To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-21
Lanckorona: Zaciągnięcie kredytu w kwocie 1 600 000 złotych na sfinansowanie deficytu budżetu gminy Lanckorona w roku 2012.
Numer ogłoszenia: 360140 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297654 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lanckorona, ul. Krakowska 473, 34-143 Lanckorona, woj. małopolskie, tel. 033 8763595, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu w kwocie 1 600 000 złotych na sfinansowanie deficytu budżetu gminy Lanckorona w roku 2012..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu w kwocie 1 600 000 złotych. Kredyt zostanie przeznaczony na sfinansowanie deficytu budżetu gminy Lanckorona w roku 2012. Kwoty i terminy uruchomienia transz kredytu: 28.09.2012 roku - 1 000 000 złotych 31.10.2012 roku - 600 000 złotych Razem - 1 600 000 złotych. Okres spłaty kredytu - 63 miesięcy /5 lat i 3 miesięcy/ Spłata rat kapitału: I rata 30.09.2014 r - 100 000 złotych II rata 31.03.2015 r - 100 000 złotych III rata 31.03.2016 r - 200 000 złotych IV rata 31.03.2017 r - 300 000 złotych V rata 30.06.2017 r - 300 000 złotych VI rata 30.09.2017 r - 300 000 złotych VII rata 31.12.2017 r - 300 000 złotych Razem: - 1 600 000 złotych 4. Termin wykonania zamówienia: Od dnia 28.09.2012 roku do 31.10.2012 roku tj: 28.09.2012 roku - 1 000 000 złotych 31.10.2012 roku - 600 000 złotych Razem - 1 600 000 złotych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W KALWARII ZEBRZYDOWSKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W KALWARII ZEBRZYDOWSKIEJ
- Bank Spółdzielczy w Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Jagiellońska 22, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 375070,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 375854,79
Oferta z najniższą ceną: 375854,79 / Oferta z najwyższą ceną: 460584,12
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.