eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaPrzebudowa drogi ul. Wodociągowa w Bochni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-06

Ogłoszenie nr 360051 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.

Bochnia: Przebudowa drogi ul. Wodociągowa w Bochni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 329231 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Bochnia, krajowy numer identyfikacyjny 52389600000, ul. ul. Kazimierza Wielkiego  2, 32700   Bochnia, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 014 61 49 100, faks 014 611 83 99, e-mail umb@um.bochnia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bochnia.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi ul. Wodociągowa w Bochni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.24.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zadanie obejmuje: 1) Budowę sieci wodociągowej Fi 110mm (182mb), budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Fi 200mm (170mb) oraz tłocznej Fi 90mm (233mb) wraz z wewnętrznym zasilaniem energetycznym pompowni, 2) Przebudowę ul. Wodociągowej polegającej na budowie kanalizacji deszczowej Fi 400mm (168mb), przebudowie i budowie zjazdów, budowie chodnika (638m2), wymianie podbudowy i wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej (1323 m2), remont nawierzchni asfaltowej (264 m2). 2. W zakres zamówienia wchodzą również: 1) pełna obsługa geodezyjna w tym również sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej; 2) niezbędne badania nośności, prób szczelności i zagęszczenia wykonanych elementów; 3) obowiązek powiadomienia właścicieli lub zarządców sieci istniejącego uzbrojenia terenu oraz nadzór branżowy; 4) wszelkie roboty przygotowawcze w tym również wycinka drzew niezbędna do realizacji zadania, karczowanie i transport drewna w miejsce wskazane przez Inwestora; 5) wszelkie formalności prawne niezbędne do użytkowania obiektu (zgłoszenia, pozwolenia, odbiory branżowe itp.); 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbiory robót oraz wzór umowy oraz projekt stałej i czasowej organizacji robót. 4. Dokumentacja projektowa dla ww. inwestycji uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy minimum 10 osób, wykonujących fizycznie proste roboty budowlane opisane w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, co zostało wyliczone na podstawie roboczogodzin z kosztorysu inwestorskiego, a polegających na wykonywaniu robót przygotowawczych w zakresie rozbiórki, karczowania drzew i krzewów, robót budowlanych polegających między innymi na układaniu krawężników, układaniu obrzeży, wykonywaniu podbudowy drogi i chodników, układaniu nawierzchni z kostki brukowej, układania płyt do umocnienia rowu. Konieczność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, świadczących usługi dostawcze, transportowe i najmu sprzętu oraz geodezyjne. 6. Skierowanie przez Wykonawcę do bezpośredniego udziału w wykonaniu zamówienia przez cały okres jego realizacji osób zatrudnionych na umowę o pracę w liczbie większej niż 10 lecz nie większej niż 15, będzie punktowane w sposób opisany w kryterium zatrudnienie. 7. Z uwagi na krótki termin realizacji, Wykonawcy powinni w kosztach oferty uwzględnić wydłużony czas pracy lub zmianowość prowadzenia robót. 8. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45232130-2, 45233260-9, 45233290-8, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT848642.84
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI Broszkiewicz Przemysław,  oferty@broszkiewicz.eu,  ul. Brodzińskiego 68 ,  32-700,  Bochnia,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1068356,48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1037392,66
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1377651,89
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.