muzyczno - taneczna - prowadzone dla uczniów kl. I - III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest uwrażliwienie na sztukę, integracja grupy rówieśników wszechstronne kształtowanie poczucia estetyki, harmonijność rozwoju. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 26 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 6 godzin do 31.12.2010r. w grupie około 10-15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Edukacja kulturalna - prowadzone dla uczniów kl. I - III SP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest kontakt ze sztuką, rozwijanie wrażliwości na sztukę, kreowanie sztuki, wyjazdy do kina , teatru lalek. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 26 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 6 godzin do 31.12.2010r. w grupie około 10-15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Biblioterapia - prowadzone dla uczniów kl. I - VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest korygowanie emocjonalnie zaburzonych zachowań, wzmacnianie motywacji do uczenia, wzmacnianie poczucia własnej wartości, pomaganie w uaktywnianiu siebie. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 13 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2010r. , w tym 3 godzin do 31.12.2010r. w grupie około 10-15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Warsztaty językowe - j. Niemiecki - prowadzona dla uczniów kl. IG - IIIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest doskonalenie kompetencji językowej, rozwijanie umiejętności posługiwania się j. niemieckim, przygotowanie do konkursów i egzaminu. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 15 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 3 godzin do 31.12.2010r. w grupie około 10-15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Zajęcia koła filmowego - prowadzone dla uczniów kl. IG - IIIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia te mają za zadanie rozszerzyć wiedzę polonistyczną poznaną na lekcji j. polskiego, integracje uczniów, prowadzenie dyskusji na temat obejrzanych filmów, wyjazd do kina i studia filmów rysunkowych. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 18 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 3 godzin do 31.12.2010r. w grupie około 10-15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Zajęcia komputerowe - prowadzone dla uczniów SP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia przeznaczone są dla uczniów kl III SP, którzy nie mają zajęć komputerowych. Celem jest zapoznanie uczniów z obsługa komputera oraz podstawowymi programami. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 15 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 3 godzin do 31.12.2010r. w grupie około 10-15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Przygotowanie uczniów do sprawdzianu po klasie VI - blok matematyczno - przyrodniczy - prowadzone dla uczniów kl. IV - VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest powtórzenie i utrwalenie wiadomości, ćwiczenie rozwiązywania testów. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 18 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 3 godzin do 31.12.2010r. w grupie około 10-15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Zajęcia artystyczne - bibułkarstwo, de coupage - prowadzone dla uczniów kl. I - IIIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest pobudzanie zainteresowań artystycznych, rozwój twórczości i kreatywności podczas zajęć artystycznych. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 10 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 7 godzin do 31.12.2010r. w grupie około 10-15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Zajęcia turystyczno - krajoznawcze - prowadzone dla uczniów kl. IV - IIIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest Poszerzenie wiadomości o środowisku przyrodniczym, poznanie walorów krajobrazowych bliższej i dalszej okolicy. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 15 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 4 godzin do 31.12.2010r. w grupie około 10-15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Zajęcia z pierwszej pomocy - poznaj możliwości i funkcjonowanie swojego organizmu - prowadzone dla uczniów kl. IV - IIIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest wdrażanie dzieci do poznawania zasad pomocy przedmedycznej, oswojenie z sytuacjami wymagającymi, stworzenie grupy młodych ratowników interwencji. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 20 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 8 godzin do 31.12.2010r. w grupie około 10-15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Zajęcia matematyczno - sportowe - prowadzone dla uczniów kl. III - IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest przygotowanie do Mistrzostw w Tabliczce Mnożenia w połączeniu z tenisem stołowym. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 17 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 4 godzin do 31.12.2010 w grupie około 10-15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Doskonalenie umiejętności liczenia połączone z tenisem stołowym - prowadzone dla uczniów kl. V - IIIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest podnoszenie poziomu wiedzy matematycznej w ramach zajęć wyrównujących naukę. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 17 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 4 godzin do 31.12.2010 w grupie około 10-15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zajęcia dodatkowe - Zajęcia informatyczne - prowadzone dla uczniów SP i Gimnazjum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest poszerzenie umiejętności pracy z komputerem dla uczniów przejawiających zainteresowanie zajęciami informatycznymi. Realizacja obejmuje przeprowadzenie około 13 godzin lekcyjnych w okresie do 30.06.2011. , w tym 3 godzin do 31.12.2010r. w grupie około 10-15 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.