eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzKONSERWACJA I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH - SPRAWA NR 96/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-06

Ogłoszenie nr 360074 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.

Grudziądz: KONSERWACJA I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH - SPRAWA NR 96/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 35987-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków  3, 86300   Grudziądz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22, e-mail przetargi@13wog.pl
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KONSERWACJA I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH - SPRAWA NR 96/2016

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

96/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji, przeglądu rocznego i napraw awaryjnych oraz napraw terminowych systemów sygnalizacji włamania i napadu w obiektach znajdujących się w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie, Gardei i Brodnicy wg zadań następująco: Zadanie nr 1: konserwacja, przegląd roczny i naprawy awaryjne oraz terminowe systemów sygnalizacji włamania i napadu (JW1109, CSLog, JW1523) Jednostka Wojskowa 1109 w Grudziądzu - kompleks koszarowy 1449 przy ul. Hallera 66 w Grudziądzu Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu i Grupie - kompleksy przy ul. Bema 16 w Grudziądzu - kompleksy przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - kompleks przy ul. Dworcowej 6A w Grupie Jednostka Wojskowa 1523 Inowrocław - kompleks przy ul. Legionów 52, w Grudziądzu - kompleks przy ul. Saperów (n/Wisłą), w Grudziądzu Zadanie nr 2: konserwacja, przegląd roczny i naprawy awaryjne oraz terminowe systemów sygnalizacji włamania i napadu (WKU, 13WOG, WŁ, ŻW, Skład Grudziądz, 1RWT) Wojskowa Komenda Uzupełnień w Grudziądzu - kompleks przy ul. Legionów 48A, w Grudziądzu 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Grudziądzu - kompleks przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - kompleks przy ul. Bema 27 w Grudziądzu Węzeł Łączności w Grudziądzu - kompleks przy ul. Bema 3 w Grudziądzu Żandarmeria Wojskowa w Grudziądzu - kompleks przy ul. Bema 3 w Grudziądzu 1 RBLog- Skład Grudziądz - kompleks przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - kompleks w Grupie ul. Dworcowa 6A 1 RBLog - 1 RWT Grudziądz - kompleks przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu Zadanie nr 3: konserwacja, przegląd roczny i naprawy awaryjne oraz terminowe systemów sygnalizacji włamania i napadu (JW3537, WKU, JW3136, Skład Gardeja, WŁ) Jednostka Wojskowa 3537 w Brodnicy - kompleks przy ul. Czwartaków 1, w Brodnicy Wojskowa Komenda Uzupełnień w Brodnicy - kompleks przy ul. Królowej Jadwigi 4, w Brodnicy Jednostka Wojskowa 3136 w Chełmnie - kompleks przy ul. Al. 3 Maja 4, w Chełmnie - kompleks w Grubnie 1 RBLog - Skład Gardeja - kompleks Jamy Węzeł Łączności w Chełmnie - kompleks przy ul. Al. 3 Maja 4, w Chełmnie 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dla wszystkich zadań: 1)konserwację okresową systemów alarmowych Zakres czynności: Konserwacja okresowa polega na sprawdzeniu i dokonaniu czynności oraz zabiegów gwarantujących po ich wykonaniu pełną sprawność całego systemu w zakresie określonym w normie obronnej NO-04-A004-8, tablica nr 1, 2, 3, 5, 6, 7. Czynności w zakresie wykonania konserwacji okresowej to w szczególności: 1) Sprawdzenie stanu instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń systemu na podstawie aktualnej dokumentacji technicznej; 2) Sprawdzenie poprawności działania centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą instalacji alarmowych producenta, poprawności opisu linii alarmowych, partycji i obszarów; 3) Sprawdzenie poprawności działania każdego akustyczno-świetlnego sygnalizatora alarmowego; 4) Sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu, przy współpracy osoby odpowiedzialnej w danej jednostce lub WKU, WŁ, ŻW za obsługę systemu po stronie użytkownika; 5) Sprawdzenie poprawności działania zasilania głównego i zapasowych źródeł zasilania, badania pojemności akumulatorów i prognozowania ich wymiany; 6) Sprawdzenie poprawności działania systemów telewizji przemysłowej m.in. monitora, multipleksera, rejestratora cyfrowego, macierzy dyskowych, kamer zewnętrznych i wewnętrznych; 7) Sprawdzenie zgodności z wymogami wszystkich połączeń elektrycznych i mechanicznych; 8) Sprawdzenie sprawności zasilaczy głównych i rezerwowych; 9) Sprawdzenie regulacji urządzeń w zakresie instrukcyjnym celem uzyskania optymalnych możliwości obserwacji rejonów i pozyskania materiałów do archiwizacji; 10) Sprawdzenie szczelności obudowy kamer zewnętrznych i sprawności grzałek; 11) Sprawdzenie skuteczności działania wszystkich przycisków napadowych; 12) Sprawdzenie skuteczności działania obwodu antysabotażowego (zdjęcie obudowy czujki i oczyszczenie jej od wewnątrz); 13) Oczyszczenie urządzeń i podzespołów z zabrudzeń, osadów i kurzu; 14) Sprawdzenie stabilności i poprawności zapisów baz danych w urządzeniach rejestracji i wizualizacji systemów; 15) Uwzględnienie zgłaszanych przez osoby odpowiedzialne w danej jednostce lub WKU, WŁ za obsługę systemu po stronie użytkownika uwag i zastrzeżeń przy wykonywaniu konserwacji. Ilość czynności w roku: 2 razy w roku 2) przegląd roczny Zakres czynności: Przegląd roczny polega na sprawdzeniu wybranych elementów systemów będących po minimalnym okresie eksploatacyjnym (wykaz wskazano w Załączniku nr 6 do Umowy), które należy poddać sprawdzeniu na bazie wyników drugiej konserwacji oraz dodatkowo w zakresie określonym w A, C, D, F, H Załączniku nr 3). Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przeglądu rocznego w terminie wykonywania drugiej konserwacji. Ilość czynności w roku: 1 raz w roku 3) naprawy awaryjne 4) naprawy terminowe 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby osoby wykonujące konserwację, przegląd roczny oraz naprawy awaryjne i terminowe były zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia. Powyższe dotyczy osób, którym Wykonawca przypisał czynności, o których mowa powyżej. Inne ewentualnie osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę - pozostaje to w gestii Wykonawcy. a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej: Wykonawca w terminie dwóch dni przed datą zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi według zadań, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy, PESEL i adres zamieszkania. "Wykaz" winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli "Wykaz osób" stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę "TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA" z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli. b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust. 3 , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże do wglądu Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Wykonawcę w sposób i wysokości określonej w § 11 Ogólnych Warunkach umowy. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązany jest w celu wykonywania usługi dysponować odpowiednią liczbą pracowników zdolnymi do wykonywania zamówienia, zapewniając ciągłość realizacji zamówienia pomimo urlopów czy absencji chorobowej. 5. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia winny posiadać: ? poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli min. POUFNE dla pracowników realizujących umowę dla zadania nr 1 oraz poświadczenie o klauzuli ZASTRZEŻONE lub upoważnienie o klauzuli ZASTRZEŻONE dla zadania nr 2 i 3, ? aktualne zaświadczenia wydane na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 1167 ze zm.) o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych dla pracowników realizujących umowę, ? zaświadczenia o wpisaniu na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1432 ze zm.) dla pracowników realizujących zadanie, ? świadectwo ukończenia kursów wydane przez Techom, PISA lub inną upoważnioną instytucję w zakresie instalowania, konserwacji i eksploatacji systemów sygnalizacji włamania i napadu dla pracowników realizujących umowę, ? co najmniej 1 osoba wykonująca przedmiot zamówienia musi mieć uprawnienia w zakresie projektowania systemów alarmowych, do Grade 3, ? zaświadczenie o stwierdzeniu odbycia szkolenia u przedstawicieli producentów central alarmowych, TV przemysłowej i kontroli dostępu dla pracowników realizujących umowę: w zad. 1 - Satel, Galaxy, Ifter( InPro BMS), Siemens w zad. 2 - Satel, Galaxy, Ifter( InPro BMS), PC4020, w zad. 3 - Satel, Galaxy, Ifter( InPro BMS), ? wiedze w zakresie konserwacji i naprawy czytników linii papilarnych 4GFXSP (zadanie nr 2), ? wiedze w zakresie konserwacji i naprawy SA Dialog (zadanie nr 3). 6. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania pomieszczeniem umożliwiającym prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych (ochrony) obiektów wojskowych, pełnomocnikiem ochrony przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego. Wykonawca musi posiadać świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego. 7. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Umowa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 50324100-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie nr 1: konserwacja, przegląd roczny i naprawy awaryjne oraz terminowe systemów sygnalizacji włamania i napadu (JW1109, CSLog, JW1523)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT95323.58
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ASD Sp. z o. o.,  asd@asd.com.pl,  ul. Podgórna 46,  70-205,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97652,16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97652,16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 123759,53
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wartość umowy wynosi: 117 248,00 zł brutto w jej skład wchodzi: konserwacja systemów alarmowych: 87 818,31 zł, przegląd roczny: 9 760,05 zł oraz naprawy awaryjne i terminowe według stawki 73,80 za 1 rbh

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie nr 2: konserwacja, przegląd roczny i naprawy awaryjne oraz terminowe systemów sygnalizacji włamania i napadu (WKU, 13WOG, WŁ, ŻW, Skład Grudziądz, 1RWT)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT76248.78
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Teleradiomechaniki Systemy Alarmowe Krzysztof Majewski,  ztsa@wp.pl,  ul. Stefczyka 1,  86-300,  Grudziądz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66082,75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66082,75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 88018,80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wartość umowy wynosi: 93 786,00 zł brutto w jej skład wchodzi: konserwacja systemów alarmowych: 52 812,02 zł, przegląd roczny: 13 200,00 zł oraz naprawy awaryjne i terminowe według stawki 70,73 za 1 rbh

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zadanie nr 3: konserwacja, przegląd roczny i naprawy awaryjne oraz terminowe systemów sygnalizacji włamania i napadu (JW3537, WKU, JW3136, Skład Gardeja, WŁ)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT89018.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ASD Sp. z o. o.,  asd@asd.com.pl,  ul. Podgórna 46,  70-205,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 93498,46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 93498,46
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 114228,26
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wartość umowy wynosi: 109 493,00 zł brutto w jej skład wchodzi: konserwacja systemów alarmowych: 84 082,19 zł, przegląd roczny: 9 342,47 zł oraz naprawy awaryjne i terminowe według stawki 73,80 za 1 rbh


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.